Co zrobiłeś/aś dzisiaj dla swojego autka? |
Autor |
Wiadomość |
matisb52
nówka sztuka ;)

Wiek: 36 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 22-03-2011, 20:36
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Zmieniłem koła na letnie, umyłem i odkurzyłem auto |
|
|
|
 |
Lukis
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Sieradz
|
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-03-2011, 11:41
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
odkurzyłem, wyczyściłem szyby, odświeżyłem kokpit. jeden wielki bród i kurz.
na woskowanie, mycie jeszcze chyba za wcześnie ciut moim zdaniem |
_________________
 |
|
|
|
 |
w5minut_pl
nówka sztuka ;)
Wiek: 68 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-03-2011, 20:39
Bolid: buraczek |
|
|
Ja zapłaciłem za wymianę końcówek drażków. A ono przestało klepotać na dziurach
Ciacho napisał/a: | naprawiłem pasy plakiem |
Nigdy bym nie pomyślał że pomaga, tyle że ja mam alergę na zapachy |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:22
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
w5minut_pl napisał/a: | Nigdy bym nie pomyślał że pomaga, tyle że ja mam alergę na zapachy |
działa, działa a jak napiernicza truskawką |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:39
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Z tego co słyszałem to nie można traktować pasów chemią, a jedynie wodą i delikatnym detergentem... |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:52
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
A to dlaczego? |
_________________  |
|
|
|
 |
TresH
Nałogowiec Spamer Przodowy!

Wiek: 34 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 381 Skąd: south west
|
Wysłany: 24-03-2011, 22:13
Bolid: sc |
|
|
Wreszcie ogarnąłem wnętrze i przygotowałem je na wiosnę |
_________________ "...bo tak naprawdę niema nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..." |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 24-03-2011, 22:21
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
no to też się dopisze
dziś rozkleiłem jedną lampe i zaczynam bawić się w przyciemnianie przodu
jak skończe pokaże w odpowiednim dziale |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
w5minut_pl
nówka sztuka ;)
Wiek: 68 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-03-2011, 23:51
Bolid: buraczek |
|
|
Ciacho napisał/a: | a jak napiernicza truskawką |
Tego boję się najbardziej, ale są inne bardziej neutralne zapachy. K2 produkuje coś takiego o zapachu "nowe autko".
Jutro próba. |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-03-2011, 09:04
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Torrence napisał/a: | A to dlaczego? |
Pasy są robione z włókien syntetycznych i przy kontakcie z chemią mogą włókna osłabić się i w razie bum pasy mogą nie wytrzymać. Ale to tylko zasłyszana teoria. |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Wiek: 41 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-03-2011, 14:22
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
- założyłem rozpórke
- założyłem ALU
- odkurzyłem i wysprzątałem w środku |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
Lancer1990
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 126 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-03-2011, 23:19
Bolid: Seicento Kajtek 899cm3 |
|
|
Odmuliłem na autostradzie, 140km/h (GPS). I umyłem |
_________________
|
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-03-2011, 23:45
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
przeczyściłem wszystkie masy i potraktowałem smarem miedziowym |
_________________
 |
|
|
|
 |
czyzyk
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 41 Skąd: Walbrzych -Boguszów
|
Wysłany: 29-03-2011, 00:05
Bolid: już nie Seicento -obecnie Porsche 944 |
|
|
Rozbebeszyłem całą zawieszkę na tyle. Wymieniam tuleje, po 12 latach to masakra by to wyciągnąć (śruby trzeba było potraktować fleksą), przyszła tez pora na wymianę klocków i tarcz hamulcowych z tyłu |
|
|
|
 |
|