silnik krokowy |
Autor |
Wiadomość |
Arkadiusz Gor
nówka sztuka ;)
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:00 silnik krokowy
Bolid: seicento |
|
|
czesc jakie sa objawy jak zaczyna padac silnik krokowy i ile kosztuje taki silniczek |
|
|
|
 |
Borysbo
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 16 Skąd: Lędziny - ?ląsk
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:10 Re: silnik krokowy
Bolid: sc abarth |
|
|
Arkadiusz Gor napisał/a: | czesc jakie sa objawy jak zaczyna padac silnik krokowy i ile kosztuje taki silniczek |
jak zapalisz ma wysokie obroty i nie spadaja badz odwrotnie..
zalezy jaka firma |
_________________ hurtowonia artykułów dziecięcych. . . |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:39
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
z tego co znalazłem na allegro to zamiennik możesz kupić już od 39zł a oryginał jest po 65zł. To są do seicento 900. Nie wiem jak jest w 1.1, ale z tego co czytałem na forum to krokowiec jest integralną częścią innej części i chyba samego nie kupisz... |
_________________
 |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:43
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
Borysbo napisał/a: | jak zapalisz ma wysokie obroty i nie spadaja badz odwrotnie.. |
niekoniecznie może też być tak że odpali się ok a później zaczną obroty falować, niskie wysokie i tak na przemian....
Albin napisał/a: | z tego co czytałem na forum to krokowiec jest integralną częścią innej części i chyba samego nie kupisz... |
zależy gdzie nie wiem jak jest w MPI i 900 ale w 1.1 SPI bez problemu kupisz silniczek krokowy oddzielnie, ja zapłaciłem coś koło 40zł.... |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
Borysbo
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 16 Skąd: Lędziny - ?ląsk
|
Wysłany: 07-02-2009, 11:17
Bolid: sc abarth |
|
|
jak kupisz to nie zapomnij odpiac akumlatora zeby sie ustawil bo tez mialem podobno sytuacje ze po wymianie nic to nie dalo wrecz bylo gorzej.. po resecie wszystko sie ulozylo i zyje dlugo i szczesliwie
pzdr. |
_________________ hurtowonia artykułów dziecięcych. . . |
|
|
|
 |
Arkadiusz Gor
nówka sztuka ;)
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 07-02-2009, 19:25
Bolid: seicento |
|
|
dzieki bardzo za rade |
|
|
|
 |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 08-02-2009, 14:41
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
U mnie jak było zimno to paliła się kontrolka od wtrysku i dziwnie obroty się zachowywały.
Teraz jak jest +5st to na zimno po odpaleniu po prostu gasł, Wczoraj bez przekonania wyjąłem silniczek krokowy był cały w takiej mazi suchej czarnawej, umyłem go wd-40 zamontowałem z powrotem i dziś rano poszedłem odpalić, mówię wam chodzi jak nowy problemy zniknęły jak ręką odjął
może warto przeczyścić na początek. |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
|