FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak podpiac elktryke sporting 1.1spi do silnika1.2 16v mpi
Autor Wiadomość
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 25-05-2010, 22:25   
   Bolid: 1E 187


Boor napisał/a:
przekręcam kluczyk a jeden z dwóch przekaźników (czerwony), którymi zaraz po włączeniu zapłonu steruje komp nie chce złapać tylko "tyka: bardzo rytmicznie jak zegarek lub przerywacz przy kierunkowskazie. Jak myślicie co to może być? Padnięty przekaźnik? Nie sądzę że to komp bo wcześniej dawał normalnie sygnał na pompę która podawała paliwo. Ratujcie bo ten SWAP już zdecydowanie za długo trwa.


jak nie ma masy to tak pyka. Popatrz czy masz wszedzie masę podpieta do silnika

Dalej po dlugosci kabla to nie wiem czy dobrze doszedles, lepiej weź miernik, weź schemat i po przejsciach patrz czy wychodzą sygnay na odpowiednią nóżkę we wtyczce idącej do komputera, Jak nie wiesz jak to zrobic lub nie masz schematow to dzwon to pomoge
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-05-2010, 16:53   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Boor napisał/a:
No i niestety kolejny problem się pojawił. Po podpięciu wszystkiego (wydaje mi się że tak jak należy szczególnie że ciężko by było inaczej to zrobić ze względu na długość przewodów w wiązce) samochód nie chce odpalić. Raz, że rozrusznik nie chce zakręcić, dwa - pojawił się problem tego typu: przekręcam kluczyk a jeden z dwóch przekaźników (czerwony), którymi zaraz po włączeniu zapłonu steruje komp nie chce złapać tylko "tyka: bardzo rytmicznie jak zegarek lub przerywacz przy kierunkowskazie. Jak myślicie co to może być? Padnięty przekaźnik? Nie sądzę że to komp bo wcześniej dawał normalnie sygnał na pompę która podawała paliwo. Ratujcie bo ten SWAP już zdecydowanie za długo trwa.


Któraś masa pod maską jest słabo dokręcona albo w ogóle nie podpięta :cool:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Boor 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-05-2010, 23:28   
   Bolid: SC VAN 1.2 16v


Dzięki za pomoc :) Masa była zaśniedziała. Silnik już odpalony :)
_________________
Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie.
 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 27-05-2010, 15:32   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


kupiłem kompa i sprzedawca powiedział że wyprowadził z boku mi kable pod ecu master...
(z tego co wiem to seryjne kompy nie mają takiego czegoś)
wygląda to tak


tylko że pod maską nie ma żadnej takiej małej wtyczki :!: gdzie mam to podpiąć :?:
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
Wysłany: 27-05-2010, 16:52   
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


to ja zarzucę coś w temacie czy teoretycznie i praktycznie Silnik 1.1 MPI śmigał by na kompie od silnika 1.2 MPI :?: :?: :?:

i jeśli tak jakie by były tego zalety a jakie wady :?: ;)
_________________________
Ciekawi mnie wasza opinia.. :grin:
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-05-2010, 23:31   
   Bolid: SC


seba152 napisał/a:
kupiłem kompa i sprzedawca powiedział że wyprowadził z boku mi kable pod ecu master...
gdzie mam to podpiąć :?:


Pod ecu mastera :wink:
_________________

 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 28-05-2010, 19:03   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


4Xtrim napisał/a:
Pod ecu mastera :wink:


aaaa no tak :wink:
ale tak bez jaj to gdzie jest ta wtyczka ecu master :?: gdzieś obok kompa :?: bo jak sprawdzałem to nie mogłem nic takiego co by pasowało znaleźć ...
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 28-05-2010, 21:24   
   Bolid: 1E 187


Czasami jak czytam niektóre problemy to wymiękam.. :roll:


seba152 napisał/a:
ale tak bez jaj to gdzie jest ta wtyczka ecu master :?:


naprowadzę.. poszukaj w google co to jest w ogóle..
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-05-2010, 01:04   
   Bolid: SC


Prosze.I nie bądz taki leniwy
_________________

 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 29-05-2010, 20:46   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


dobra już kumam :)) tylko że te ecu mastery są strasznie drogie :!: chyba sie ładnie wkopałem. :shock: ...a mogę podpiąć kompa bez ecu mastera do silnika i będzie chodził :?: a ecu mastera później :?:
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 30-05-2010, 18:18   
   Bolid: SC


Tak.Mozesz założyc sam komp.Ecu master to "świńka"więc seryjny sterownik silnika bedzie działał bez niej.

ps.Ecumaster do strasznie drogich nie należy.Sa sterowniki po 2000e :wink:
_________________

 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 30-05-2010, 19:54   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


4Xtrim napisał/a:
ps.Ecumaster do strasznie drogich nie należy.Sa sterowniki po 2000e :wink:


może to nie fortuna ale 500-700zł to ja wole zainwestować w zawieszenie albo hamulce ...bo ile taki ecu master może mi dać KM jak by sie wgrało jakieś inne mapy paliwowe :?: ... w wolnossących silnikach chyba to urządzenie jest bardziej do odczytywania info o pracy silnika :?:
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 25-06-2010, 20:35   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


jestem właśnie w trakcie swapa na 1.2 16v i chociaż silnik wyjąłem i włożyłem w 2 dni to później zaczęły się schody :sad: ...pomimo że elektrykę zrobiłem dokładnie tak jak to opisane było na forum auto nie odpala ... nie ma iskry na świecach a prąd na cewkach( czyli plus ) jest...czy to może być wina czujnika położenia wału :?: może coś z kompem :?: ktoś miał coś takiego..prosze o pomoc i jakieś pomysły co to może być... bo nie wiem czy mam sie na elektryka wszykosztować...
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26-06-2010, 01:12   
   Bolid: SC


fiat code??
_________________

 
 
seba152 
nówka sztuka ;)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: GDAŃSK-Orunia
Wysłany: 26-06-2010, 20:46   
   Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET


4Xtrim napisał/a:
fiat code??


komputer miał wyczyszczony immo i nie świeci sie kontrolka code ...
_________________
sej sprzedany na części....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum