głowica 1,2 16V na bloku 1,1 |
Autor |
Wiadomość |
rafal_n5
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 8 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10-07-2009, 17:14
Bolid: 1.1spi |
|
|
w tamtym roku na allegro ktos z sanoka sprzedawał takie cc na głowie od 16v,ale jak to było robione to szczegułów nie znam |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 12-07-2009, 04:35
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Pany pytanie za 100pkt
na ile można rozwiercić seryjne 1.2 i jakich tłoków do tego użyć i jakie są ceny takiego rozwiertu (może ktoś robił już coś takiego na Parowcowej)
projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)
seria 1.2 (nomina, I szlif, II szlif):
Średnica cylindra [mm]: 70,80
Średnica cylindra [mm]: 71,20
Średnica cylindra [mm]: 71,40
Z tego co dej pory doczytałem na AK wynika ze tłoczyska dobre będą z silnika opla o pojemności 1,2 silnik oplowski C12NZ, wymiar tloka taki:
KS tłok 72,50 (+0,5) OPEL 1,2 NZ 33kW Cena brutto: 264,02 zł
i jest szansa ze wyjdzie prawie 1,3 (1284ccm) |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
scuaz
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 20 Skąd: chełm
|
Wysłany: 12-07-2009, 09:06
Bolid: seicento |
|
|
projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)
a policz ile wyjdzie złożenie dołu silnika?,silników na części z gp praktycznie nie ma ale cały silnik widziałem w ogłoszeniach w cenie poniżej tysiąca i pojemnośc wtedy 1368 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 13-07-2009, 16:59
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
scuaz napisał/a: | projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)
a policz ile wyjdzie złożenie dołu silnika?,silników na części z gp praktycznie nie ma ale cały silnik widziałem w ogłoszeniach w cenie poniżej tysiąca i pojemnośc wtedy 1368 |
jak będziesz jeszcze widział taki silnik to koniecznie zapodaj mi tu linka
a co do cen to jestem świadomy grunt to wiedzieć gdzie kupić pojechać żeby nie przepłacić puki co projekt zamyka się poniżej 1000 jak odpuszczę rozwiert będę miał wyważone 1.2 poniżej 400 |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 14-07-2009, 10:29
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
silniczek już przyjechał, na pierwszy rzut oka jest w lepszym stanie niż miał być teraz trzeba go rozebrać wyczyścić wymienić co trzeba i w późniejszym terminie wymienić dol silnika, zobaczymy ile da przesiadka z 1.1 na 1.2 na razie mam 73kunie po cichu liczę na jakieś 85+ chyba ze skończy się na tłokach 1.4 wtedy celuje w 100HP |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 21-11-2009, 18:05
Bolid: 1E 187 |
|
|
Zacząłem z nudów knuć nowy plan na zimę - 1.1 16V.. ktoś już zebrał do kupy co i jak trzeba zmodzić? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 22-11-2009, 01:27
Bolid: sc A0 |
|
|
no pewnie ze zbierał
mam przepis gotowy... wierć go na 1146
ja taką szlifierke wkońcu zrobie jak bedę miał WKONCU troche czasu |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 22-11-2009, 11:44
Bolid: 1E 187 |
|
|
tłoki z 1,2 16V. Ok, dalej? jak z napinaczami rozrzĄdu? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 22-11-2009, 11:55
Bolid: sc A0 |
|
|
ja mam pomysł na tłoki z 8V - po prostu mam już taki dół
szpilka napinacza jest na glowicy więc wszystko podchodzi...
szczerze powiedziawszy to napięciem sie nie martwie.. wydaje mi sie ze zawsze podpasujesz albo z 1,2 albo z 1,1 - one chyba nawet sie nie różnią...
góra cała reszta jak w 1,2 16V - to wydaje mi sie byc najtanszym i najlepszym rozwiązaniem - oczywiscie w euro2 |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 22-11-2009, 13:42
Bolid: SC |
|
|
szymonek napisał/a: | tłoki z 1,2 16V. Ok, dalej? jak z napinaczami rozrzĄdu? |
Tak tloki z 16v na korbie 1,1(ostatnio taki zestaw sprzedalem)
Rozrzad z 16v(pasek)
Pompa wody 16v
Napinacz wiekszy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 22-11-2009, 17:05
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
hmm przeciez huba pisal mozna zebrac z tlokow 1.1 i bedzie si |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-11-2009, 17:43
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
zastanawia mnie ile daje taka przeróbka 1.1 na 16V i co z kompem, stroić seryjny czy trzeba od 16V? Powiedzcie jakby to miało wyglądać dla 1.1MPI i 1.1SPI |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 22-11-2009, 18:28
Bolid: SC |
|
|
Jasne ze da sie na tłoku 1,1.No ale lepiej to rozwiecic 1146.
Silnik robi sie wtedy bardziej "kwadratowy".Chyba wiadomo o co kaman?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
pinin
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2009, 23:53
Bolid: SC 1.3T |
|
|
Ten zestaw tłoków jest u mnie. Bez planowania bloku jest to idealne pod turbo. No i teraz kwestia co chcesz - kwadratowy silnik jest bardziej odporny na wyższe kręcenie ( mowa o dole ) no i nieco więcej pojemności jest, choć to raczej kosmetyka. |
_________________ 00' SC 1.3T
04' R53 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 23-11-2009, 07:38
Bolid: sc A0 |
|
|
1146 (tłok z 1,2 8V) masz wieksza średnice tłoka jak skok więc typowa szlifierka (po planie bloku..)
górę (elektronikę też) całość z 16V..w euro 2 najtaniej..dorzucić smt i zabawy a zabawy...
nie skłamię jak powiem, że w Polskich warunkach da się sięgać po 100hp..
znam na normalnej elektronice silnik, który robił 90-95hp (inne wałki, plan głowicy, koło, wydech...) i to jest ciekawe bo takie 1,2 ma 82-86hp a to góra pokazuje pazur - ja to tłumaczę własnie tą "kwadratowością" jak koledzy napisali..
..i dlatego mozna (warto) spróbowac taki silnik zbudować..
róznice w mpi / spi? inne koło foniczne ... |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
|