HYDROKOREKTOR |
Autor |
Wiadomość |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 21-01-2010, 19:59 HYDROKOREKTOR
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Wita. Czy oriętuje się ktoś czy trudno zmienić jest http://www.moto.allegro.p...cento_nowy.html chodzi mi czy nie muszę rozkręcać za dużo, pozbywać sie deski rozdzielczej. |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:03
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
Szczerze nie polecam tego Lepsza elektryka, przynajmniej dłużej pociągnie |
|
|
|
 |
Kamil
Bywalec

Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 81 Skąd: S1 ABARTH
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:05
Bolid: sc900 '01/ AR 147fl '05 1.9 jtdm 150+ :) |
|
|
tak jak kolega wyżej napisał, ta regulacja to parodia a podejrzewam, że wyciągnięcie tego nie będzie proste. |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:17
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Elektryka? A znajde coś na allegro? |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:24
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
Elektryczna regulacja Części spokojnie dostaniesz na allegro, jak i szrocie
Opis instalacji jest chyba u nas na forum, a jak nie, to na pewno w sieci coś znajdziesz |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:51
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A podpowiedziałby mi ktoś, pokazał na allegro jak to wygląda? |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:58
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
http://allegro.pl/item888...0_oryginal.html
tak to wygląda, wywalasz hydraulikę, montujesz to do tego okablowanie i działa
Ewentualnie możesz zrezygnować z hydrauliki i elektryki i wtedy ręczna regulacja, bo tak też można zrobić |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 21-01-2010, 21:09
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Czytałem że jeszcze jakieś koszyczki??? A i te poktętło koło kierownicy musi być takie kręcone? |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 21-01-2010, 21:16
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
To to jest najmniejszy problem
Koszyczki są w każdej regulacji one właśnie spajają lampę z regulacją...
jeśli masz na myśli ręczną to to praktycznie wygląda jak się nie mylę jak taka śmieszna śruba... zamiast tego całego silniczka i wtedy właśnie kręcisz ją i to Ci reguluje |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 21-01-2010, 23:02
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Ja zmieniałem hydrokorektory na nowy zestaw również hydrokorektorów i nie jest to mega trudne, choć trochę zabawy w kładzeniu rurek jest. No i potem musiałem ustawić reflektory na stacji diagnostycznej - to koszt 10-15zł, mi diagnosta nawet i to podarował |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 22-01-2010, 16:15
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A teraz tak dokładnie co muszę zakupiś żeby przejść na elektryke. I z kąd zasilanie wziąść? |
|
|
|
 |
|