FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kable WN
Autor Wiadomość
madarek4 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 3
Skąd: Małopolska
  Wysłany: 29-02-2008, 10:55   Kable WN
   Bolid: SC 1100


Cześć. Ostatnio moje kabelki od wysokiego napięcia odmawiają posłuszeństwa i jestem zmuszony je wymienić. Pytałem w kilku sklepach i nigdzie nie mogę dostać do mojego modelu. Czy jest jakaś różnica między kablami od silnika 1.1 SPI a 1.1 MPI ??? Bo do SPI są kable a do MPI niema :(
_________________

 
 
 
falek80 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 4
Skąd: polska
Wysłany: 29-02-2008, 11:27   
   Bolid: sc 1.1 gaz


Nie ma różnicy polecam BOSZA szczególnie do gazu .Droższe ale dobre.
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-02-2008, 14:49   
   Bolid: Audi


jak przedmówca, różnicy brak, najlepsze oryginał lub bosh
_________________

 
 
pLaCek 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 9
Skąd: okolice Wałbrzycha
Wysłany: 29-02-2008, 14:53   
   Bolid: SC Abarth


a ja polecam kabelki firmy Sentech :ok:
maja bardzo dobry stosunek cena/jakość :smile:
_________________
"Zdrowy rozsądek to rzecz, której każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje." B. F.
 
 
Slawm 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 2
Skąd: Piaseczno k Warszawy
Wysłany: 29-02-2008, 16:00   
   Bolid: Fiat SCQ 1,1


a mnie "gazowcy" polecają albo orginalne, albo (ale ze względu na instalację gazowa) JANMOR.
Slawek
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-02-2008, 16:27   
   Bolid: Audi


Slawm napisał/a:
a mnie "gazowcy" polecają albo orginalne, albo (ale ze względu na instalację gazowa) JANMOR.
Slawek


tylko nie JANMOR do gazu, po tygodniu zacznie ci szarpać (3 razy reklamowałem) aż wróciłem do starych
_________________

 
 
ahamay 
Nałogowiec


Pomógł: 23 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 128
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29-02-2008, 19:08   
   Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd


pLaCek napisał/a:
a ja polecam kabelki firmy Sentech :ok:
maja bardzo dobry stosunek cena/jakość :smile:




POPIERAM !! :super:
_________________
1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD :)
 
 
 
TOMASZ 27 
Smakosz ... z dziurk? ...

Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 29-02-2008, 19:37   
   Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car


powitać, ja zalozylem kabelki boscha, slyszałem ze dobre są sentecha lub oryginalne janmora nie polecam. pozdrawiam
_________________
Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze :))
 
 
ArturS 
coś innego


Pomógł: 33 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 244
Skąd: Zabrze
Wysłany: 01-03-2008, 09:48   
   Bolid: SC 1,1SPI VAN, Pug Partner


j/w z JANMORem mam doświadczenia mam takie, że w jednym aucie je na szybko kupiłem, bo mi się oryginały przecięły przy jakiejś robocie (miały 150tys. przebiegu), ale szybko je wywaliłem bo sie jeździć nie dało - posztukowałem oryginały i to lepiej działało. Do omegi też kiedyś kupiłem janmora, bo myślę sobie że skoro ma takie ładne prowadzenie każdego kabelka w korytku to nie będzie przebić. Nic bardziej mylnego - pierwszy wilgotny poranek i już problemy :mad:

Skoro polecanie Sentecha, to chyba się skuszę, bo co tydzień objeżdżam kilka sklepów motoryzacyjnych żeby oryginały Magneti kupić i ta sama odpowiedź - brak na stanach u dystrybutora. W ASO natomiast przeginają z ich ceną - w sklepach ok 40-50zł, w ASO 200zł :shock:

Dodam też od siebie odnośnie najlepszej firmy, czyli NGK - NIE POLECAM DO SEJA. Same przewody są ok, ale końcówki już nie.Nie dość, że na dwie środkowe świece nie mają dłuższego uchwytu, więc jest problem z ich osadzeniem, to w dodatku średnica wewnętrzna uchwytu jest dużo większa niż średnica porcelany świecy, przez co wilgoć i woda od razu się dostają pod spód (jest luz z 2-3mm), a powinno wchodzić ciasno żeby uszczelnić. Kupiłem u siebie i po wjechaniu w pierwszą większą kałużę załatwiłem sobie przewód na IV cylindrze, bo od razu iskra zaczęła przeskakiwać pomiędzy blokiem a stykiem kabla aż go w końcu wypalila :shock: Zdjąłem je i założyłem z powrotem oryginały i już tak jeżdżę kolejne 15tys. km, bo nie mogę dostać Magneti :sad:
_________________
P. Partner 2.0HDi, SC 1.1SPi VAN

reklama
Ostatnio zmieniony przez ArturS 01-03-2008, 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
zibik76 
niezawodna VANna

Pomógł: 4 razy
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 27
Skąd: lubelskie
Wysłany: 01-03-2008, 10:04   
   Bolid: sejo van


ArturS napisał/a:
...bo nie mogę dostać Magneti :sad:

hmm w Lublinie kupiłem MM za ok 50 zł ... jak chcesz kolega ma na zbyciu przewody MM do Uno 1,4 za pół darmo (ok 20zł), troche są dłuższe ale myślę że podejdą.
 
 
 
ArturS 
coś innego


Pomógł: 33 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 244
Skąd: Zabrze
Wysłany: 01-03-2008, 13:26   
   Bolid: SC 1,1SPI VAN, Pug Partner


Cytat:
ArturS napisał/a:
...bo nie mogę dostać Magneti :sad:

hmm w Lublinie kupiłem MM za ok 50 zł ... jak chcesz kolega ma na zbyciu przewody MM do Uno 1,4 za pół darmo (ok 20zł), troche są dłuższe ale myślę że podejdą.


Przy LPG wolałbym mieć takie przewody jakie są dedykowane - będą się pewnie różniły opornością :-? Z drugiej strony... hmmm....
_________________
P. Partner 2.0HDi, SC 1.1SPi VAN

reklama
 
 
 
 
kurk 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 15
Skąd: Radom
Wysłany: 06-08-2008, 22:32   
   Bolid: SC-900


ArturS napisał/a:

Dodam też od siebie odnośnie najlepszej firmy, czyli NGK - NIE POLECAM DO SEJA. Same przewody są ok, ale końcówki już nie.Nie dość, że na dwie środkowe świece nie mają dłuższego uchwytu, więc jest problem z ich osadzeniem, to w dodatku średnica wewnętrzna uchwytu jest dużo większa niż średnica porcelany świecy, przez co wilgoć i woda od razu się dostają pod spód (jest luz z 2-3mm), a powinno wchodzić ciasno żeby uszczelnić. Kupiłem u siebie i po wjechaniu w pierwszą większą kałużę załatwiłem sobie przewód na IV cylindrze, bo od razu iskra zaczęła przeskakiwać pomiędzy blokiem a stykiem kabla aż go w końcu wypalila :shock: Zdjąłem je i założyłem z powrotem oryginały i już tak jeżdżę kolejne 15tys. km, bo nie mogę dostać Magneti :sad:


przeczytałem to i obadałem jak to wyglada w przewodach co mi przyszły z allegro :

http://www.allegro.pl/ite..._900_od_ss.html

świeca wchodzi z wyraźnym oporem w w końcówkę gumową, przy wyjmowaniu swiecy jest charakterystyczny dzwięk od powstającego podciśnienia ( cmok) --końcówka zachowuje sie wzorowo .

Ale nie po to pisze post: jest coś bardziej interesujacego:
Na pudełku tekturowym od świec jest napis:

Cable Technical Specifications

Hypalon spiral core -7mm-C class
Silicone carbon core -5mm-E class
Silicone carbon core -7mm-E class
Silicone carbon core -8mm-E class
Silicone copper core -7mm-E class

może to własnie przesadza o jakości i cenie kabli (ten napis)
na tych kablach co ja mam jest napis 1 ( Hypalon spiral core -7mm-C class -ISO 3808) czyli pewnie najtansze badziewie.
jak ktoś wie o co chodzi z tymi napisami , czy można kupić kable to tego samego modelu silnika- ale o róznych napisach niech sie wypowie, no i oczywiście jakie kable są najlepsze( jaki napis).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum