FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czujnik
Autor Wiadomość
mariusz1606 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 05-03-2012, 21:20   czujnik
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


jak sprwadzić czujnik temp rten pod kontrolkę?
mam w domu, kiedyś jeździł u mnie w 900 zagotować go? jakie wartości powinno wskazywać
 
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-03-2012, 21:22   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


powinien byc zwarty przy ~95stopniach. Miernikiem go musisz przepipać :))
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
TheStig 
Nałogowiec


Wiek: 34
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 672
Skąd: Słupsk
Wysłany: 05-03-2012, 21:28   
   Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG


Czujnik pod kontrolkę to czujnik 0 - 1 załącza się, gdy osiągnie odp. temperaturę tak jak ten w chłodnicy :-P
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 05-03-2012, 22:54   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


woda gotowała się i miernik nie zabrzęczał :sad: na gwincie zwarcie było, gdy gwint łączyłem i wsówką już nie
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 05-03-2012, 23:07   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


ta kontrolka to i tak o kant :bije: rozbić.. zazwyczaj jak się zapala to już spod maski siwy dym leci :P
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-03-2012, 06:35   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


mariusz1606 napisał/a:
na gwincie zwarcie było, gdy gwint łączyłem i wsówką już nie

czyli czujnik jest uszkodzony :wink:
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 06-03-2012, 07:35   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


mariusz1606 tak tego czujnika nie sprawdzisz. On uruchamia kontrolkę w temperaturze 119 stopni (jeśli masz oryginał to na korpusie ma wybite 119) co w przypadku gotowania wody nie jest do osiągnięcia. Jeśli koniecznie chcesz go sprawdzić to zagrzej go w oleju. Wtedy mierzysz między wsówką a korpusem i w temperaturze jak pisałem powinno nastąpić załączenie obwodu tzn miernik powinien wskazać rezystancję bliska zeru(lub zabrzęczeć bo widzę że masz buzzera na zwarcie). Dobrze byłoby jakbyś miał jeszcze ten czujnik niebieski z termostatu tak samo w tym oleju wtedy odczytałbyś rezystancję czujnika niebieskiego w chwili załączenia tego na kontrolkę . W temperaturze 110 stopni powinien mieć około 150 omów a w 125 stopniach - około 100 omów więc realna rezystancja załączenia tego czujnika powinna chyba oscylować w około 140 omów. Możesz też użyć termometru z pieca C.O. do wskazań ponad 140 stopni są
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum