Rozpórka C-Pillar |
Autor |
Wiadomość |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-04-2012, 19:59 Rozpórka C-Pillar
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Siemano
Miał już ktoś do czynienia z czymś takim jak rozpórka znana jako C-Pillar? Ostatnio dużo tego na alledrogo, w sumie wygląda śmiesznie i jest w śmiesznej cenie w porównaniu do typowej rozpórki na przód. Co dziwniejsze, w wolnym tłumaczeniu to po prostu słupek C... |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19-04-2012, 20:12
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
To jest rozpórka pomiędzy słupki C |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-04-2012, 20:24
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
TheStig napisał/a: | To jest rozpórka pomiędzy słupki C |
Domyślam się dlatego pytam gdzie i do czego się ją montuje |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19-04-2012, 21:25
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Pomiędzy słupki C
dedek napisał/a: | do czego się ją montuje |
Śruby od pasów? |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-04-2012, 21:40
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
TheStig napisał/a: |
Pomiędzy słupki C
dedek napisał/a: | do czego się ją montuje |
Śruby od pasów? |
śruby od pasów? - sam pytasz, bo nie wiesz?
Jeśli tak to w praktyce zastosowanie tego w SC nie ma sensu.. |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19-04-2012, 22:02
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
dedek napisał/a: | śruby od pasów? - sam pytasz, bo nie wiesz? |
Już wiem:
Cytat: | Wymiary są idealnie dopasowane do danego modelu. Rozpórkę montuje się na górnych mocowaniach tylnych pasów bezpieczeństwa. Rozpórka poprawia właściwości jezdne szczególnie na zakrętach, usztywnia zawieszenie i eliminuje efekt pływania w zakrętach. Posiada zaawansowaną regulację na obu biegunach co umożliwia idealne dopasowanie i regulację. Nie znajdziesz gdzie indziej tak profesjonalnie wykonanych rozpórek. W efekcie auto jest bardziej sztywne. Karoseria auta w dużo mniejszym stopniu ulega odkształceniom spowodowanym przez siły działające na auto. Mniejszy stopień odkształceń to znacznie większa precyzja kierowania. |
|
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 743 Skąd: WPN/WD
|
Wysłany: 20-04-2012, 18:09
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
W każdej Hondzie pomodzonej widziałem taką rozpórkę |
_________________  |
|
|
|
 |
|