FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak nie tunigować silnika :)
Autor Wiadomość
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
  Wysłany: 27-12-2009, 10:27   Jak nie tunigować silnika :)
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Siema,

jakiś czas temu kupiłem dół silnika od 1.2, kupiłem tanio i poprzedni właściciel podejrzewał że z nim jest coś nie tak bo urwał się zawór i porysował cylinder, ale to co zobaczyłem po zdjęciu miski i rozkręceniu reszty silnika po prostu mnie powaliło !!! poniżej fotki tego cuda (kilka pierwszych to tłoki 1.1 tak dla porównania)























_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
kielonn 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 93
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-12-2009, 11:07   
   Bolid: Fiat Seicento


no nic , zrobić i zobaczyć jak cyka ;)
_________________
One live, one love, one game !



Pomógł nie boli ; )
 
 
 
Zelot 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: 3miasto
Wysłany: 27-12-2009, 11:44   
   Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07


Jaki moze byc powod takich zniszczen? Nie odpowiedni olej? Nieszczelny dolot (piasek)? Ciekawie zalatwiony engine ;)
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 27-12-2009, 11:54   
   Bolid: sc A0


ale jak załatwiony? o czym Ty Kolego piszesz?
nie widać ze Wuniak kupił niechcący jednostkę wypolerowaną :]

Ty to masz nosa :] nie chcesz a i tak kupisz dobrze :] hehe

ktos to rozkładał i "odchudzał.."
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
molek 
spamer team


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1033
Skąd: wisla
Wysłany: 27-12-2009, 13:39   
   Bolid: sc


chyba kątówki używał :))
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-12-2009, 13:47   
   Bolid: SC


Warto by było dac wał do wyważenia.
A korby przynamniej wytarowac.
Jaka waga wału??
_________________

 
 
dedek 
za dużo się czepia do forum

Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2009, 16:00   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Zelot napisał/a:
Jaki moze byc powod takich zniszczen? Nie odpowiedni olej? Nieszczelny dolot (piasek)? Ciekawie zalatwiony engine ;)


nie tak szybko kolego :mg:

podchwytliwy wuniek :cool:
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-12-2009, 18:09   
   Bolid: SC


Zelot napisał/a:
Jaki moze byc powod takich zniszczen? Nie odpowiedni olej? Nieszczelny dolot (piasek)? Ciekawie zalatwiony engine ;)


Dzięki za ten post [B]wuniek[B],zaraz zobaczymy wiadomości kolegów na temat tjuningu.
Pierwszego juz mamy :roll:
_________________

 
 
Zelot 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: 3miasto
Wysłany: 27-12-2009, 18:12   
   Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07


4Xtrim napisał/a:
Zelot napisał/a:
Jaki moze byc powod takich zniszczen? Nie odpowiedni olej? Nieszczelny dolot (piasek)? Ciekawie zalatwiony engine ;)


Dzięki za ten post [B]wuniek[B],zaraz zobaczymy wiadomości kolegów na temat tjuningu.
Pierwszego juz mamy :roll:


;)
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 27-12-2009, 23:35   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Na początek moje centrum dowodzenia :)




A wracając do tematu, dzisiaj się troszkę wqrwilem na seja bo raz zapierdalał a raz nie palił w od zajebania (9-14l) postanowiłem rozkręcić silnik (totalny spontan) na początku w planie było kupić serie głowice z 1.2 z dolotem i założyć na mój zayebysty wyważony dol silnika 1.1 tu trzeba nadmienić ze jakiś rok temu zamontowałem używany wałek podobno rewara. Idac z duchem tematu pozostawię fotki bez komentarza bo ci co wiedza od razu zobaczą co się stało dla tych co nie wiedza powiem ze kopiłem silnik i jutro zasadzam serie z moja dużą przepustnica chyba ze dorwę kopułkę od palio. A teraz foty:






[URL]










































PS.

silnik ma teraz kiele 120tys. przeszedł wiele modów czyli moich eksperymentów na koniec miał od 70 do 80 kuni i kręcony zawsze do końca czyli 8200 :) budowany z tanich okazji ale było warto bo show must go on :) trwalo to 5 lat i nauczyło mnie wiele a teraz żałuje że nie mam 2x więcej $$ bo jest do kupienia silnik klasy A-Open 1.1 czyli wszytko na maksa za jakieś 2,5k i to robiony przez kaluze a taki zawstydza nie jednego

PS2.

nowy silnik chce nowy wydech irekg czekam :)
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 27-12-2009, 23:55   
   Bolid: sc A0


madafaka :] niezłe te spontany heheh

juz wspominałem ze ainc ainc to niezabijalna jednostka :]

czekam na kolektor do mojego i jak tylko poskładam swój "nowy" to Twój-mój Ci natychmiast wysyłam :] narazie wiem ze kolektor po nowym roku...
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 28-12-2009, 00:03   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


spoko puki co robię na serie i obaczę ile będzie palił

a potem nowe poduszki silnika nowe amorki i na lato wpadam po rozpórkę

PS.

robisz doloty na czapkę od 1.2 ?? potrzebuje sama puszkę na dolot
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 28-12-2009, 00:07   
   Bolid: sc A0


robię..nie ma problemu..

aha czyli teraz pomysł na mało palące 1,2 :]

rozpórkę możesz zamówić hehe - nie opłaca się do mnie jechać Panie! :]

PW?..
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 28-12-2009, 00:16   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


jedno co mnie mnie "mile" zaskoczyło to to ze się rozkręcał bez problemów a uszczelki odeszły tak ze az chciało by się jeszcze raz zmontować miały może ze 12tys km

irekg, dogadamy na PW
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 29-12-2009, 02:03   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Jak powiedziałem tak zrobiłem silnik siedzi w aucie i udało się wrócić o własnych silach do domu, dolot prowizorka ale dobrze ze się zmieścił pod maska :)












_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum