FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak nie tunigować silnika :)
Autor Wiadomość
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 29-12-2009, 08:20   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Ta nocka była krotka wróciłem o 2 i już w pracy siedzę (przez kolejne 12h :( ), wracając do swapa z 1.1mpi na 1.2 kilka wskazówek:
- przewód do serwa trzeba wymienić bo w mpi jest plastikowy i nic z tym nie idzie zrobić
- kolektor od punto nie wlezie o ile nie wywalimy wygłoszenia lub nie przerobimy tak jak ja wyjścia na serwo żeby było z boku
- map sensor albo przerabiamy (tak jak ja) albo kupujemy taki zewnętrzny
- pająk od chłodnicy pasuje średnio bo rurka z bloku wychodzi pod innym kontem
- warto mieć linkę gazu bo ta od mpi ledwo starcza i trzeba ja przerabiać
- alternator i rozrusznik pasują bez problemu
- powrót z listwy wtryskowej puszczamy przewodem od pochłaniacza par paliwa (pochłaniacz wywalamy)
- 4 wężyki na przepustnicy po prostu zaślepiamy
- na kompie od 1.1 jedzie jak by chciał a nie mógł
- nie da się wepchnąć nowego silnika nie wyjmując skrzyni :(
- trzeba wykorzystać takie kolanko pod czujnik ciśnienia oleju(ten z 1.1) bo będzie haczyć o wiatrak

Koszt swapa wyniósł mnie 1400 z nowymi świecami filtrem i olejem
Czas w jakim udało się to zrobić to jakieś 6-8h (z pojechaniem po silnik)
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum