FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Układ chłodzenia 1.2 16V
Autor Wiadomość
kyniu 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 234
Skąd: south east
Wysłany: 04-01-2010, 16:24   Układ chłodzenia 1.2 16V
   Bolid: SCS 176B9000


Czy układ chłodzenia przy silniku 1.2 16V powinien być cały czas odpowietrzany, tzn czy konieczne jest zastosowanie "automatycznego korka" zbiornika płynu wyrównawczego, czy poprostu wystarczy zakręcić na maxa korek z orginalnego zbiornika który został po silniku 1.1 SPI
Z góry thx za info
_________________
SC by kyniu
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-01-2010, 20:56   Re: Układ chłodzenia 1.2 16V
   Bolid: Audi


kyniu napisał/a:
Czy układ chłodzenia przy silniku 1.2 16V powinien być cały czas odpowietrzany, tzn czy konieczne jest zastosowanie "automatycznego korka" zbiornika płynu wyrównawczego, czy poprostu wystarczy zakręcić na maxa korek z orginalnego zbiornika który został po silniku 1.1 SPI
Z góry thx za info


ja przy 1.4 mam normalną instalację z 1.1 SPI (czyli seryjna chłodnica, wiatrak i takie tam), korek normalnie dokręcony i wszystko działa jak trzeba
_________________

 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 04-01-2010, 21:06   
   Bolid: SC


Poprostu wystarczy zakręcić na maxa korek z orginalnego zbiornika który został po silniku 1.1 SPI
_________________

 
 
Sejacz 
Nałogowiec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 155
Skąd: Grudziądz / Toruń
Wysłany: 04-01-2010, 21:17   Re: Układ chłodzenia 1.2 16V
   Bolid: było SC 1.4 16v


kyniu napisał/a:
Czy układ chłodzenia przy silniku 1.2 16V powinien być cały czas odpowietrzany, tzn czy konieczne jest zastosowanie "automatycznego korka" zbiornika płynu wyrównawczego, czy poprostu wystarczy zakręcić na maxa korek z orginalnego zbiornika który został po silniku 1.1 SPI
Z góry thx za info


zakrecic zbiorniczek
_________________
Sprzedam kola z oponami - mattigi 7 i 8j , PILNE!!

kontakt prv..
 
 
 
kyniu 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 234
Skąd: south east
Wysłany: 05-01-2010, 10:37   
   Bolid: SCS 176B9000


ok, nie było tematu :D

korek jest "automatyczny" tzn. z taką membranką do zasysania powietrza - sprawdziłem go wieczorem

problem polegał na tym ze był "zatkany" ale po "przedmuchaniu" działa jak nalezy :P

pozdro
_________________
SC by kyniu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum