FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pokrywa zaworów
Autor Wiadomość
Morcin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 36
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-10-2008, 15:19   pokrywa zaworów
   Bolid: Seicento 900+gas


Witam wszystkich. Mam problem z odkręceniem pokrywy zaworów sej 900. Laikiem w naprawach nie jestem ale ta pokrywa mnie troszkę zaskoczyła a konkretnie 4 śruby imbusowe pod przepustnicą , po prostu nie mam jak tam wsadzić nasadki z grzechotką, pozostałe cztery to oczywiście pestka. Może ma ktoś jakiś sposób na odkręcenie tych śrub , aby ściągnąc pokrywę trzeba odkręcić wszystkie 8 śrub czy wystarcza tylko te cztery na pokrywie?
_________________
Morcin
 
 
RobDan 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 12 razy
Wiek: 114
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 20
Skąd: III Swiat
Wysłany: 13-10-2008, 15:34   
   Bolid: Bolid Kubicy


Musisz zaopatrzyć się w klucz imbusowy dwustronny 5/10 mm. Kluczyk oczkowy 10mm zakładasz na imbus i odkręcasz.Jeśli odkręcisz termostat i wykręcisz te dwie szpilki które go mocują będziesz miał super dojście.Ja tak robię ze względu na to aby nie uszkodzić srub imbusowych pokrywy bo może być potem problem.
 
 
begbi 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 2
Skąd: lublin
Wysłany: 13-10-2008, 22:47   
   Bolid: 899


ja ostatnio wymienialem uszczelke pod pokrywa zaworow --spoko -- zrobil to mechanik za 70 zl z robocizna po co sie meczyc skoro to kosztuje grosze --pewnie jak wychodzisz na wekeend do baru z przyjaciolmi to 70 zl zostawiasz na browar i zarlo 3 msie
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 17-10-2008, 19:28   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


najprościej tak.... odkręcasz pokrywę przepustnicy(ten plastik z rurą od filtra powietrza)kluczem nasadowym 10 mm zdejmujesz całą odmę . wypinasz wszystkie kostki z wiązki przewodów sterowania silnikiem oraz przewód podciśnienia do czujnika oraz przewód od pochłaniacza oparów paliwa .Dobrze byłoby odpiąć linkę przepustnicy (dwa klucze 13.mm). Kluczem tzw torx (gwiazdkowym) odkręcasz dwie śruby co łączą wszystkie elementy korpusu przepustnicy i ściągasz je po kolei delikatnie na bok .ostrożnie by nie poprzekładać części i uszczelek.teraz masz dostęp do tych 4 śrubek imbusowych i łatwiej odkręcić i łatwiej dokręcić z odpowiednią siłą.Tak właśnie robię i jest ok.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum