Problem z ogrzewaniem i nie tylko |
Autor |
Wiadomość |
acoustic
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 12-02-2012, 01:34 Problem z ogrzewaniem i nie tylko
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w mojej 900. Pokrętło regulacji ciepła nie odkręcało się do końca więc postanowiłem wymienić całą nagrzewnicę z zaworem. Wszystko chodziło lux po wymianie dopóki się nie przejechałem. Otóż zawór się zacina po tym jak następuje obieg cieczy jak się zatrzyma silnik i poczeka chwilę to można znowu płynnie regulować.
Druga sprawa to to że nie udaje mi się odpowietrzyć układu. Tak jakby cały czas się zapowietrzał. Nigdzie nie widzę żeby wyciekało. Z odpowietrznika u góry leci płyn a u dołu nie chce wogóle, Jak dodam dobrze gazu i puszczam to troszkę poleci. Jak mam to zrobić żeby dobrze odpowietrzyć układ. Czytałem że to może być wina uszczelki pod głowicą ale nie widać żeby oleju przybywało czy jakiegoś majonezu pod korkiem.
Trzecia sprawa to to, że słyszę stukanie w silniku jak dodaję gazu, podejrzewam rozrząd ale czy to możliwe żeby łańcuch się poluzował po przejechanych 20tys? Trochę zaczął głośniej chodzić i zaraz po odpaleniu silnik wydaje odgłos jakby lekko buchał.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-02-2012, 08:20
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
miałem to samo, typowe objawy uszczelki pod głowicą niestety... |
|
|
|
 |
bosman1985
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-02-2012, 09:55
Bolid: Fiat seicento |
|
|
Potwierdzam, typowe objawy uszczelki pod głowicą, miałem podobnie zaraz jak kupiłem seja, możesz mieć wyciek od strony kabiny nie widać jak się patrzy od góry, proponuje wjechać na kanał i spojrzeć za sprzęgła, u mnie w tej okolicy był wyciek |
|
|
|
 |
acoustic
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 12-02-2012, 13:24
Bolid: seicento 900 |
|
|
No to szykują się koszty. Ile może wynieść taka naprawa? A ten zawór nagrzewnicy tak pracuje bo jakiś wadliwy się trafił czy raczej wynika to z zapowietrzenia układu? |
|
|
|
 |
|