Swap silnika 1.4 16v + kilka pytań ,,przedswapowych" |
Autor |
Wiadomość |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 15-04-2009, 16:46
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
a ja wiem ze mnie na nia nie stac chyba ze jest za 100zl |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
Walus
Nałogowiec

Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 164 Skąd: W-Wa / Piaseczno
|
Wysłany: 16-04-2009, 11:01
Bolid: GrandeCento |
|
|
Kurcze 10 tys to cos duzo Cie wynioslo ?? ja pomimo ze od polowy stycznia walcze zeby to nrmalnie jechalo i wymienilem wszystko procz silnika to koszt mnie wyniosl niecale 6 tys
a mam dokladnie ten sam setup co homerUNDchery, z tym ze ja nie mam programu w kompie jeszcze bo czekam na walki
Silnik 1.4 16v z GP
skrzynka abarth ze skroconym glownym
osprzet p1 w tym juz dwa kompy
Przeplywka z 1.6 16v
wiazka 1.1 SPI przerobiona pod gore 1.2 MPI a obecnie przerobiona pod 1.2 16v
stalowa miska z 1.2 16v pod kolektor 4-2-1
kolektor 4-2-1
sprzeglo odchudzone i wywazone wraz z kolem z 1.1 (i pomimo gadan ze nie wytrzyma to przy tej masie CC daje sobie swietnie rade)
czesci ktore musialem kupic/wymienic bo auto nie chcialo jechac
sonda lambda
dwa krokowe
komp
kol ssacy (mialem z wersji po 00 i tam bylo mocowanie mapa bosch i czujnik temp powietrza zasysanego)
przeplywka z 1.2 16v nowego typu (byl uszkodzony potencjometr)
czujnik temp cieczy dajacu syg na komputer
wtryski wraz z listwa bo mialem za duze.
kable zaplonowe szt 3 albo za krotkie albo nie pasuja do cewek bo z 1.1
cewki z 1.2 16v
silnik mnie kosztowal 3 tys z przekladka ale ze zrobil to pan miecio to sami widzicie ile musialem poprawic najwiecej zabawy bylo z wiazka bo tak ja polutowali ze dopiero tydz temu znalazlem przyczyne przelewania auta.
ogolnie teraz banga |
_________________ Cinquecento 1.4 16v: http://www.seicento.pl/vi...p=149554#149554
Sejo 1.1: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=10240
Cinque 0.9: http://www.sporting.friko.pl/galeriacc25.htm |
|
|
|
 |
huba301
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
|
Wysłany: 17-04-2009, 17:26
Bolid: Seicento 1242 Turbo |
|
|
Walus napisał/a: |
silnik mnie kosztowal 3 tys z przekladka ale ze zrobil to pan miecio to sami widzicie ile musialem poprawic najwiecej zabawy bylo z wiazka bo tak ja polutowali ze dopiero tydz temu znalazlem przyczyne przelewania auta.
ogolnie teraz banga |
kto znalazł przyczynę to znalazł:) ale przynajmniej auto jedzie, przewiałem pajęczyny bo pająki zaczęły w nim mieszkać
jak by ktoś to robił z głową od początku to byś nie miał tyle kłopotów |
_________________ wykasuje wpis immo, wiadomość na prv |
|
|
|
 |
Walus
Nałogowiec

Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 164 Skąd: W-Wa / Piaseczno
|
|
|
|
 |
Bartol
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 2 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 24-04-2009, 00:18
Bolid: Fiata Seicento |
|
|
to teraz ja mam kilka pytań dotyczących tematu
bo mogę tanią a nawet darmową mieć silnik 1,4 gt Turbo od Punto
bo brat cioteczny miał ostatnią wypadek i Punto nadaje się do kasacji a silnik powiedział że mi może oddać
więc moje pytania brzmią tak
po pierwsze czy ten silnik wejdzie do SC ?
bo jeśli tak to czy trzeba by było coś przerabiać ?
i co by trzeba było wymienić żeby ten silnik chodził tak jak powinien a nie żeby potem więcej u mechanika stał niż ja bym nim jeździł wszystko od A do Z bym chciał wiedzieć
Z góry dzięki za odp |
|
|
|
 |
huba301
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
|
Wysłany: 24-04-2009, 08:21
Bolid: Seicento 1242 Turbo |
|
|
Bartol napisał/a: | to teraz ja mam kilka pytań dotyczących tematu
bo mogę tanią a nawet darmową mieć silnik 1,4 gt Turbo od Punto
bo brat cioteczny miał ostatnią wypadek i Punto nadaje się do kasacji a silnik powiedział że mi może oddać
więc moje pytania brzmią tak
po pierwsze czy ten silnik wejdzie do SC ?
bo jeśli tak to czy trzeba by było coś przerabiać ?
i co by trzeba było wymienić żeby ten silnik chodził tak jak powinien a nie żeby potem więcej u mechanika stał niż ja bym nim jeździł wszystko od A do Z bym chciał wiedzieć
Z góry dzięki za odp |
1 tak wejdzie
2 tak podłużnice, łapy silnika i skrzyni, elektrykę
3 wszystko, cały remont po to żeby za miesiąc nie wyciągać silnika po to tylko żeby jakąś pierdołe naprawić
bardzo dużo jest roboty przy takim swapie, sądzę że nie warto się w ten silnik bawić
wybieraj silniki z rodziny "fire" |
_________________ wykasuje wpis immo, wiadomość na prv |
|
|
|
 |
2rotor
nówka sztuka ;)
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2009, 14:58
Bolid: Fiat Seicento 899cc 1998 |
|
|
Dokładnie, wsadzanie 1,4T z GT nie ma sensu w Seju. Silniki te przeważnie są do remontu i znacznie droższe w utrzymaniu a poza tym z uturbionego FIRE można wyciągnąć podobne moce. |
_________________ Fiat Punto GT 1,4T 1996 232Nm/184HP
Fiat Seicento 899cc@1108cc 176B2000...MPI |
|
|
|
 |
Bartol
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 2 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 25-04-2009, 00:33
Bolid: Fiata Seicento |
|
|
Ten Silnik Co bym od niego wziol to zrobił może z 2 tys km po generalnym remoncie
Ale jak Mówicie że to niema sensu to zaczynam się wachać nad tym pomysłem a ktoś wsadzał taki silnik do SC albo CC ? bo pisałem wcześniej z jedną osobą z forum bo miałem wkładać 1,2 ale teraz jak się przydarzyła taka sytuacja to chciałem się zapytać jak by to wyglądało |
|
|
|
 |
Walus
Nałogowiec

Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 164 Skąd: W-Wa / Piaseczno
|
|
|
|
 |
|