1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-06-2009, 15:03
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ciacho napisał/a: | ...ale nie złościaj sie na mnie bo ja Ci nic a nic nie wyje**** i w ogóle nic do Ciebie nie mam itp, więc nie wiem o co chodzi... |
Spoxi, raz na rok do was wdepnę z czymś a tu awantura nie wiadomo o co. Pytam się o konkretną sprawę, wrzucam post w stylu 'czy jeszcze ktoś może coś dodać w temat' żeby urwać OT i nagle dostaję ostrzeżenie za wulgarność Nie złoszCiejĘ się na ciebie tylko wQurwia mnie takie podejście do sprawy. Nic do ciebie nie mam, po prostu szukam informacji a nie z mojej winy dostaję upomnienia które obecnie wiszą na moim koncie, trudno pewno nie których to cieszy - nie wnikam już!
DO RZECZY
homerUNDchery napisał/a: | X-raT, nie idz w hybryde tylko wal na osprzęcie z Punto 1 znam ludzi co swapują "zawodowo" a hybrydy się nie podejmą |
OK więc jak mam rozumieć tą wypowiedź:
TVC napisał/a: | ... podpiac 1.4 z wiazki 900 mozna i sie narobic nie trzeba za duzo bo i tak w 99% ludzie skladaja na osprzecie 1,2 16v |
4Xtrim napisał/a: | W pandzie jest tez potencjometr na pedale---prawda,ale pamiętaj ze jeszcze niema tam linki odpowiedzialnej za otwarcie przepustnicy. Jak tylko skonczysz mam nadzieje ze sie pochwalisz | PRZESZCZEP PEDAŁÓW A generalnie jak się wsio zakończy na pewno się pokarzę z tym u was na forum. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 23-06-2009, 22:09
Bolid: Seicento S |
|
|
[quote="X-raT"] Ciacho napisał/a: | ...ale nie złościaj sie na mnie bo ja Ci nic a nic nie wyje**** i w ogóle nic do Ciebie nie mam itp, więc nie wiem o co chodzi... |
Spoxi, raz na rok do was wdepnę z czymś a tu awantura nie wiadomo o co. Pytam się o konkretną sprawę, wrzucam post w stylu 'czy jeszcze ktoś może coś dodać w temat' żeby urwać OT i nagle dostaję ostrzeżenie za wulgarność Nie złoszCiejĘ się na ciebie tylko wQurwia mnie takie podejście do sprawy. Nic do ciebie nie mam, po prostu szukam informacji a nie z mojej winy dostaję upomnienia które obecnie wiszą na moim koncie, trudno pewno nie których to cieszy - nie wnikam już!
DO RZECZY
homerUNDchery napisał/a: | X-raT, nie idz w hybryde tylko wal na osprzęcie z Punto 1 znam ludzi co swapują "zawodowo" a hybrydy się nie podejmą |
OK więc jak mam rozumieć tą wypowiedź:
TVC napisał/a: | ... podpiac 1.4 z wiazki 900 mozna i sie narobic nie trzeba za duzo bo i tak w 99% ludzie skladaja na osprzecie 1,2 16v |
Napisze Ci BO CZYTAC SIE POPRZEDNICH NIE DA!
Do mądrego podpięca 1,4 z pandy HP 100 potrzebował bedziesz
- słupek silnika kompletny
- instalacje kompletną w raz z komputerami najlepiej 2 ma- zwaną CAN
- elektroniczny pedał gazu, stacyjke i kluczyk.
wszystko ma być najlepiej z 1-go auta.
Pozdrawiam. mam nadzieje że zrobisz to jako 2 ga osoba w polsce .
P.S nie spinaj na osprzecie z 1,2 bo to drut |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-06-2009, 23:02
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Roberto212 napisał/a: |
Do mądrego podpięca 1,4 [...] - instalacje kompletną w raz z komputerami najlepiej 2 ma- zwaną CAN - elektroniczny pedał gazu, stacyjke i kluczyk [...] nie spinaj na osprzecie z 1,2 bo to drut |
OK, przyjąłem. Osobiście też uważam że nie ma jak komplet z oryginału bo wtedy duża pewność że będzie działać jak należy. Szkoda że ciężko wszystkie te graty zdobyć za rozsądną kasę |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 24-06-2009, 13:56
Bolid: Seicento S |
|
|
X-raT napisał/a: | Roberto212 napisał/a: |
Do mądrego podpięca 1,4 [...] - instalacje kompletną w raz z komputerami najlepiej 2 ma- zwaną CAN - elektroniczny pedał gazu, stacyjke i kluczyk [...] nie spinaj na osprzecie z 1,2 bo to drut |
OK, przyjąłem. Osobiście też uważam że nie ma jak komplet z oryginału bo wtedy duża pewność że będzie działać jak należy. Szkoda że ciężko wszystkie te graty zdobyć za rozsądną kasę |
Tak to już jest-jak sie chce dobrze to musi to kosztować więcej |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 24-06-2009, 20:39
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
Roberto212 to super jak drut wychodzi na osprzecie z 1.2 czyli 99% ludzi robi druty spoko bo chyba sie nie zrozumielismy |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
homerUNDkasia
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 24-06-2009, 22:49
Bolid: Ciorny szerszeń |
|
|
tz wiesz jak chcesz bez osprzetu z PI to najlepiej znajdz walnietą w dupę pande co by miala dory silnik i reszte taili a moze jakoś to poskladasz jak ci ludzie pomogą, ale na to bym nie liczył bo to maja swoj patetnt na którym sami chca zarobic... wiec puki co wsadz 1,4 z pandy (reszte gratow sobie zostaw) na bebechac z PI ogarniesz to ,to baw sie w hybryde tyle odemnie bez zadnego ale bez jakiegos docinania |
_________________ borki 2009 No1 69
I-sze miejsce na najniższe seicento zlotu-128cm
Piwa nie odmawiałem ......
 |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-06-2009, 23:13
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
Roberto212 napisał/a: |
P.S nie spinaj na osprzecie z 1,2 bo to drut |
napisz to na AK fajnie cie tam pogryzą |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 25-06-2009, 21:05
Bolid: Seicento S |
|
|
TVC napisał/a: | Roberto212 to super jak drut wychodzi na osprzecie z 1.2 czyli 99% ludzi robi druty spoko bo chyba sie nie zrozumielismy |
A co nie jest to drut??
Jeśli by było oki to -dlaczego tyrkotają , dlaczego obroty pływają i wreszcie dlaczego serie mają po 88KM?
a 99% ludzi tak robi nie dla tego że jest taniej czy części trudniej zdobyć- bo jest Wielu którzy śpią na kasie - tylko dlatego że nie potrafią ogarnąc pewnych tematów. |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 25-06-2009, 21:09
Bolid: Seicento S |
|
|
ahamay napisał/a: | Roberto212 napisał/a: |
P.S nie spinaj na osprzecie z 1,2 bo to drut |
napisz to na AK fajnie cie tam pogryzą |
Prawda niestety kole i tak to jest. Dlatego wole mieć 1,2 na osprzęcie z 1,2 |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
DIK
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Lis 2006 Posty: 314 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-06-2009, 21:13
Bolid: resztki SC, żonowóz |
|
|
ELO....
Roberto212 napisał/a: | A co nie jest to drut??
Jeśli by było oki to -dlaczego tyrkotają , dlaczego obroty pływają i wreszcie dlaczego serie mają po 88KM |
A ja uważam że dobrze zrobiony 1.4 z osprzętem 1.2 i dobrze wystrojony nie jest drutem!
Wiele aut jest profi zrobione i ludzie nie mąją ze swoimi silnikami problemu.
to tylko taka moja opinia....
POZDRO
DIK |
_________________ BORKI 2007 #11
BORKI 2008 #11
BORKI 2009 #23
BORKI 2010 #11
BORKI 2012 #11 ŻONOWÓZ |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 25-06-2009, 22:07
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
Roberto212, mowisz ze serie maja po 88KM ...
dlaczego ja mam troszke ponad 100KM
dlaczego u mnie nic nie tyrkoli
dlaczego obroty sa rowniutkie |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 25-06-2009, 23:10
Bolid: Seicento S |
|
|
dymcio napisał/a: | Roberto212, mowisz ze serie maja po 88KM ...
dlaczego ja mam troszke ponad 100KM
dlaczego u mnie nic nie tyrkoli
dlaczego obroty sa rowniutkie |
napewno na serii.
może nie umiesz tego wywołać
równiutkie tzn??jaki jest ich poziom |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 09:10
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
dymcio napisał/a: | Roberto212, mowisz ze serie maja po 88KM ...
dlaczego ja mam troszke ponad 100KM
dlaczego u mnie nic nie tyrkoli
dlaczego obroty sa rowniutkie |
a masz wykres ? |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 26-06-2009, 13:34
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
wykres bedzie jak zakoncze wszystkie sprawy zwiazane z softem |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 14:56
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
dymcio napisał/a: | wykres bedzie jak zakoncze wszystkie sprawy zwiazane z softem |
cos mi nie pasi bo po co grzebac cokolwiek z softem jak masz tule kuni nie tyrkoli i obrotki nie faluja
|
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
|