| program do liczenia prędkości | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | korass   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 4 razy
 Wiek: 37
 Dołączył: 09 Lut 2011
 Posty: 362
 Skąd: Czyżowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-12-2011, 19:01 Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r.
 | 
 |  
               | 
 |  
               | 6 ma krótsze przełożenia. Szukaj na forach, szrotach, alledrogo. |  
				| _________________ Moje Seicento
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Metal Misjonarz   nówka sztuka ;)
 
 Wiek: 44
 Dołączył: 28 Paź 2011
 Posty: 5
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-12-2011, 23:26 Bolid: Sejo S 1,1 gaz 1999
 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzięki, a są dłuższe 5   |  
				| _________________ Qzyn żony Kafara
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | korass   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 4 razy
 Wiek: 37
 Dołączył: 09 Lut 2011
 Posty: 362
 Skąd: Czyżowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-12-2011, 23:07 Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r.
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie z Vana, ale nie znam jej przełożeń. |  
				| _________________ Moje Seicento
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Uncrossed   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 49 razy
 Dołączył: 21 Mar 2012
 Posty: 788
 Skąd: Włocławek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-04-2012, 22:11 Bolid: Seicento 1.4 16V
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie z vana nie bedzie dluzsza. Ja bym dal krotsza zeby lepiej szedl przy obciazeniu. Nie wiem co wymyslili projektanci fiata   |  
				| _________________ Seicento  1.4 16V
 
 
 Mój białas:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacko12   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 27 Lut 2014
 Posty: 2
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-02-2014, 20:58 Bolid: Fiat Punto
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Spoko program, nie wiedziałem, że takie coś istnieje   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |