| 
		PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-06-2011, 17:33   PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!!
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               CZESC ZAKUPILEM DUZY OBROTOMIERZ JOM Z SHIFT LIGHTEM COS W STYLU AUTOGAUGE ALE PRACUJE ON TYLKO 3/4/6 CYLINDRÓW. SŁYSZALEM ZE DA SIE PRZEROBIC TAKI OBROTOMIERZ ALBO JAKOS GO PODLACZYC ZEBY NIE OSZUKIWAL....JEST W STANIE POWIEDZIEC MI KTOS JAK TO WYKONAC???
 
 
Z GÓRY DZIEKUJE! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcelmax  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 21 razy Wiek: 48  Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: CNA/CB lub CB/CNA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-06-2011, 22:39   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a pod co go podłączyłeś że źle wskazuje?? bo jak ma opcje 2/4/6 to raczej błąd połączenia | 
             
						
				_________________ SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 08:11   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcelmax  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 21 razy Wiek: 48  Dołączył: 15 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: CNA/CB lub CB/CNA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 10:32   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | SeicoMotorSport napisał/a: | 	 		  | podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem | 	  
 
 
jeżeli masz 1.1 jak widzę w opisie podłącz go pod kompa lub przekaźnik pompy wtedy na ustawieniu 4 będzie chodził prawidłowo, czyli tak jak w originale
 
 
łącząc pod jedną z cewek zaniżać ci będzie o polowe na ustawieniu 4 | 
             
						
				_________________ SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 12:45   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic??? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joki  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 9 razy Wiek: 58  Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 13:12   
                                 
               Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V  6 speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | SeicoMotorSport napisał/a: | 	 		  | tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic??? | 	  
 
pod kompa go pod kompa | 
             
						
				_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 13:14   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pod kompa i zostawic na 4??? a cos dokładniej 1.1 spi jaki kabel gdzie szukac?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 15:38   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jesli dobrze kumam to wpiac sie w kabel ten "od pompy"...tak tez próbowałem:( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joki  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 9 razy Wiek: 58  Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 15:39   
                                 
               Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V  6 speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | z kótrego roku jest buda? | 
             
						
				_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 15:57   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 2000 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joki  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 9 razy Wiek: 58  Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 18:28   
                                 
               Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V  6 speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak masz orginalna instalację  to w dziale manuale masz opisane jak podłączyc  obrotka 
 
 
i wez sie podepniej do tego kabelka z żołtej kostki przy drzwiach tam jest prosto sygnał z kompa | 
             
						
				_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 korass  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 4 razy Wiek: 37  Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2011, 21:15   
                                 
               Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r.                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Polecam dział "manuale". Poza tym jak masz SPI musisz się wpiąć do przekaźnika pod maską a nie kostki w progu. | 
             
						
				_________________ Moje Seicento
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pecek  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Pawłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-06-2011, 20:23   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a w który pin z kompa podłączyć obrotek? dokładniej chodzi mi o kompa z 1.2 16v | 
             
						
				_________________ pecek | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeicoMotorSport  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-06-2011, 20:33   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podpięty i nic to nie daje nadal wolno reaguje na gaz , przykladowo jak mamy odcinke przy 6500, to na obrotku to pokaze ale zanim strzalka dojdzie do 6,5 to mijaja z3-4s. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joki  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 9 razy Wiek: 58  Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-06-2011, 08:21   
                                 
               Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V  6 speed                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               trezba było tak od razu 
 
znaczy sie obrotek cos nie teges 
 
skoro pokazuje (po czasie) własciwe rpm | 
             
						
				_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |