wymiana amorów na krosno. ... |
Autor |
Wiadomość |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-2015, 15:56 Re: wymiana amorów na krosno. ...
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
MTS to szajs powtarzam na każdym kroku.
Krosno, PZM-1 to najtwardszy amor stworzony z myślą 10 -12 lat tem jak był puchar cc/sc-świem twierdzić, że nie nadaje się na codzień i teoretycznie jest pod obniżenie -40(wtedy pracuje całym skokiem), do -70 jest jeszcze lekko za krótki, ale lepsze to niż -70 na seryjnym amorze
Nie myślałeś nad kompromisem jakość/charakterystyka/cena nad krótszymi amorkami FK np.-wiem, że w Polsce ciężko je zdobyć, ale poszukać warto. |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 30-05-2015, 20:47
Bolid: seicento |
|
|
Również z mts nie jestem zadowolony. Nie jest źle ale tylu nie urywa. budżet to 1500pln. Gwintu nie chcę. 350 tys km zrobiłem na gwincie. Lubię gdy jest baaardzo twardo. Auto ma być przeznaczone na trasy . Nie musi być wygodne. Gdzie kończy się komfort zaczyna się przyjemność z jazdy.
Jedyny warunek to minimum 70 mm w dół. Ktoś coś pomoże? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-05-2015, 02:53
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
blondas napisał/a: | Również z mts nie jestem zadowolony. Nie jest źle ale tylu nie urywa. budżet to 1500pln. Gwintu nie chcę. 350 tys km zrobiłem na gwincie. Lubię gdy jest baaardzo twardo. Auto ma być przeznaczone na trasy . Nie musi być wygodne. Gdzie kończy się komfort zaczyna się przyjemność z jazdy.
Jedyny warunek to minimum 70 mm w dół. Ktoś coś pomoże? |
Fk amory albo bierz to krosno-350tys km to buda sc już i tak rozjechana-rozpórki masz.?
Nawet na holenderskiej auostradie na krośnie poczujesz rozjechaną żabę.
Amor będzie pracował tak jak seryjny przy -40, nie całym skokiem, tu fk jest nieco krótszy i bardziej cywilizowany i nawet tańszy przy zakupie z DE. |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 31-05-2015, 07:33
Bolid: seicento |
|
|
W jakim sensie cywilizowany? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-05-2015, 23:30
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
blondas napisał/a: | W jakim sensie cywilizowany? |
Opracowany z myślą tor/ulica, nie beton-równy tor/puchar cc/sc
Wybierający jakoś nie tylko, żeby był...w skrócie. |
|
|
|
 |
|