Przesunięty przez: TVC 21-01-2010, 22:16 |
Sprężyny - sporting |
Autor |
Wiadomość |
miniu211
Nałogowiec

Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 119 Skąd: Jarocin/Kórnik
|
Wysłany: 21-01-2010, 22:13 Sprężyny - sporting
Bolid: Seicento 1.1 MPI - Look |
|
|
Witam, mam pytanie czy sprężyny od Cinquecento Sporting będą pasowały do seicento???? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...,Seicento/46479
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 21-01-2010, 22:51
Bolid: 1E 187 |
|
|
beda |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
miniu211
Nałogowiec

Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 119 Skąd: Jarocin/Kórnik
|
|
|
|
 |
Sejacz
Nałogowiec

Wiek: 39 Dołączył: 13 Wrz 2008 Posty: 155 Skąd: Grudziądz / Toruń
|
Wysłany: 21-01-2010, 22:55 Re: Sprężyny - sporting
Bolid: było SC 1.4 16v |
|
|
miniu211 napisał/a: | Witam, mam pytanie czy sprężyny od Cinquecento Sporting będą pasowały do seicento???? |
tak |
_________________ Sprzedam kola z oponami - mattigi 7 i 8j , PILNE!!
kontakt prv..
 |
|
|
|
 |
Emad83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 07-04-2012, 16:09
Bolid: SC 900 |
|
|
Witam Wątek stary ale nie chciałem mnożyć kolejnego. Czy może ktoś z forumowiczów wie jak odróżnić "na oko" sprężyny sportingowe od zwykłych? W cienkim 0,7 mam żółte w seju 0,9 zielone(mowa o tych kropkach farby). A sporting jakie miał? I jeszcze pytanie czy jest sens kupować sprężyny sportingowe które mają koło 130 tyś przebiegu? Zamontowałem ostatnio staba i auto trzyma się lepiej ,kusi mnie lepsze zawieszenie ale eibach kosztuje 500 zł ,trochę za dużo. Za podpowiedzi z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 07-04-2012, 16:34
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Po co kupować starą po przebiegu jak możesz kupić nową np: JAMEX czy inne i dać 300zł. Taki przebieg to dużo moim zdaniem a jeżeli chcesz obniżyć to po założeniu springów od sportasia różnicy nie zauważysz. Kup jakieś springi max 4/4 i nie masz dodatkowych kosztów bo amorki zostają seria. |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
Emad83
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 07-04-2012, 18:08
Bolid: SC 900 |
|
|
Nie tyle chodzi koniecznie o obniżenie ile o poprawę właściwości jezdnych Nie wiem czy sportingowe różnia się od standardu tylko wysokościa czy równiez twardością ,ale chyba tak. Używki sportinga bym za 120-140 znalazł ,w sumie rzeczywiście dokładam 150 i mam jamexy ale dokładam raptem kolejne 150-200 i mam eibachy. A 150-500 już jest różnica. Jak poczytałem na forum to jednak eibach jest dużo lepszy od innych (do zdroworozsądkowej sumy chociaz te 500 to już jest maxmax) I tu kolejne pytanie ,czy rzeczywiście obchodzi sie bez wymiany amorów czy lepiej od razu wymienić (wiadomo późniejsza dodatkowa wymiana amorów kosztuje czas i kolejną zbieżność...) Ja nie jestem znawcą i dlatego sonduje tutaj kolegów... |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 07-04-2012, 18:44
Bolid: SC |
|
|
Z własnego doświadczenia odradzam kupno jamexów, poza obniżeniem, które i tak różnie się układa(zazwyczaj wychodzi motorówka), właściwości jezdne pozostaną bez zmian w stosunku do serii.
FK, eibach, weitec te firmy można polecać. Jeżeli masz pieniążki to bierz eibachy lub weitec, to już są porządne sprężyny. Za 300zł możesz dostać FK, które też są zrobione z dobrego materiału |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-04-2012, 17:40
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
Eibachy mam i mogę polecić.
Auto prowadzi się dużo lepiej niż seria.
Jest również sporo twardszy,niższy i mniej komfortowy. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
|