| Jak wyjąć to radio? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | robi11   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 07 Lut 2009
 Posty: 2
 Skąd: małopolskie
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przemek82   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 20 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 137
 Skąd: Brunatna Stolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-04-2009, 15:24 Bolid: ZFA187 | SUF178 | KLAS T200 1.4 16V
 | 
 |  
               | 
 |  
               | A próbowałeś delikatnej perswazji połączonej z metodami siłowymi? Coś podważyć, coś popchnąć, a coś jeszcze innego pociągnąć? Zdemontuj wyłączniki od szyb, to może dojrzysz, czy półkieszeń jest jakoś zamocowana - ale nie wydaje mi się... |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bakol   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 14 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 21 Cze 2007
 Posty: 271
 Skąd: Ruda ?ląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-04-2009, 15:32 Bolid: stilo 3D 1.8
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | robi11 napisał/a: |  	  | chyba fabryczne | 
 
 fabryczne były clariony z ramką dedykowaną do seja.
 
 każde radio ma po bokach (jak ściągniesz panel) dziury - w nie wpychasz klucze montażowe (może być coś płaskiego) dosyć głeboko i radio powinno wyjść....
 
 a jeśli nie to przemek82 Ci podał dobrą metodę. wyłamujesz plastik (pod panelem), ściskasz obudowe radia z góry i z dołu i targasz ile wlezie
   |  
				| _________________ Pokaż cycki - dam Ci jabłko !
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ulmi   Centomania Podkarpacie
 Przyjaciel
 
  
 Pomógł: 63 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 06 Lip 2007
 Posty: 1545
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-04-2009, 17:38 Bolid: seicento 1,1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | przemek82 napisał/a: |  	  | Coś podważyć, coś popchnąć, | 
 
 chyba najlepsza metoda --- od góry--od dołu płaskim śrubokrętem...
   
 zajrzyj może od spodu radia i coś Ci przyjdzie do głowy jak sobie poradzić
   
 --->może ktoś przykleił kropelką bo trzeszczało na dziurach
   |  
				| _________________ BORKI 2010 # 105
 A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rolnik   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 24 Lut 2008
 Posty: 131
 Skąd: oława
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michalzgierz   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 09 Lis 2008
 Posty: 1
 Skąd: zgierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-05-2009, 08:37 Bolid: sejco
 | 
 |  
               | 
 |  
               | polecam dwa płaskie noże   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | raVi   spamer team
 
  
 Pomógł: 25 razy
 Wiek: 36
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 1063
 Skąd: Szczyrk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-05-2009, 10:08 Bolid: SC
 | 
 |  
               | 
 |  
               | U siebie musialem podważyć dwa zatrzaski po obu stronach i wtedy radio wyskoczyło bez problemu |  
				| _________________ 
   SC by raVi
  zapraszam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robi11   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 07 Lut 2009
 Posty: 2
 Skąd: małopolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-05-2009, 21:04 Bolid: seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za rady udało sie hehe ale ciezko bylo  radyjko mocno trzymało... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | damian83d   Mordenator
 
  
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 16 Cze 2007
 Posty: 492
 Skąd: KNurów
 
 | 
            
               |    Wysłany: 29-05-2009, 07:51 Bolid: SEICENTO
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Zdzisek napisał/a: |  	  | U siebie musialem podważyć dwa zatrzaski po obu stronach i wtedy radio wyskoczyło bez problemu | 
 
 dokładnie ja u siebie zgubiłem patyczki i z zatrzasków daje rade sam śrubokręt i wyciągamy każde radio
       |  
				| _________________ bo Pamiętaj że,Gdy Uderzysz mnie-Oddam tak by Zabolało.! _
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |