Czujnik ciśnienia paliwa auto gauge |
Autor |
Wiadomość |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-11-2009, 20:02 Czujnik ciśnienia paliwa auto gauge
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Czy istnieje możliwość zamontowania czujnika ciśnienia paliwa wraz ze wskaźnikiem (chodzi mi o auto gauge)???
druga sprawa to czy pompa paliwa (albo cos związanego z dawkowaniem paliwa ) może tak sie popsuć że zapodaje mi za dużo paliwa, przez co dużo pali?? |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 25-11-2009, 21:22
Bolid: 1E 187 |
|
|
dedek napisał/a: | zy istnieje możliwość zamontowania czujnika ciśnienia paliwa wraz ze wskaźnikiem (chodzi mi o auto gauge)??? |
wskaźnikiem na desce steruje pływak. Na jakiej zasadzie - domyślam się, że oporem lub prądem.
dedek napisał/a: | druga sprawa to czy pompa paliwa (albo cos związanego z dawkowaniem paliwa ) może tak sie popsuć że zapodaje mi za dużo paliwa, przez co dużo pali?? |
heheh nie może. Wtryskiwacz reguluje ile podać paliwa. Reszta zostaje odtransportowana z powrotem do baku. Przyczyny szukaj np w czujniku temperatury |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2009, 08:00
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Chodziło mi o wskaźnik ciśnienia, a nie poziomu:D ale ok:P
Czujnik temp. wymieniam w weenend. Dużo pali, muli sie czasem (ale to wiem że świece i kable do wymiany) i kopci z rury, tzn na luzie tego nie widać ale czuć, a jak czasem mu depne w opor na luzie to aż ciemną mgłe zostawia (uboga albo bogata mieszanka - co z tym zrobic?)(myslisz ze czujnik temperatury tu pomoże? bo pod kompa nie moge sie podłączyć:/) |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 26-11-2009, 08:41
Bolid: 1E 187 |
|
|
Cytat: | Chodziło mi o wskaźnik ciśnienia, a nie poziomu:D ale ok:P |
mój błąd niedoczytałem
dedek napisał/a: | bo pod kompa nie moge sie podłączyć:/ |
chyba najtaniej wyjdzie sprawdzić co jest ne tak niz pchać się w niepotrzbne wymiany czujników itp |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-11-2009, 08:54
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
szymonek napisał/a: | dedek napisał/a:
druga sprawa to czy pompa paliwa (albo cos związanego z dawkowaniem paliwa ) może tak sie popsuć że zapodaje mi za dużo paliwa, przez co dużo pali??
heheh nie może. Wtryskiwacz reguluje ile podać paliwa. Reszta zostaje odtransportowana z powrotem do baku. Przyczyny szukaj np w czujniku temperatury |
A jak regulator ciśnienia na listwie się zapcha i nie pociśnie paliwa do baku to gdzie ono pójdzie? na wtryski i do przepalenia Tak na logikę, więc jest opcja że silnik może zacząć więcej brać paliwa. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2009, 21:39
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
w weekend zaczne od wymiany czujnika temperatury bo on podobno też steruje(przez kompa) podawanym paliwem..
ogolnie mowiac, sej ma często mało mocy i często widze wieczorem jak ktoś za mną jedzie, że zostawiam dym mały ale dym. Takie coś się dzieje, że jak wykręcałem sondę to można było z niej zdmuchnąć 95% tej czarnej sadzy.. |
|
|
|
 |
|