1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-06-2009, 15:55
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Roberto212 napisał/a: | dymcio napisał/a: | Roberto212, mowisz ze serie maja po 88KM ...troszke ponad 100KM...nic nie tyrkoli...obroty sa rowniutkie |
napewno na serii.
może nie umiesz tego wywołać
równiutkie tzn??jaki jest ich poziom | Co ma znaczyć 'nie umiesz tego wywołać' ??
Dymcio, byłeś na hamowni ? skąd wiesz że masz te 100-kilka KM ?? i faktycznie jak masz wsio ok to co kombinujesz z softem |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 26-06-2009, 16:06
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
ahamay a dlatego ze mam mozliwosc poprawic charakterystyke i podniesc moc silnika
X-raT, na hamowni bylem ale robilem tylko 1 pomiar bo zeby miec juz 100% wyniki pojade po calej zabawie ktora zajmuja sie WLOSI |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 16:26
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
czyli teraz nasz ponad 100 km i soft jeszcze ci podniesie moc i zmieni charakterystyke ?
to chyba tylko w salonie ERY
nie obraź sie ale brzmi to jak montaż magnetyzera lub chipa rezystora a aledrogo
a jak juz byles na hamowni to napewno dostales jakis wykresik
.... włosi ?
pozdro |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
Ostatnio zmieniony przez ahamay 26-06-2009, 16:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 16:28
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
X-raT napisał/a: | Roberto212 napisał/a: | dymcio napisał/a: | Roberto212, mowisz ze serie maja po 88KM ...troszke ponad 100KM...nic nie tyrkoli...obroty sa rowniutkie |
napewno na serii.
może nie umiesz tego wywołać
równiutkie tzn??jaki jest ich poziom | Co ma znaczyć 'nie umiesz tego wywołać' ??
Dymcio, byłeś na hamowni ? skąd wiesz że masz te 100-kilka KM ?? i faktycznie jak masz wsio ok to co kombinujesz z softem |
bo tyrkolenie to bardzo specyficzny objaw najlatwiej wywołac go poprzez kilkukrotnie ruszenie na 1 biegu z puszczonym sprzeglem rozpedzenie do przedkosci obrotowej 1,5~2krpm i zapodanie strzała w palnik jak zacznie róóóówno ciagnac w kilku probach mozna powiedziec ze nie tyrkoli
pozdro |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 26-06-2009, 17:13
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
ahamay, Ty wiesz swoje ja wiem swoje
ahamay napisał/a: | .... włosi ? |
dokladnie wlasnie tam poprawiaja mi program
co do podniesienia KM to na tym najmniej mi zalezy najwazniejszy jest moment i jego przebieg na charakterystyce |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 19:54
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
dymcio napisał/a: | ahamay, Ty wiesz swoje ja wiem swoje
ahamay napisał/a: | .... włosi ? |
dokladnie wlasnie tam poprawiaja mi program
co do podniesienia KM to na tym najmniej mi zalezy najwazniejszy jest moment i jego przebieg na charakterystyce |
nie no spoko jestem poprostu ciekawy a nie kluce sie z Toba o nic
a jak ci tak zalezało na momencie to trza było hybryde robic bardzo zaawansowana elektronika pozwala na wiele wiecej i mysle ze włosi w tym momencie nic lepiej nie zrobią na odległość chyba ze im auto zawiozłeś
btw moc sie bierze z momentu podniesienie momentu zazwyczaj wiąze sie ze zmiana szmocy |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 26-06-2009, 20:25
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
okaze sie jak skoncze
a co do hybrydy to niestety koszt calej tej zabawy jest duzo wyzszy a juz i tak za duzo wpakowalem w seja
to jest moje 1sze i ostatnie auto z takimi zmianami |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:00
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
dymcio napisał/a: | a co do hybrydy to niestety koszt calej tej zabawy jest duzo wyzszy |
Wkładam zestaw: słupek z osprzętem + czujki + komp + 'magiczny' pedał i łączę w to resztę wiązki czyli praktycznie same żarówki
Efektywne i proste za razem - a koszty rzecz względna |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 26-06-2009, 22:52
Bolid: Seicento S |
|
|
dymcio napisał/a: | ahamay, Ty wiesz swoje ja wiem swoje
ahamay napisał/a: | .... włosi ? |
dokladnie wlasnie tam poprawiaja mi program
co do podniesienia KM to na tym najmniej mi zalezy najwazniejszy jest moment i jego przebieg na charakterystyce |
Wysłałeś im swój program i oni go tam poprawiają czy jak to robią????
Wstawiłbyś wykresik tego jednego pomiaru i temat by ucichł a nie ściemniasz że masz ponad 100KM i że obroty Ci nie falują-jak są ustawione na 1200 to napewno nie falują .
Pozdro.
Chętnie sie kiedyś tym Twoim ponad 100 konnym przejade ? |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27-06-2009, 00:07
Bolid: SC |
|
|
dymcio napisał/a: | 100% wyniki pojade po calej zabawie ktora zajmuja sie WLOSI |
Ty to juz chyba masz tam u makaronów niezly rabat
Prowadnice tez z włoch bo niby w PL niema |
_________________
 |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-07-2009, 21:13
Bolid: Audi |
|
|
mam 1.4 16v na osprzęcie 1.2 16V, autko czeka jeszcze strojenie,
czy jest sens założyć przepustnicę od 1.6 16V? czy wystarczy seryjna od 1.2 16V ?
czy montaż jest plug&play? |
_________________
 |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2009, 21:31
|
|
|
przepustnica wchodzi plug & play, proponuje jeszcze wypoleruj ją jeszcze |
|
|
|
 |
piter
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 183 Skąd: Jastrzębie Zdroj
|
Wysłany: 18-07-2009, 09:12
Bolid: SCS 8v TURBO |
|
|
a ja proponuje jej w ogole nie zakladac przynajmniej do seri 1.4 gdyż po prostu jest za duza. Mozna tym więcej zepsuć i niz poprawic
tak słyszałem od ludzi ktorzy przerabiali 1.4 i 1.2 16v |
_________________ http://www.fmix.pl/album/46668/cento-turbo/
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/42053
Byl scs 1.1 8v +, 1.2 8v, 1.2 8v T ,1.1/1.2 8v T
Jest Leon Top Sport ARL + 191km 404 NM ..SPRZEDAM
Toyota Yaris 1.0 VVTi
 |
|
|
|
 |
damian83d
Mordenator

Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 492 Skąd: KNurów
|
Wysłany: 18-07-2009, 09:43
Bolid: SEICENTO |
|
|
piter napisał/a: | a ja proponuje jej w ogole nie zakladac przynajmniej do seri 1.4 gdyż po prostu jest za duza. Mozna tym więcej zepsuć i niz poprawic
tak słyszałem od ludzi ktorzy przerabiali 1.4 i 1.2 16v |
dobrze prawisz tez to słyszałem przepustnica to jedynie zalecana pod 1,1 heh |
_________________ bo Pamiętaj że,Gdy Uderzysz mnie-Oddam tak by Zabolało.! _ |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2009, 15:32
Bolid: Audi |
|
|
czyli że na osprzęcie 1.2 16V da się wyciągnąć 100% mocy 1.4 16V |
_________________
 |
|
|
|
 |
|