Problem z odpalaniem po deszczu |
Autor |
Wiadomość |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 19-03-2009, 12:12 Problem z odpalaniem po deszczu
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
Witam od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem samochodu jak jest w powietrzu wilgoć lub jest po deszczu. (obiaw nie występuje przy temp ujemnych)
obiawy są następujące.
-rozrusznik kręci jak szalony i nie odpala kilka razy po kilkukrotnym kręceniu odpala lecz nie zawsze
-zazwyczaj pomaga popryskanie wd40 po cewkach i wtedy pali lecz zapala się marchewka od wtrysku i silnik pracuje lecz jest mułowaty po chwili kontrolka gaśnie i jest ok lecz wydaje mi się że samochód jest jakby słabszy, ale jezdzi normalnie.
-w połączeniu z tymi obiawami zaobserwowałem iż jak już odpali to za szybko zchodzi z obrotów i tak pyrka dziwnie jakby jeszcze nie czas, jakby silnik był za mało rozgrzany.
-jak jest sucho wszystko jest ok.
co to jest cewki , czujnik położenia wału
kable wymienione świece w stanie idealnym. ?
pomocy koledzy bo nie wiem co robić.
pozdrawiam Saimon |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 19-03-2009, 12:42
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
saimon500 napisał/a: | czujnik położenia wału | to je to.. Odżałuj jednak te 50zł i jedź na diagnostykę komputerową. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 19-03-2009, 13:09
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
A błędy czujnika wału wyjdą na kompie? |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 19-03-2009, 14:32
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Spróbuj oczyścić też przewody zasilające cewki i nasmarować wazeliną techniczną. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 19-03-2009, 14:46
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
saimon500 napisał/a: | A błędy czujnika wału wyjdą na kompie? | wyjdą. Na testerze widać w 900:
czujnik położenia wału, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury powietrza, silnik krokowy, sonda lambda. Oprócz tego jest info o temperaturze silnika, obrotach, napięciu w instalacji i chyba o ciśnieniu bezwględnym (ale nie jestem pewnien).
Nie widać na pewno: stanu cewek, pracy pompy paliwa. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
Groszek
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 53 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 19-03-2009, 23:15
Bolid: SC Sporting 1.1 SPI 99'/Fiat 126p 86' |
|
|
niemiec, A wiesz może jeszcze co wykazuje komp w 1.1. Spi . Bo mam chęć się wybrać i warto byłoby wiedzieć |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 20-03-2009, 08:38
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
barthez napisał/a: | Spróbuj oczyścić też przewody zasilające cewki i nasmarować wazeliną techniczną. |
To właśnie wczoraj zrobiłem do tego odłączyłem klemę na 1godz (słynny reset kompa) i dziś rano kontrolka od wtrysku zgasła i wygląda na razie wszystko ok a pogoda jest taka przy której zazwyczaj wariował więc odpukać....... nie jest zle.
kable zasilające cewki posmorowałem wd40 może być?
po niedzieli jadę na kompa więc napiszę jak było. |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
|