FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomocy SWAP 700/ 1.2
Autor Wiadomość
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
  Wysłany: 03-11-2008, 16:11   Pomocy SWAP 700/ 1.2
   Bolid: 1.4 T-jet


Panowie zamierzam wrzucic do CC 700-setki silnik 1.2 i potrzebuje wiedziec co musze dokupic i wymienic zeby go tam wrzycic. POMOZECIE???

Co trzeba zmieniac w mocowaniu silnika i z instalacja?
 
 
 
Furious 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: War-Maz
Wysłany: 03-11-2008, 16:42   
   Bolid: Cinquecento


Witam kolegę

części których potrzebujesz przy swapie z 700 na 1.2 jest naprawdę sporo i nawet jak będziesz w 100% przekonany, że masz wszystko to znajdzie się zawsze jeszcze coś.

Na pewno wymienić musisz:
Silnik :)) skrzynia(opcjonalnie wybierak do biegów zależy jaka skrzynia), lewarek zmiany biegów, wiązka, komputer, półosie, chłodnica wraz z rurkami +zbiorniczek płynu, wszystkie mocowania silnika od CCS, wydech musisz zrobić cały(mam na myśli większą średnicę), no i zostaje jeszcze do zmiany zbiornik i pompa paliwa.

mam nadzieje ze o niczym nie zapomniałem :mg:
_________________

 
 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 04-11-2008, 22:20   
   Bolid: 1.4 T-jet


Chce wsadzic tam 1.2 8V i jestem ciekawy czy trzeba cos tam przerabiac grubszego
 
 
 
TOMASZ 27 
Smakosz ... z dziurk? ...

Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 04-11-2008, 23:05   
   Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car


Taki szczegół - instalacja elektryczna alternator w 1.2 jest z tyłu silnika od strony ściany czołowej a w CC 700 z przodu silnika
_________________
Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze :))
 
 
Furious 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: War-Maz
Wysłany: 05-11-2008, 08:31   
   Bolid: Cinquecento


TOMASZ 27 napisał/a:
Taki szczegół - instalacja elektryczna alternator w 1.2 jest z tyłu silnika od strony ściany czołowej a w CC 700 z przodu silnika


o właśnie o alternatorze zapomniałem :cool:
ja u siebie mam altek z wersji 1.1 --- co do instalacji elektrycznej
to potrzebuje tylko wiązki silnika, o której napisałem :))

::Michas::
jeżeli chodzi o jakieś poważniejsze przeróbki budy, to niema czegoś takiego przy swapie na 1.2
_________________

 
 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 05-11-2008, 17:15   
   Bolid: 1.4 T-jet


Aha Dzieki.Czyli musze zmienic mocowania( od CCS )?
Jak narazie chcialem tyle wiedziec,jak zaczne juz grzebac to sie odezwe o dalsza pomoc. :grin:
 
 
 
Furious 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: War-Maz
Wysłany: 05-11-2008, 19:02   
   Bolid: Cinquecento


Michas napisał/a:
Aha Dzieki.Czyli musze zmienic mocowania( od CCS )?
Jak narazie chcialem tyle wiedziec,jak zaczne juz grzebac to sie odezwe o dalsza pomoc. :grin:


tak mocowania musisz zmienić wszystkie na te z CCS
jeżeli będziesz potrzebował pomocy pisz na gg339511 jestem praktycznie cały czas :super:
_________________

 
 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 07-11-2008, 18:09   
   Bolid: 1.4 T-jet


Ok, dzieki za chec pomocy :beer:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum