Wymiana szczęk z tyłu i problem z zalozeniem bebna |
Autor |
Wiadomość |
zuku87
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Stryków
|
Wysłany: 28-07-2011, 23:42 Wymiana szczęk z tyłu i problem z zalozeniem bebna
Bolid: SC |
|
|
Witam Wszystkich jets to moja pierwszy post i od razu z problemem:)
Wzialem sie za tylnie hamulce wymienilem cylinderek rozpierak od recznego, zalozylem nowe szczeki sprezynki poszly gladko tylko teraz za nic w swiecie nie moge zalozyc bebna. Brakuje mu prawie centymetr o co tu chodzi? czy jest jakis magiczny sposob zeby to zlaozyc?
Dodam ze auto to seicento 900 1998 r. |
|
|
|
 |
Adam B
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 28-07-2011, 23:59
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
Tak, musisz skręcić rozpierak tych szczęk i po problemie |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 29-07-2011, 01:02
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Poluzuj linkę, najpierw załóż bęben a dopiero później linkę na rozpieraki. Jak to nie pomoże to trzeba trochę zbić samoregulatory na szczękach (te elementy ze sprężyną). |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 29-07-2011, 09:08
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
jak masz stary bęben to mozesz mieć w środku rant dookoła, możesz go gumówką zjechać żeby było gładko od środka.
Poza tym tak czy siak nawet jak nałożysz to przez jakieś 200-300 km będą Ci tylne koła ciężej chodziły zanim to się wszystko podociera i poukłada. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 29-07-2011, 11:22
Bolid: Sej 900 |
|
|
Proponuje po założeniu rozpieraków, cylinderka idt-na "gotowo" obstukać szczęki młotkiem raz góra raz dół.Ułożą się i powinno wejść, mi to pomogło.Oczywiście w miarę możliwości i bez przesady. |
_________________
 |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 29-07-2011, 11:49
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Cytat: | Proponuje po założeniu rozpieraków, cylinderka idt-na "gotowo" obstukać szczęki młotkiem raz góra raz dół.Ułożą się i powinno wejść, mi to pomogło.Oczywiście w miarę możliwości i bez przesady.
_________________ |
odradzam, nawet jak postukasz sobie w "żelazo" a nie okładzinę, to jak szczęka kiepskiej jakość to potrafi okładzina odejść.
Stukaniem niewiele tam zrobisz |
_________________
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-07-2011, 11:53
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
paker228 napisał/a: | Cytat: | Proponuje po założeniu rozpieraków, cylinderka idt-na "gotowo" obstukać szczęki młotkiem raz góra raz dół.Ułożą się i powinno wejść, mi to pomogło.Oczywiście w miarę możliwości i bez przesady.
_________________ |
odradzam, nawet jak postukasz sobie w "żelazo" a nie okładzinę, to jak szczęka kiepskiej jakość to potrafi okładzina odejść.
Stukaniem niewiele tam zrobisz |
trzeba wziąć więc deseczke i przez deseczke lekko postukać ( nie walić ). nic sie stać nie powinno, a jak okładziny odejdą to mamy szmelc.
a tak jak mówisz - po 200-300 km to sie wszystko ułoży idealnie i nawet linke trzeba będzie podciągnąć lekko |
_________________
 |
|
|
|
 |
zuku87
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Stryków
|
Wysłany: 29-07-2011, 17:23
Bolid: SC |
|
|
dzieki podpowiedzi dwoch pierwszych panow udalo mi sie to zrobic odpialem linke od recznego z rozpieraka na maksa scisnalem szczeki srubokretem przez szmatke i elegancko weszlo punkty polecialy.. wielkie dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
Sainc
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 50 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 30-07-2011, 12:54
Bolid: Sej 900 |
|
|
JA "stukałem" w okładzine i nic sie nie stało. Jak pisałem wszystko z wyczuciem Ważne że problem naprawiony. Szerokiej drogi |
_________________
 |
|
|
|
 |
|