głowica 1,2 16V na bloku 1,1 |
Autor |
Wiadomość |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 01-06-2009, 09:37 głowica 1,2 16V na bloku 1,1
Bolid: sc A0 |
|
|
Czy głowica z 1.2 16v wchodzi na blok 1,1? wg mnie wchodzi - czekam na uwagi czy bezproblemowo czy jednak madafaka?
znam auto z rorace które na samej głowicy i 1146 ma 93km..(wałki rorally) |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 01-06-2009, 09:57
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
przeciez bylo 1,1 z glowa od 1.2 16V 140KM pasuje ale trzeba jak sie nie myle z tlokow troszke zebrac miesa + dobrac kolko foniczne, ale pewnosci na 100% nie mam |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
huba301
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
|
Wysłany: 01-06-2009, 10:10
Bolid: Seicento 1242 Turbo |
|
|
pasuje ale upg z 16v trzeba dać na bank bo jest inaczej kanał olejowy
tłoki albo wybrane albo rozwiert i tłoki od 1.2 16v ale trzeba by blok planować
kółko foniczne to najmniejsze zmartwienie, rolka napinacza do przeknucia |
_________________ wykasuje wpis immo, wiadomość na prv |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 01-06-2009, 12:46
Bolid: sc A0 |
|
|
no dobra ale konkretniej...
foniczne z czego?
tłoki będa z pod 1146 czyli z 1242 + albo plan bloku albo bez planu bloku..
jak z elektroniką ..z czego najlepiej? jaka elektronika to ogarnia...?
dla znawców tematu : e1 do płaskich |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 02-06-2009, 01:17
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Z tego co zdążyłem przeanalizować temat to wszystkie silniki z rodziny fire maja ze sobą wymienne części dodatkowo od którejś wersji 1.2 16V a na pewno wszystkie 1.4 zwą się SuperFire a różnica jest gdzieś przy podporze wału (czyli niby dół mocniejszy). Co do uszczelki to na pewno ta od 16v a co do tłoków to pewnie trzeba będzie coś zebrać bo 16 cholery są kolizyjne a to co mnie najbardziej do nich zniechęca to hydrauliczne zawory które z racji konstrukcji przy wysilonym silniku pracują na granicy wytrzymałości, tu dużo leprze jest rozwiązanie z 8v tam się przynajmniej nic nie upier.. i można kręcić wysoko (to się już okaże jak wjadą 4P , widziałem gdzieś na sieci opcje na przeróbkę tych popychaczy ale ogólnie szkoda zachodu. Co do kółek i pasków to wydaje się ze są 2 rozwiązania lub ich mutacje czyli albo kolko foniczne i pompa wody z 8v ale wtedy na wąskim pasku albo pompa wody i kolka z 16v jeżeli chodzi o rozrząd to tutaj powstało kilka kombinacji ale zasadniczo idea jest ta sama paski tej samej długości (różne szerokości i kształty zębów). |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:56
Bolid: SC |
|
|
Da sie zrobic Zrobilismy takie cos .
Dół 1,1 glowa 16v.
Kolo z 1,1
Pasek z 16ki (szeroki)
Tloki trzeba frezowac.
Uszczelka 16v
Elektryka mozna zrobic na kompie z 1,1 ale sa cuda
lepiej na 16v bo wtrysk jest 1/2 sekwencyjny.
Teraz lata to na Mega squirtcie |
_________________
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 09-06-2009, 13:04
Bolid: sc A0 |
|
|
1/2 sekwencji czy jak euro 3?
komp juz jest...
dół też...
szukam głowy |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 10-06-2009, 00:59
Bolid: SC |
|
|
Wtrysk paliwa jest pół sekwencyjny.Czyli paliwo wtryskiwane jest osobno na 1i4 cylinder a potem na 2i3.
Jak szukasz to mam tłoki na korbachz 1,1. |
_________________
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 10-06-2009, 10:23
Bolid: sc A0 |
|
|
robie swoją wydume na tłokach 1,2...
1146 + 16v...zobacze co wyjdzie.. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
huba301
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 15 Skąd: Warszawa/Wojcieszyn
|
Wysłany: 10-06-2009, 10:36
Bolid: Seicento 1242 Turbo |
|
|
tłoki 1.2 16 czy 8 V
tez mnie korci taki silnik zrobić, brakuje mi tłoków w sumie |
_________________ wykasuje wpis immo, wiadomość na prv |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 10-06-2009, 13:38
Bolid: sc A0 |
|
|
8v |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 10-06-2009, 23:51
Bolid: SC |
|
|
huba301 napisał/a: | tłoki 1.2 16 czy 8 V
tez mnie korci taki silnik zrobić, brakuje mi tłoków w sumie |
Mam tłoki 1,2 16v na korbach 1,1 |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-06-2009, 01:36
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Taka ciekawostka odnośnie tematu, dzisiaj przeglądałem stare numery magazynu rajdowego WRC i natknąłem się na ogłoszenie o sprzedaży seja wystawione przez pana Świątka. Mianowicie 1.1 16V 136KM przygotowany do wyścigów płaskich.
Może w necie jest gdzieś opis przeróbek jakie tam zostały zrobione, ale pewnie Świątek wolał owiać ten temat tajemnicą |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 11-06-2009, 11:20
Bolid: sc A0 |
|
|
znam ten silnik .. wałki świątka 4P 1146 ...+ APEXI .. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 09-07-2009, 17:32
Bolid: 1E 187 |
|
|
i co piszczy w temacie? Są jakieś postępy? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
|