jak podpiac elktryke sporting 1.1spi do silnika1.2 16v mpi |
Autor |
Wiadomość |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 25-05-2010, 22:25
Bolid: 1E 187 |
|
|
Boor napisał/a: | przekręcam kluczyk a jeden z dwóch przekaźników (czerwony), którymi zaraz po włączeniu zapłonu steruje komp nie chce złapać tylko "tyka: bardzo rytmicznie jak zegarek lub przerywacz przy kierunkowskazie. Jak myślicie co to może być? Padnięty przekaźnik? Nie sądzę że to komp bo wcześniej dawał normalnie sygnał na pompę która podawała paliwo. Ratujcie bo ten SWAP już zdecydowanie za długo trwa. |
jak nie ma masy to tak pyka. Popatrz czy masz wszedzie masę podpieta do silnika
Dalej po dlugosci kabla to nie wiem czy dobrze doszedles, lepiej weź miernik, weź schemat i po przejsciach patrz czy wychodzą sygnay na odpowiednią nóżkę we wtyczce idącej do komputera, Jak nie wiesz jak to zrobic lub nie masz schematow to dzwon to pomoge |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-05-2010, 16:53
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Boor napisał/a: | No i niestety kolejny problem się pojawił. Po podpięciu wszystkiego (wydaje mi się że tak jak należy szczególnie że ciężko by było inaczej to zrobić ze względu na długość przewodów w wiązce) samochód nie chce odpalić. Raz, że rozrusznik nie chce zakręcić, dwa - pojawił się problem tego typu: przekręcam kluczyk a jeden z dwóch przekaźników (czerwony), którymi zaraz po włączeniu zapłonu steruje komp nie chce złapać tylko "tyka: bardzo rytmicznie jak zegarek lub przerywacz przy kierunkowskazie. Jak myślicie co to może być? Padnięty przekaźnik? Nie sądzę że to komp bo wcześniej dawał normalnie sygnał na pompę która podawała paliwo. Ratujcie bo ten SWAP już zdecydowanie za długo trwa. |
Któraś masa pod maską jest słabo dokręcona albo w ogóle nie podpięta |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Boor
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-05-2010, 23:28
Bolid: SC VAN 1.2 16v |
|
|
Dzięki za pomoc Masa była zaśniedziała. Silnik już odpalony |
_________________ Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie. |
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 27-05-2010, 15:32
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
kupiłem kompa i sprzedawca powiedział że wyprowadził z boku mi kable pod ecu master...
(z tego co wiem to seryjne kompy nie mają takiego czegoś)
wygląda to tak
tylko że pod maską nie ma żadnej takiej małej wtyczki gdzie mam to podpiąć |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 27-05-2010, 16:52
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
to ja zarzucę coś w temacie czy teoretycznie i praktycznie Silnik 1.1 MPI śmigał by na kompie od silnika 1.2 MPI
i jeśli tak jakie by były tego zalety a jakie wady
_________________________
Ciekawi mnie wasza opinia.. |
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27-05-2010, 23:31
Bolid: SC |
|
|
seba152 napisał/a: | kupiłem kompa i sprzedawca powiedział że wyprowadził z boku mi kable pod ecu master...
gdzie mam to podpiąć |
Pod ecu mastera |
_________________
 |
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 28-05-2010, 19:03
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
4Xtrim napisał/a: | Pod ecu mastera |
aaaa no tak
ale tak bez jaj to gdzie jest ta wtyczka ecu master gdzieś obok kompa bo jak sprawdzałem to nie mogłem nic takiego co by pasowało znaleźć ... |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 28-05-2010, 21:24
Bolid: 1E 187 |
|
|
Czasami jak czytam niektóre problemy to wymiękam..
seba152 napisał/a: | ale tak bez jaj to gdzie jest ta wtyczka ecu master |
naprowadzę.. poszukaj w google co to jest w ogóle.. |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 29-05-2010, 20:46
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
dobra już kumam tylko że te ecu mastery są strasznie drogie chyba sie ładnie wkopałem. ...a mogę podpiąć kompa bez ecu mastera do silnika i będzie chodził a ecu mastera później |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 30-05-2010, 18:18
Bolid: SC |
|
|
Tak.Mozesz założyc sam komp.Ecu master to "świńka"więc seryjny sterownik silnika bedzie działał bez niej.
ps.Ecumaster do strasznie drogich nie należy.Sa sterowniki po 2000e |
_________________
 |
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 30-05-2010, 19:54
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
4Xtrim napisał/a: | ps.Ecumaster do strasznie drogich nie należy.Sa sterowniki po 2000e |
może to nie fortuna ale 500-700zł to ja wole zainwestować w zawieszenie albo hamulce ...bo ile taki ecu master może mi dać KM jak by sie wgrało jakieś inne mapy paliwowe ... w wolnossących silnikach chyba to urządzenie jest bardziej do odczytywania info o pracy silnika |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 25-06-2010, 20:35
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
jestem właśnie w trakcie swapa na 1.2 16v i chociaż silnik wyjąłem i włożyłem w 2 dni to później zaczęły się schody ...pomimo że elektrykę zrobiłem dokładnie tak jak to opisane było na forum auto nie odpala ... nie ma iskry na świecach a prąd na cewkach( czyli plus ) jest...czy to może być wina czujnika położenia wału może coś z kompem ktoś miał coś takiego..prosze o pomoc i jakieś pomysły co to może być... bo nie wiem czy mam sie na elektryka wszykosztować... |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26-06-2010, 01:12
Bolid: SC |
|
|
fiat code?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
seba152
nówka sztuka ;)

Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 26-06-2010, 20:46
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
4Xtrim napisał/a: | fiat code?? |
komputer miał wyczyszczony immo i nie świeci sie kontrolka code ... |
_________________ sej sprzedany na części....
 |
|
|
|
 |
|