FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
22-02-2008, 01:32
kontrolka rezerwy gazu
Autor Wiadomość
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-06-2009, 09:37   
   Bolid: Audi


Michal86 napisał/a:
Dzisiaj rano zapaliła mi sie rezerwa gazu (nigdy wczesniej sie nie zapalila, bo tankowalem co 300mk) problem w tym ze mialem przejechane dopiero 200km :/
pojechalem na stacja zatankowalem do pelna (weszlo 17 litrow) i dalej to samo.
Zauważylem ze na zakrętach kontrolka gasnie.
Jest cos takiego jak plywak w zbiorniku gazu? Moze sie zawiesil? Jak go "odwiesic"?
Lepiej robic to na pustym zbiorniku czy moge teraz na pelnym?


kontrolka w gazie jest bardzo awaryjna, najlepiej ją odłączyć i korzystac z licznika dziennego
_________________

 
 
Michal86 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 23-06-2009, 09:59   
   Bolid: Seicento 1.1


jerzyk napisał/a:
najlepiej ją odłączyć

jak ja odłączyć?
 
 
elmo 
Nałogowiec
maruda


Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 338
Skąd: Radom
Wysłany: 23-06-2009, 14:47   
   Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie


Michal86 napisał/a:
jerzyk napisał/a:
najlepiej ją odłączyć

jak ja odłączyć?

wypiąć przewód? :))
_________________
[moje auto]
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 23-06-2009, 21:46   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


jerzyk napisał/a:
kontrolka w gazie jest bardzo awaryjna


Prawda-nie ma co specjalnie zwracać uwagi na kontrolkę rezerwy. Mi się zapala ciągłym światłem jak mam jeszcze w butli spokojnie 7L :) . A to, że się zapala czasem gdy mam więcej propanu-butanu to sprawa oczywista-lpg w butli jest w stanie ciekłym, a jak każda ciecz(zupa tak samo) przelewa się podczas przechylenia samochodu(pokonywanie zakrętów) i wskaźnik chwilowo wskazuje inną wartość.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 27-06-2009, 15:02   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


kierować się dziennym licznikiem? Najpierw trzeba go mieć ... co prawda nie narzekam na jego brak gdyż mam w jego miejscu obrotomierz cyfrowy.Wracając do meritum.... zapalała mi się kontrolka po ok. 90 kilometrach.Nie pomogła regulacja w warsztacie montażu. Kręciłem pozatym kontaktronem(na tej zasadzie działa) i nic. Więc zrobiłem tak ze w szkiełku wywierciłem obok drugi otwór na kontaktron i tam go przełożyłem. Oczywiście w linii obrotu strzałki z magnesem. Teraz działa bez zarzutu i zawsze się zapali jak mogę jeszcze przejechać około 80 kilometrów.Jedyny mankament to taki że jak zatankuję do odbicia zaworu to rezerwa potrafi się palić kilka kilometrów i gaśnie. Cóż przesunięcie w jedną stronę powoduje zabranie z drugiej.mimo to jestem zadowolony i na diodzie polegam
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum