Kolejność podłączania kabli WN |
Autor |
Wiadomość |
patrykk22
nówka sztuka ;)

Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-07-2009, 19:52
Bolid: Seicento 900cm3 wersja Fun |
|
|
może ktoś jeszcze podać jak ma u siebie może jak się kilka razy powtórzy ten sam układ i nie ma problemów to wybierzemy prawidłowy |
_________________ patrykk22 |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 27-07-2009, 20:14
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Na którym układzie ci dobrze hodzi równo to zostaw ten właściwy |
|
|
|
 |
patrykk22
nówka sztuka ;)

Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-07-2009, 20:28
Bolid: Seicento 900cm3 wersja Fun |
|
|
cholera a wolno tak zmieniać
moze podacie ten właściwy co? |
_________________ patrykk22 |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 27-07-2009, 21:23
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A co na tym ci nie hodzi? |
|
|
|
 |
patrykk22
nówka sztuka ;)

Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-07-2009, 17:31
Bolid: Seicento 900cm3 wersja Fun |
|
|
no nie wierze że na różnych każdemu dobrze chodzi ja nie jestem zadowolony tylko czy tak wolno zmieniać bez konsekwencji. u mnie jak jest podłączone to na swiecach do ktrorej jest podłączona cewka górna czyli do cylindrów 2 i 3 jest widoczny olej wiec wnioskuje ze cos nie tak
cewka wymieniona wiec napewno to nie jej sprawka dlatego czepilem sie kolejnosci kabli |
_________________ patrykk22 |
|
|
|
 |
patrykk22
nówka sztuka ;)

Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-07-2009, 12:02
Bolid: Seicento 900cm3 wersja Fun |
|
|
zamieniłem kolejność a3 na a2 i b2 na b3 i chodzi podobnie zobaczymy jak po tej zamianie beda swiece wygladac ewentualnie czy spali troche mniej itd |
_________________ patrykk22 |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 29-07-2009, 21:23
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Bedzie ci hodzic bo dwa tłoki som w gurze i dwa w dole to jesci zamienisz kable z jednego ustawu tłoków to nie bedzie rużnicy. |
|
|
|
 |
jacekkk
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-08-2009, 10:53
Bolid: Seicento 1,1 MPi |
|
|
Witam wszystkich To w końcu jak jest z tymi podłączeniami kabli do cewek wg. schematu z pierwszego postu? A może ktoś posiadający silnik 1,1 MPI sprawdzi na "żywca" i da opowiedz o poprawnym podpięciu. |
|
|
|
 |
vinnetou2
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 15-08-2009, 11:05
Bolid: SC 1.1 Mpi AC+LPG+el |
|
|
Witam.
A-1
B-4
C-2
D-3
Dwa dni temu wymieniałem świece i przewody w swoim SC 1.1 Mpi 2005r, więc sprawdziłem na "żywo".
Pozdro.
Jeśli pomogłem to daj znać. |
_________________ Vin |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-08-2009, 11:14
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
patrykk22 napisał/a: | cholera a wolno tak zmieniać
moze podacie ten właściwy co? | Ja mam jeszcze inaczej... (wybacz Patryk, że tak późno piszę na ten temat, ale znowu miałem problemy ze sprzętem i tym samym dostępem do sieci.
Sej 900 |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
jacekkk
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-08-2009, 13:52
Bolid: Seicento 1,1 MPi |
|
|
vinnetou2, dzięki za wskazówki ale i na takim schemacie chodzi
A-1
B-4
C-3
D-2
zamieniłem kable na cewce CD odwrotnie i przynajmniej u mnie nie ma różnicy |
_________________
 |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2010, 13:39
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
Ja już nie wiem jak to się w końcu podłącza, każdy podaje inną konfigurację, a najczęściej się pojawia:
1A
2C
3D
4B
Jednak przy silnikach 1.1 MPI.
W tym temacie http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=24319 padło pytanie, czy cewki podłącza się tak samo w 1.1 i 900, ale odpowiedź nie padła, a temat jest zamknięty.
Jednak ze schematu
tego wynika, że zupełnie inaczej się podłącza w 900 niż w 1.1. Teraz pytanie jak ja mam rozkodować ten rysunek, patrząc na schemat to gdzie jest góra, a gdzie dół? Bo po zdjęciu nie można tego jednoznacznie wywnioskować, a w zależności od tego jak patrzeć mamy 2 możliwości:
1C
2A
3B
4D
lub
1B
2D
3C
4A |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
nodajspokoj
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 135 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2010, 18:36
Bolid: Seicento 900 + Seicento 1100 + 126p 650 |
|
|
A jeszcze dodam, że w tej chwili mam połączone jeszcze inaczej:
1D
2B
3A
4C
Silnik mi troche nierówno pracuje (ale tylko na benzynie) czy to może być przyczyną? |
_________________ Moje Sejo |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 20-02-2010, 19:02
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Kolejność masz dobrom a nierówna praca na benzynie to może krokowy |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 20-02-2010, 19:07
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Sinik pracuje tak: http://www.youtube.com/watch?v=iPlKIxJOeCM
Ustalmy coś: Patrząc na zdjęcie które zamieściłeś od góry idzie cylinder 4, 1, 3 , 2.
Jak widzisz jednocześnie dwa cylindry są sterowane tej samej cewki 4 i 1 oraz 3 i 2 więc przewody na tych cewkach można podmienić jeżeli pozwala na to długość przewodów...
Generalnie iskra jednocześnie musi być na 4 i 1 cylindrze lub na 3 i 2... "Zamiana cewek"
też nie wchodzi w grę, bo prawdopodobnie czujnik poł. wału śledzi aktualne położenia wału, na tej podstawie odpowiednie cewki są wysterowane... |
Ostatnio zmieniony przez luki55 20-02-2010, 19:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|