El.Szyby |
Autor |
Wiadomość |
Michas
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:47 El.Szyby
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
Witam, mam problem z el.szyby. Wszystko podłaczone jak powinno byc i nie działa nic (wiązka orginalna juz była w samochodzie ) |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 09-03-2010, 08:26
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
W skrzynce bezpieczników masz wszystko? Powinny być bezpieczniki F2 25A, F12 7,5A(ten i tak musi być) i przekaźnik w gnieździe E 25A? Z tyłu za akumulatorem masz 4 bezpieczniki w obudowie i jeden powinien być przymocowany na obudowie- J/B2, chyba, że go nie masz ale to musiałeś dać nowy bezpiecznik i brać napięcie np. bezpośrednio z aku..
W TYM dziale jest stosowny manual kolegi IKnife, poczytaj sobie...
Ew. napisz coś więcej o instalacji jak to masz zrobione...
Pozdrawiam
Łukasz |
|
|
|
 |
Michas
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 09-03-2010, 09:20
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
Instalacja juz byla w samochodzie (van)orginalna kostki byly juz puszczone |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 09-03-2010, 12:00
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Rozumiem, że mam się reszty domyślić? Ja nie jestem duchem świętym. Zdublowałeś swojego pierwszego posta z którego zresztą nic nie wynika, a ja dalej nic nie wiem. Nic nie piszesz, czy Ty zakładałeś te szyby czy już je miałeś i nie działają...Centralny jest?
Do manuala chciało Ci się zajrzeć? http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=17345
Jeśli chcesz żeby Ci ktoś w ogóle pomógł na napisz coś więcej, bo na razie to tylko forum zaśmiecasz.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Michas
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 09-03-2010, 12:12
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
Juz dałem sobie rade, jak przeczytałem manuala |
|
|
|
 |
IKnife
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 122 Skąd: Kosina/Łańcut/Rze
|
Wysłany: 10-03-2010, 01:32
Bolid: Seicento 899cm3 |
|
|
Michas napisał/a: | Juz dałem sobie rade, jak przeczytałem manuala |
zrobiłeś tak jak w http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=17345
czy znalazłeś inny sposób?
Ja do dzisiaj nie wiem dla czego nie ma prądu na oryginalnej instalacji |
_________________ Borki 2009 #102
Borki 2010 #127
http://centomania-podkarpacie.pl
"Zauważyliście, że jadąc autostradą wszyscy, którzy jadą wolniej od nas to c.ioty, a ci co jadą szybciej to skończone debile?" |
|
|
|
 |
Michas
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11-03-2010, 19:43
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
Po swojemu podłaczyłem i jest dobrze
Mogli byscie wrzucic zdjecie w którym miejscu przykreca sie silownik w drzwiach. Bo nie wiem czy dobrze zamontowalem |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 11-03-2010, 20:59
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Jaki siłownik? może podnośnik? Przecież masz otwory do zamontowania, prowadnicę przykręcasz dwoma nakrętkami 6 , na górze i na dole silnik trzema nakrętkami 6 od strony kaset zamka... |
|
|
|
 |
Michas
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 12-03-2010, 09:45
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
To juz rozumiem |
|
|
|
 |
|