Wymiana uszczelniaczy na półosiach |
Autor |
Wiadomość |
Emilin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: WWE
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:54 Wymiana uszczelniaczy na półosiach
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Witam....
Zamierzam jutro wymieniac uszczelniacze na półosiach,wiele wyczytałem już na ten temat i dużo już wiem ale nasuwa mi się jedno pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi,mianowicie....
Czy jest jakaś różnica pomiędzy Lewą a Prawą gumą która jest na półosiach? czy jest to bez różnicy, bo żadnych oznaczeń na tych elementach nie widzę czy to lewa czy prawa...tak samo na uszczelniaczach
Nie chciałbym tego pomylic gdyby była jakaś różnica |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:55
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Gumy niczym się nie różnią. |
|
|
|
 |
Emilin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: WWE
|
Wysłany: 06-11-2008, 21:21
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Bandzior napisał/a: | Gumy niczym się nie różnią. |
A ciekawe jak to jest z tymi uszczelniaczami |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-11-2008, 21:26
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Emilin napisał/a: | Bandzior napisał/a: | Gumy niczym się nie różnią. |
A ciekawe jak to jest z tymi uszczelniaczami |
Tutaj musi ktoś się wypowiedzieć kto to robił. Jak to są kierunkowe uszczelniacze to ma znaczenie a jak to sa zwykłe to chyba nie, bo przeguby są takie same. Ale niech ktoś z doświadczeniem się wypowie. |
|
|
|
 |
Emilin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: WWE
|
Wysłany: 07-11-2008, 13:26
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
HALO...... Kto mi odpowie na moje "niby banalne"pytanie a jednak |
|
|
|
 |
bazyl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 11 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 07-11-2008, 16:35
Bolid: seicento 1,1 mpi |
|
|
niema żadnej różnicy między tymi gumami, można je zamieniać, z uszczelniaczami jest tak samo, musisz tylko uważać żeby uszczelniacza nie nabić na półoś odwrotnie (była gdzieś mowa o tym na forum) |
|
|
|
 |
kurk
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 15 Skąd: Radom
|
Wysłany: 07-11-2008, 17:09
Bolid: SC-900 |
|
|
To gumowe coś osłaniajace półoś jest prawe i lewe, a sam uszczelniacz nie .
aaaaaaaa jeszcze odległość na jaka wbijamy uszczelniacz na oś jest ważna ( czyli żeby było dobrze zrobione musisz sam to robić--smutek normalnie) . |
|
|
|
 |
ziaro
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-11-2008, 18:01
Bolid: Seicento Trofeo |
|
|
Na 100% sa prawe i lewe gumy, kupowałem ostatnio, same uszczelniacze sa takie same. Kurk ma rację. |
|
|
|
 |
bazyl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 11 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 07-11-2008, 19:18
Bolid: seicento 1,1 mpi |
|
|
przepraszam fakt w 900 się różnią w 1100 mpi już chyba nie |
|
|
|
 |
Emilin
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: WWE
|
Wysłany: 07-11-2008, 20:56
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Ok.Wielkie dzięki teraz już wiem jutro naprawa
[ Dodano: 10-11-2008, 17:07 ]
Proszę o Poradę
wyjąłem półoś już z auta ale za cholerę nie mogę zdjąc przegubu....wyczyściłem ten smar,znalazłem zawleczkę ale podpowiedzcie mi na jakiej zasadzie mam ją wyjąc???
rozszeżam ją a przegub ani drgnie....
czy trzeba ją ścisnąc i wyciągnąc całkowicie?
niech ktoś mi podpowie bo auto na kanale |
|
|
|
 |
|