NIE ZAPALA na ciepłym silniku |
Autor |
Wiadomość |
kali
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2008 Posty: 3 Skąd: Burkinafaso
|
Wysłany: 28-02-2008, 17:30 NIE ZAPALA na ciepłym silniku
Bolid: NIGDY WIĘCEJ FIATA!!!! |
|
|
Gdy silnik jest zimy to zapalam go od razu (można powiedziec na sam styk)
Problem jest gdy trochę pojeżdze i go zgasze. Następnie jak chce go odpalic np. po 30 min. to silnik odpala za drugim albo trzecim razem!!! A rozrusznikiem kręce po 10 sekund i nic
JAK JEST ZIMY TO PALI OD RAZU, bez żadnych problemów.
CO moze byc tego przyczyną? |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-03-2008, 15:15
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
LPG?
U mnie był podobny problem gdy padł sterownik gazu. |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 02-03-2008, 15:34
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Czujnik temperatury cieczy chłodżącej może oszukiwać . To termistor i może paść. A jaki przebieg? Jeśli jak gorący ciężko zapala to może nieszczelności już ma i małą kompresję . Jak zimny wiadomo olej uszczelni ale jak za rzadki to trudniej. Prosze wykonać badanie kompresji silnika (ciepłego) i wskazania czujnika temperatury cieczy chłodzącej. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
panna81
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 15:39
Bolid: sc900 |
|
|
wystarczy wymienis przewody i swiece tez to mialem jada na gazie strasznie zuzywa te rzeczy. Wymienilem i wszystko gra |
|
|
|
 |
darex29
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 6 Skąd: chorzow
|
Wysłany: 02-03-2008, 17:28
Bolid: fiat seicento 900 |
|
|
sprawdz czerwony stycznik pompy paliwa pod maska,,,wyczysc styki,,,mialem podobny problem |
_________________
 |
|
|
|
 |
kali
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2008 Posty: 3 Skąd: Burkinafaso
|
Wysłany: 03-03-2008, 11:31
Bolid: NIGDY WIĘCEJ FIATA!!!! |
|
|
auto jest na Benzyne (bez gazu), ma przejechane 94 000 km,
wymieniłem świece i przewody i nic nie pomogło!!!
gdzie jest ten czerwony stycznik pomoy paliwa dokładnie?? |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-03-2008, 11:38
Bolid: Audi |
|
|
kali napisał/a: | auto jest na Benzyne (bez gazu), ma przejechane 94 000 km,
wymieniłem świece i przewody i nic nie pomogło!!!
gdzie jest ten czerwony stycznik pomoy paliwa dokładnie?? |
daj maila to ci wyślę fotki |
_________________
 |
|
|
|
 |
kali
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2008 Posty: 3 Skąd: Burkinafaso
|
Wysłany: 03-03-2008, 13:33
Bolid: NIGDY WIĘCEJ FIATA!!!! |
|
|
iron-eddie@wp.pl
[ Dodano: 04-03-2008, 11:53 ]
niestety przeczyszczenie tej czerwonej kostki nic nie pomogło, dalej słabo pali na ciepłym
[ Dodano: 06-03-2008, 14:57 ]
byłem dziś w warsztacie i sprawdzili mi kompresję
okazało się, że wszystko jest ok, ale auto dalej słabo pali na ciepłym
Swiece i kable wymieniłem i nic nie pomogło
Przeczyściłem tą czerwoną kostkę i też nic
Co jeszcze mogę zrobic?? |
|
|
|
 |
Rozpyacz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 3 Skąd: sce
|
Wysłany: 27-08-2008, 09:45
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
No niewiem ja sie doczytalem ze czarna kostka jest od wtrysku a czerwona od wiatraka. Mam ten sam problem albo i lepiej bo na zimno tez ciezko odpala zalezy jak mu sie chce bo i nieraz od pierwszego jak nigdy cieply zimny a nieraz za 5tym i nie z gazem wcisnietym. Mam benzyne tylko. |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 30-08-2008, 13:26
Bolid: sc A0 |
|
|
od początku: komprecha ok...swieczki/kable ok...
pompa bije wnioskuje...
jaki masz model silnika/komputera ...moze pomogę...
jak mpi to mozesz miec kłopot ze sterowaniem cewek
czy cos wyswietla Ci się na tablicy podczas odpalenia?
sprawdz poprawnosć działania immo - fiaciki mają tak z codem 1 ze temperatura wyzsza czasem go "blokuje"...
opisz jeszcze odgłos odpalania(praca rozrusznika)...
opiszę pewną sytuację: mialem sterownik cpu "stary" u siebie ..odpalał po 2-3 s kręcenia..
w tej chwili mam nowiutki komputer z poprawkami magnettiego z 2008 roku i dosłownie: po dotknięciu (dosłownie tylko cyknieciu w niego ja wiem 0,5 s) przycisku odpalania (ja odpalam przyciskiem) odpala...
badali ci kompresję na zimnym czy ciepłym silniku? |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
piotrekdace
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-11-2009, 14:29
Bolid: fiat seicento |
|
|
macher napisał/a: | Czujnik temperatury cieczy chłodżącej może oszukiwać . To termistor i może paść. A jaki przebieg? Jeśli jak gorący ciężko zapala to może nieszczelności już ma i małą kompresję . Jak zimny wiadomo olej uszczelni ale jak za rzadki to trudniej. Prosze wykonać badanie kompresji silnika (ciepłego) i wskazania czujnika temperatury cieczy chłodzącej. |
Czy jeżeli była wymieniana uszczelka pod głowicš i zawory to mechanik powinien sprawdzić kompresje? |
|
|
|
 |
piotrekdace
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-11-2009, 14:47
Bolid: fiat seicento |
|
|
kali, Jak zakończyła się twoja historia naprawiłe? |
|
|
|
 |
|