FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przebieg a atrakcyjność samochodu
Autor Wiadomość
dziadbab 
Bywalec

Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-11-2011, 16:10   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1


racja łukasz, ale na szczęście jeszcze sa dostępne wolnossące o dość sporej pojemności silniki które można zagazować

co prawda coraz ciężej dostać je w niektórych markach i modelach ale jeszcze da się taki silnik kupic
 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-11-2011, 16:35   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


joki napisał/a:
macher napisał/a:
Z/.../ A taki amerykaniec ma wszystko gdzieś . Zatankuje 20 galonów paliwa i w jeden dzień spali na autostradzie. /.../ :szok:

za duzo filmów sie naogladałeś :)
od wielu lat w usej obowiazuja dosć drastyczne normy emisji (rozne w róznych stanach)

Widzę kolega znawca obamowa. No ale co to dla amerykańca 20 galonów? Raptem 70 kilka litrów i przy ekonomii tamtejszych widlastych ósemek starcy na 500 km?Zrobi w jeden dzień spokojnie. Nikt mi nie wmówi że ameryka to nie jest największy (po chinach) konsument ropy naftowej. Gdzie się pojawi źródełko tam ameryka już siedzi i pompuje. Ich samochody widomo full wypas ale o ekonomii made in USSR. Tam nikt nie patrzy na spalanie. Ma być big car i silnik HEMI najlepiej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum