| Sporting-Jedno pytanko | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Izulinda   Smerfetka
 
  
 Dołączyła: 28 Lip 2009
 Posty: 56
 Skąd: ŁóDź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-06-2010, 15:19   Sporting-Jedno pytanko Bolid: SC 1100
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Zastanawiam się nad kupnem drugiego Seja w rodzinie.Może Byłby to  Sporting.Jednego już oglądałam ale co mnie zastanowiło. Nie miał obrotomierza.Czy Sportingi wychodziły bez obrotka? A może oglądałam jakaś podróbke?
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ Nie Ważne Czym Jeżdzisz ,Ważne Kim Jesteś
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ania   stokrotka
 
  
 Pomogła: 11 razy
 Dołączyła: 16 Lut 2010
 Posty: 1328
 Skąd: Suwałki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-06-2010, 15:27 Bolid: Fiat
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Cytuję za Szymonkiem, który umieścił temat "Wszystko o Seicento" w tym dziale: 
 W wersji Sporting dodatkowo oferowany jest obrotomierz, który usytuowano centralnie na konsoli.
 
 
 I jeszcze to:
 
 http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=22464
 |  
				| _________________ Szukaj mnie...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Monter76 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-06-2010, 23:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wg mojej wiedzy dodatek Sproting oznacza: - obrotomierz
 - licznik ma podświetlenie koloru burgund (podobnie panel środkowy) zamiast seryjnej zieleni
 - skrzynia biegów ma inny numer części ponieważ ma inne przełożenie główne (na mechaniżmie różnicowym różnica jednego żęba, dzięki temu biegi są krótsze - auto ma lepszy zryw i krótkie biegi, ale przy prędkości 12okm/h silnik wyje na maksa - coś za coś)
 - szerokie zderzaki przód i tył
 - znaczek na klapie - wiadomo
 - panel środkowy Carbon, podświetlenie MUSI być takei samo jak deski i obrotka, czyli bursztyn
 - kiera i gałka biegó obszyte skórą, przeszycia nitką koloru czerwonego
 - alusy 13" z fabrycznie dodanymi dystansami (przód na pewno, nie pamiętam czy tył też, na pewno w wersji Abarth były 14" fele plus dystanse)
 - zawieszenie obniżone o 20mm
 - powinien mieć też kubełkowe fotele (bez wstawek bo te dopiero ma Abarth z odpowiednim naszytym logiem/napisem).
 Oczywiście nie mam 100% gwarancji że to co napisałem w każdym roczniku się zgadza. Opis bazuje na rocznikach 1998 (pierwsza edycja Seja miała nawet inne kształty blach tu i tam) do 2000.
 Ciekawostka: Pierwsza wersja Seja Sporting z 19998 roku miała na przykład zabudowany dół silnika oraz boki, specjalne plastyki z wycięciami na półosie chroniły silnik a szczególnie osprzęt (paski, alternator, napinacze) przed wodą, od 1999 roku osłon już nie montowano.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Izulinda   Smerfetka
 
  
 Dołączyła: 28 Lip 2009
 Posty: 56
 Skąd: ŁóDź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-07-2010, 14:34 Bolid: SC 1100
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo dziękuje. Pozdrawiam
   |  
				| _________________ Nie Ważne Czym Jeżdzisz ,Ważne Kim Jesteś
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ziaro   nówka sztuka ;)
 
  
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Wrz 2007
 Posty: 28
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-07-2010, 19:56 Bolid: Seicento Trofeo
 | 
 |  
               | 
 |  
               | W 2003r była wersja DYNAMIC wyglądała jak Sporting ..nie miała właśnie obrotomierza i miała normalny tylny zderzak.. może ktoś go zmienił, wtedy w sumie wygląda jak Sporting |  
				| _________________ SOSNOWIEC
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Alton88   Nałogowiec
 
  
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lip 2009
 Posty: 132
 Skąd: Racibórz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-07-2010, 20:27 Bolid: Było SC 1.1mpi ,teraz Punto 1.2 16v
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ziaro napisał/a: |  	  | W 2003r była wersja DYNAMIC wyglądała jak Sporting ..nie miała właśnie obrotomierza i miała normalny tylny zderzak.. może ktoś go zmienił, wtedy w sumie wygląda jak Sporting | 
 Wersja DYNAMIC po za powyższymi ma normalne sprężyny i skrzynie biegów z MPI.
 |  
				| _________________ Fiat Punto ELX '01 1.2 16V 3D CVT Automat + LPG
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ziaro   nówka sztuka ;)
 
  
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Wrz 2007
 Posty: 28
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-07-2010, 21:57 Bolid: Seicento Trofeo
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Oczywiście  ale plastiki antracyt , kolory, fotele ze sportinga. |  
				| _________________ SOSNOWIEC
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |