Sporting-Jedno pytanko |
Autor |
Wiadomość |
Izulinda
Smerfetka

Dołączyła: 28 Lip 2009 Posty: 56 Skąd: ŁóDź
|
Wysłany: 30-06-2010, 16:19 Sporting-Jedno pytanko
Bolid: SC 1100 |
|
|
Witam
Zastanawiam się nad kupnem drugiego Seja w rodzinie.Może Byłby to Sporting.Jednego już oglądałam ale co mnie zastanowiło. Nie miał obrotomierza.Czy Sportingi wychodziły bez obrotka? A może oglądałam jakaś podróbke?
Pozdrawiam |
_________________ Nie Ważne Czym Jeżdzisz ,Ważne Kim Jesteś |
|
|
|
 |
Ania
stokrotka

Pomogła: 11 razy Dołączyła: 16 Lut 2010 Posty: 1328 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 30-06-2010, 16:27
Bolid: Fiat |
|
|
Cytuję za Szymonkiem, który umieścił temat "Wszystko o Seicento" w tym dziale:
W wersji Sporting dodatkowo oferowany jest obrotomierz, który usytuowano centralnie na konsoli.
I jeszcze to:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=22464 |
_________________ Szukaj mnie...
 |
|
|
|
 |
Monter76 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2010, 00:01
|
|
|
Wg mojej wiedzy dodatek Sproting oznacza:
- obrotomierz
- licznik ma podświetlenie koloru burgund (podobnie panel środkowy) zamiast seryjnej zieleni
- skrzynia biegów ma inny numer części ponieważ ma inne przełożenie główne (na mechaniżmie różnicowym różnica jednego żęba, dzięki temu biegi są krótsze - auto ma lepszy zryw i krótkie biegi, ale przy prędkości 12okm/h silnik wyje na maksa - coś za coś)
- szerokie zderzaki przód i tył
- znaczek na klapie - wiadomo
- panel środkowy Carbon, podświetlenie MUSI być takei samo jak deski i obrotka, czyli bursztyn
- kiera i gałka biegó obszyte skórą, przeszycia nitką koloru czerwonego
- alusy 13" z fabrycznie dodanymi dystansami (przód na pewno, nie pamiętam czy tył też, na pewno w wersji Abarth były 14" fele plus dystanse)
- zawieszenie obniżone o 20mm
- powinien mieć też kubełkowe fotele (bez wstawek bo te dopiero ma Abarth z odpowiednim naszytym logiem/napisem).
Oczywiście nie mam 100% gwarancji że to co napisałem w każdym roczniku się zgadza. Opis bazuje na rocznikach 1998 (pierwsza edycja Seja miała nawet inne kształty blach tu i tam) do 2000.
Ciekawostka: Pierwsza wersja Seja Sporting z 19998 roku miała na przykład zabudowany dół silnika oraz boki, specjalne plastyki z wycięciami na półosie chroniły silnik a szczególnie osprzęt (paski, alternator, napinacze) przed wodą, od 1999 roku osłon już nie montowano. |
|
|
|
 |
Izulinda
Smerfetka

Dołączyła: 28 Lip 2009 Posty: 56 Skąd: ŁóDź
|
Wysłany: 01-07-2010, 15:34
Bolid: SC 1100 |
|
|
Bardzo dziękuje.
Pozdrawiam |
_________________ Nie Ważne Czym Jeżdzisz ,Ważne Kim Jesteś |
|
|
|
 |
ziaro
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-07-2010, 20:56
Bolid: Seicento Trofeo |
|
|
W 2003r była wersja DYNAMIC wyglądała jak Sporting ..nie miała właśnie obrotomierza i miała normalny tylny zderzak.. może ktoś go zmienił, wtedy w sumie wygląda jak Sporting |
_________________ SOSNOWIEC
 |
|
|
|
 |
Alton88
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 132 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 07-07-2010, 21:27
Bolid: Było SC 1.1mpi ,teraz Punto 1.2 16v |
|
|
ziaro napisał/a: | W 2003r była wersja DYNAMIC wyglądała jak Sporting ..nie miała właśnie obrotomierza i miała normalny tylny zderzak.. może ktoś go zmienił, wtedy w sumie wygląda jak Sporting |
Wersja DYNAMIC po za powyższymi ma normalne sprężyny i skrzynie biegów z MPI. |
_________________ Fiat Punto ELX '01 1.2 16V 3D CVT Automat + LPG
 |
|
|
|
 |
ziaro
nówka sztuka ;)

Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-07-2010, 22:57
Bolid: Seicento Trofeo |
|
|
Oczywiście ale plastiki antracyt , kolory, fotele ze sportinga. |
_________________ SOSNOWIEC
 |
|
|
|
 |
|