FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
głowica 1,2 16V na bloku 1,1
Autor Wiadomość
rafal_n5 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 8
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 10-07-2009, 17:14   
   Bolid: 1.1spi


w tamtym roku na allegro ktos z sanoka sprzedawał takie cc na głowie od 16v,ale jak to było robione to szczegułów nie znam
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 12-07-2009, 04:35   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Pany pytanie za 100pkt :)

na ile można rozwiercić seryjne 1.2 i jakich tłoków do tego użyć i jakie są ceny takiego rozwiertu (może ktoś robił już coś takiego na Parowcowej)

projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)

seria 1.2 (nomina, I szlif, II szlif):
Średnica cylindra [mm]: 70,80
Średnica cylindra [mm]: 71,20
Średnica cylindra [mm]: 71,40

Z tego co dej pory doczytałem na AK wynika ze tłoczyska dobre będą z silnika opla o pojemności 1,2 silnik oplowski C12NZ, wymiar tloka taki:
KS tłok 72,50 (+0,5) OPEL 1,2 NZ 33kW Cena brutto: 264,02 zł
i jest szansa ze wyjdzie prawie 1,3 (1284ccm)
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
scuaz 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 20
Skąd: chełm
Wysłany: 12-07-2009, 09:06   
   Bolid: seicento


projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)

a policz ile wyjdzie złożenie dołu silnika?,silników na części z gp praktycznie nie ma ale cały silnik widziałem w ogłoszeniach w cenie poniżej tysiąca i pojemnośc wtedy 1368
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 13-07-2009, 16:59   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


scuaz napisał/a:
projekt 1.4 umarł bo części są praktycznie nie dostępne (blok 1.4 8v z GP)

a policz ile wyjdzie złożenie dołu silnika?,silników na części z gp praktycznie nie ma ale cały silnik widziałem w ogłoszeniach w cenie poniżej tysiąca i pojemnośc wtedy 1368


jak będziesz jeszcze widział taki silnik to koniecznie zapodaj mi tu linka

a co do cen to jestem świadomy grunt to wiedzieć gdzie kupić pojechać żeby nie przepłacić puki co projekt zamyka się poniżej 1000 jak odpuszczę rozwiert będę miał wyważone 1.2 poniżej 400
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 14-07-2009, 10:29   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed




silniczek już przyjechał, na pierwszy rzut oka jest w lepszym stanie niż miał być :) teraz trzeba go rozebrać wyczyścić wymienić co trzeba i w późniejszym terminie wymienić dol silnika, zobaczymy ile da przesiadka z 1.1 na 1.2 na razie mam 73kunie po cichu liczę na jakieś 85+ chyba ze skończy się na tłokach 1.4 wtedy celuje w 100HP :))
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 21-11-2009, 18:05   
   Bolid: 1E 187


Zacząłem z nudów knuć nowy plan na zimę - 1.1 16V.. ktoś już zebrał do kupy co i jak trzeba zmodzić?
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 22-11-2009, 01:27   
   Bolid: sc A0


no pewnie ze zbierał :]

mam przepis gotowy... wierć go na 1146 :]

ja taką szlifierke wkońcu zrobie jak bedę miał WKONCU troche czasu :]
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-11-2009, 11:44   
   Bolid: 1E 187


tłoki z 1,2 16V. Ok, dalej? jak z napinaczami rozrzĄdu?
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 22-11-2009, 11:55   
   Bolid: sc A0


ja mam pomysł na tłoki z 8V - po prostu mam już taki dół

szpilka napinacza jest na glowicy więc wszystko podchodzi...

szczerze powiedziawszy to napięciem sie nie martwie.. wydaje mi sie ze zawsze podpasujesz albo z 1,2 albo z 1,1 - one chyba nawet sie nie różnią...

góra cała reszta jak w 1,2 16V - to wydaje mi sie byc najtanszym i najlepszym rozwiązaniem - oczywiscie w euro2
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-11-2009, 13:42   
   Bolid: SC


szymonek napisał/a:
tłoki z 1,2 16V. Ok, dalej? jak z napinaczami rozrzĄdu?

Tak tloki z 16v na korbie 1,1(ostatnio taki zestaw sprzedalem)
Rozrzad z 16v(pasek)
Pompa wody 16v
Napinacz wiekszy.
_________________

 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 22-11-2009, 17:05   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


hmm przeciez huba pisal mozna zebrac z tlokow 1.1 i bedzie si
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-11-2009, 17:43   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


zastanawia mnie ile daje taka przeróbka 1.1 na 16V i co z kompem, stroić seryjny czy trzeba od 16V? Powiedzcie jakby to miało wyglądać dla 1.1MPI i 1.1SPI
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-11-2009, 18:28   
   Bolid: SC


Jasne ze da sie na tłoku 1,1.No ale lepiej to rozwiecic 1146.
Silnik robi sie wtedy bardziej "kwadratowy".Chyba wiadomo o co kaman??
_________________

 
 
pinin 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2009, 23:53   
   Bolid: SC 1.3T


Ten zestaw tłoków jest u mnie. Bez planowania bloku jest to idealne pod turbo. No i teraz kwestia co chcesz - kwadratowy silnik jest bardziej odporny na wyższe kręcenie ( mowa o dole ) no i nieco więcej pojemności jest, choć to raczej kosmetyka.
_________________
00' SC 1.3T
04' R53
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 23-11-2009, 07:38   
   Bolid: sc A0


1146 (tłok z 1,2 8V) masz wieksza średnice tłoka jak skok :] więc typowa szlifierka :] (po planie bloku..)

górę (elektronikę też) całość z 16V..w euro 2 najtaniej..dorzucić smt i zabawy a zabawy...

nie skłamię jak powiem, że w Polskich warunkach da się sięgać po 100hp..
znam na normalnej elektronice silnik, który robił 90-95hp (inne wałki, plan głowicy, koło, wydech...) i to jest ciekawe bo takie 1,2 ma 82-86hp a to góra pokazuje pazur - ja to tłumaczę własnie tą "kwadratowością" jak koledzy napisali..

..i dlatego mozna (warto) spróbowac taki silnik zbudować..

róznice w mpi / spi? inne koło foniczne ...
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum