FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana amorów na krosno. ...
Autor Wiadomość
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 30-05-2015, 08:48   wymiana amorów na krosno. ...
   Bolid: seicento


Pół roku temu zakupiłem taki zestaw.
http://m.seicento.istore....t,17959235.html
niestety jeden amortyzator szlag trafił i przymierzam się do ich wymiany.
Czy te amorki PZM krosno będą trwalsze?
No i czy się nadają do moich sprężyn -70 -50?
http://m.seicento.istore....t,17984649.html
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-05-2015, 15:56   Re: wymiana amorów na krosno. ...
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


blondas napisał/a:
Pół roku temu zakupiłem taki zestaw.
http://m.seicento.istore....t,17959235.html
niestety jeden amortyzator szlag trafił i przymierzam się do ich wymiany.
Czy te amorki PZM krosno będą trwalsze?
No i czy się nadają do moich sprężyn -70 -50?
http://m.seicento.istore....t,17984649.html

MTS to szajs powtarzam na każdym kroku.
Krosno, PZM-1 to najtwardszy amor stworzony z myślą 10 -12 lat tem jak był puchar cc/sc-świem twierdzić, że nie nadaje się na codzień i teoretycznie jest pod obniżenie -40(wtedy pracuje całym skokiem), do -70 jest jeszcze lekko za krótki, ale lepsze to niż -70 na seryjnym amorze :wink:
Nie myślałeś nad kompromisem jakość/charakterystyka/cena nad krótszymi amorkami FK np.-wiem, że w Polsce ciężko je zdobyć, ale poszukać warto.
 
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 30-05-2015, 20:47   
   Bolid: seicento


Również z mts nie jestem zadowolony. Nie jest źle ale tylu nie urywa. budżet to 1500pln. Gwintu nie chcę. 350 tys km zrobiłem na gwincie. Lubię gdy jest baaardzo twardo. Auto ma być przeznaczone na trasy . Nie musi być wygodne. Gdzie kończy się komfort zaczyna się przyjemność z jazdy.
Jedyny warunek to minimum 70 mm w dół. Ktoś coś pomoże?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-05-2015, 02:53   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


blondas napisał/a:
Również z mts nie jestem zadowolony. Nie jest źle ale tylu nie urywa. budżet to 1500pln. Gwintu nie chcę. 350 tys km zrobiłem na gwincie. Lubię gdy jest baaardzo twardo. Auto ma być przeznaczone na trasy . Nie musi być wygodne. Gdzie kończy się komfort zaczyna się przyjemność z jazdy.
Jedyny warunek to minimum 70 mm w dół. Ktoś coś pomoże?

Fk amory albo bierz to krosno-350tys km to buda sc już i tak rozjechana-rozpórki masz.?
Nawet na holenderskiej auostradie na krośnie poczujesz rozjechaną żabę. :mg:
Amor będzie pracował tak jak seryjny przy -40, nie całym skokiem, tu fk jest nieco krótszy i bardziej cywilizowany i nawet tańszy przy zakupie z DE.
 
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 31-05-2015, 07:33   
   Bolid: seicento


W jakim sensie cywilizowany?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-05-2015, 23:30   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


blondas napisał/a:
W jakim sensie cywilizowany?

Opracowany z myślą tor/ulica, nie beton-równy tor/puchar cc/sc
Wybierający jakoś nie tylko, żeby był...w skrócie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum