PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-06-2011, 17:33 PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!!
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
CZESC ZAKUPILEM DUZY OBROTOMIERZ JOM Z SHIFT LIGHTEM COS W STYLU AUTOGAUGE ALE PRACUJE ON TYLKO 3/4/6 CYLINDRÓW. SŁYSZALEM ZE DA SIE PRZEROBIC TAKI OBROTOMIERZ ALBO JAKOS GO PODLACZYC ZEBY NIE OSZUKIWAL....JEST W STANIE POWIEDZIEC MI KTOS JAK TO WYKONAC???
Z GÓRY DZIEKUJE! |
|
|
|
|
marcelmax
Bywalec
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
|
Wysłany: 08-06-2011, 22:39
Bolid: Seicento |
|
|
a pod co go podłączyłeś że źle wskazuje?? bo jak ma opcje 2/4/6 to raczej błąd połączenia |
_________________ SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo
|
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2011, 08:11
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem |
|
|
|
|
marcelmax
Bywalec
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
|
Wysłany: 09-06-2011, 10:32
Bolid: Seicento |
|
|
SeicoMotorSport napisał/a: | podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem |
jeżeli masz 1.1 jak widzę w opisie podłącz go pod kompa lub przekaźnik pompy wtedy na ustawieniu 4 będzie chodził prawidłowo, czyli tak jak w originale
łącząc pod jedną z cewek zaniżać ci będzie o polowe na ustawieniu 4 |
_________________ SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo
|
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2011, 12:45
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic??? |
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 09-06-2011, 13:12
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
SeicoMotorSport napisał/a: | tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic??? |
pod kompa go pod kompa |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2011, 13:14
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
pod kompa i zostawic na 4??? a cos dokładniej 1.1 spi jaki kabel gdzie szukac?? |
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2011, 15:38
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
jesli dobrze kumam to wpiac sie w kabel ten "od pompy"...tak tez próbowałem:( |
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 09-06-2011, 15:39
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
z kótrego roku jest buda? |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2011, 15:57
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
2000 |
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 09-06-2011, 18:28
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
jak masz orginalna instalację to w dziale manuale masz opisane jak podłączyc obrotka
i wez sie podepniej do tego kabelka z żołtej kostki przy drzwiach tam jest prosto sygnał z kompa |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
korass
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 09-06-2011, 21:15
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Polecam dział "manuale". Poza tym jak masz SPI musisz się wpiąć do przekaźnika pod maską a nie kostki w progu. |
_________________ Moje Seicento
|
|
|
|
|
pecek
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 10-06-2011, 20:23
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
a w który pin z kompa podłączyć obrotek? dokładniej chodzi mi o kompa z 1.2 16v |
_________________ pecek |
|
|
|
|
SeicoMotorSport
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-06-2011, 20:33
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
podpięty i nic to nie daje nadal wolno reaguje na gaz , przykladowo jak mamy odcinke przy 6500, to na obrotku to pokaze ale zanim strzalka dojdzie do 6,5 to mijaja z3-4s. |
|
|
|
|
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 11-06-2011, 08:21
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
trezba było tak od razu
znaczy sie obrotek cos nie teges
skoro pokazuje (po czasie) własciwe rpm |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
|
|