FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
głowica 1.2 16V do 1.1 MPI i komp
Autor Wiadomość
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-11-2007, 16:46   
   Bolid: Audi


a przy 1.1 SPI ??
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-11-2007, 17:37   
   Bolid: seicento


jerzyk napisał/a:
a przy 1.1 SPI ??


zrobic wyjscie na 4 wtryski

reszta powinna pasowac :)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Walus 
Nałogowiec


Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 164
Skąd: W-Wa / Piaseczno
Wysłany: 05-05-2008, 01:20   
   Bolid: GrandeCento


podlacze sie bo jestem w trakcie zmiany glowicy na 1.2 8v w 1.1 SPI z tym ze troche naknuta, jak to do jakiego maxymalnie walka trzeba pisac program ?? i pompe lub sam wklad teznalezy wymienic, bo ta z SPI nie pociagnie ??
_________________
Cinquecento 1.4 16v: http://www.seicento.pl/vi...p=149554#149554
Sejo 1.1: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=10240
Cinque 0.9: http://www.sporting.friko.pl/galeriacc25.htm
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 05-05-2008, 11:40   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


pompa najlepiej od 1,2 mpi 3 bary, a program to najlepiej na hamowni pod mody napisac najlepiej :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
sobi126 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 3
Skąd: otwock
Wysłany: 06-05-2008, 01:39   
   Bolid: cc 1100 mpi


Podepnę się i ja ;)

Jestem w trakcie remontu cc. Przekładam też silnik z 900 na 1100 MPI. Przy okazji trochę przy nim podłubie. Kupiłem już głowice od 1.2 75km i wałek 866. Mam na oku kolektor dolotowy alu tylko nie wiem czy szyna wtryskowa od 1.1 bedzie pasowała?? Skoro zmienię już prawie calą górę to zostaje jeszcze przepustnica. Czy taka od 1,4 16v się nada?? Jeśli nie to mozecie polecic mi jakiś sprawdzony zamiennik. Może macie jeszcze jakieś sugestie?? Będę wdzięczny za pomoc ;)
 
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 06-05-2008, 16:26   
   Bolid: Seicento S


sobi126 napisał/a:
Podepnę się i ja ;)

Jestem w trakcie remontu cc. Przekładam też silnik z 900 na 1100 MPI. Przy okazji trochę przy nim podłubie. Kupiłem już głowice od 1.2 75km i wałek 866. Mam na oku kolektor dolotowy alu tylko nie wiem czy szyna wtryskowa od 1.1 bedzie pasowała?? Skoro zmienię już prawie calą górę to zostaje jeszcze przepustnica. Czy taka od 1,4 16v się nada?? Jeśli nie to mozecie polecic mi jakiś sprawdzony zamiennik. Może macie jeszcze jakieś sugestie?? Będę wdzięczny za pomoc ;)


Od 1.4 16V nie bedzie pasowała -jest sterowana elektronicznie.
Potrzebujesz kolektor ssący od 1.2 (75-ki) i jak chcesz większą przepustnice to możesz ja na 42 mm rozwiercić.
 
 
 
sobi126 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 3
Skąd: otwock
Wysłany: 06-05-2008, 17:10   
   Bolid: cc 1100 mpi


kolektor bedzie na dniach, a gdzie można rozwiercić przepustnicę, rozumiem że sama przepustnicę też trzeba będzie wymienić po rozwiercie ile ma seria od 1.2 ?
 
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 06-05-2008, 17:56   
   Bolid: Seicento S


z 1.2 8V ma chyba 38mm z tego co pamiętam.Co do rozwiertu pisz na gg 4621530
 
 
 
sobi126 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 3
Skąd: otwock
Wysłany: 08-05-2008, 01:13   
   Bolid: cc 1100 mpi


a powie mi jeszcze ktoś jak jest z tą czyną od 1100 mpi czy pasuje do alu kolektora od punto??
 
 
 
Groszek 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 53
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 07-02-2009, 00:40   
   Bolid: SC Sporting 1.1 SPI 99'/Fiat 126p 86'


Odgrzewam temat :wink:

Panowie więc jest taka sprawa. Mam nagrany po taniości silnik 1.2 8V MPi 75 wyciągnięty z Sieny. Silnik ten ma 80 000km przebiegu i usterkę w postaci "wybijania" przedniej panewki co 20 tyś km. Silnik jest goły. Nie ma kolektorów, alternatora, rozrusznika ble ble ble.
Rozchodzi się o to że silnika raczej nie chce wkładać bo tam jest jakaś grubsza sprawa z tą panewką, ale z chęcią bym przytulił głowicę :wink:
Co wiem:
- kolektor SPi nie pasuje pod szpilki w głowicy MPi.
- Zakładał bym kolektor z 1.2 czyli przeróbka na MPi
- Instalacja elektryczna sprowadza się tylko do rozdzielenia dwóch przewodów pojedyńczego wtrysku na 4.
Czego nie wiem:
- Komputer pozostaje 1.1?
- Reszta bajerów takich jak linki, kabelki czujniki pozostaje?
- Jaką moc może osiągnąć taki silnik z przelotowym układem wydechowym na tłumiku z kanta, dolotem Yankowym i planem głowicy?
Cudów się nie spodziewam ale chociaż te 60 kucy by się przydało :D
- Co jeszcze byście proponowali i czy o czymś nie zapomniałem :roll:
_________________

 
 
 
elmo 
Nałogowiec
maruda


Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 338
Skąd: Radom
Wysłany: 07-02-2009, 10:13   
   Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie


Groszek napisał/a:

- Komputer pozostaje 1.1?

1.2mpi
_________________
[moje auto]
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 07-02-2009, 13:57   
   Bolid: 1E 187


Groszek napisał/a:
- Komputer pozostaje 1.1?

remap lub wymiana

Groszek napisał/a:
Cudów się nie spodziewam ale chociaż te 60 kucy by się przydało :D

z 60-65 bedzie..

Groszek napisał/a:
- Co jeszcze byście proponowali i czy o czymś nie zapomniałem :roll:


wydechowy z 1,2
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2009, 14:34   
   Bolid: Audi


Groszek napisał/a:

- kolektor SPi nie pasuje pod szpilki w głowicy MPi.

- Co jeszcze byście proponowali i czy o czymś nie zapomniałem :roll:


nie wiem o którym kolektorze piszesz, ale wydechowy z 1.1 SPI pasuje, sam przez jakiś czas na takim jeździłem
no i pozostaje wymiana wkładu pompy paliwa na 3 bar
_________________

 
 
Groszek 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 53
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 07-02-2009, 15:59   
   Bolid: SC Sporting 1.1 SPI 99'/Fiat 126p 86'


szymonek napisał/a:
remap lub wymiana


No właśnie ale czytałem gdzieś że nie pasują wtyki więc cała instalacja do wymiany? Jak to w końcu jest?

szymonek napisał/a:
wydechowy z 1,2

jerzyk napisał/a:
nie wiem o którym kolektorze piszesz, ale wydechowy z 1.1 SPI pasuje,


Jeśli pasuje to może zostawiłbym to na razie, ale jeśli nie to się zmieni :wink:

jerzyk napisał/a:
wymiana wkładu pompy paliwa na 3 bar


Fakt, zapomniałem :roll:

Dzięki za odp
_________________

 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2009, 16:05   
   Bolid: Audi


wydechowy kolektor z 1.1 SPI pasuje, ale ciut dławi silnik
jak chcesz z niego wykrzesać 100% mocy to trzeba dać od 1.2
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum