FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak można mieć stan auta w takiej głębokiej......
Autor Wiadomość
anathema4 
Nałogowiec


Wiek: 41
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 677
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-05-2012, 11:09   
   Bolid: Był SC 1.1SPI. Jest Panda II 1.2 Dynamic.


Torrence napisał/a:
A po tym jak wam się zagotował to nie bierze Wam oleju?

Czemu miałby brać olej? Jak od razu zjechało się na pobocze i nie gniotło auta to powinno być ok. Nie zauważyłem brania oleju. Na bagnecie ciągle tyle samo (kochane autko). Jeszcze jestem taki szczęściarz, że wymieniłem termostat na nowy i on też był do bani. Na szczęście uwzględniono mi reklamację i kolejny dostałem bez problemu.
Do kontrolek wracając to może po prostu mu się spaliła jak tak często jeździ. :grin:
U mnie na przykład nie było styku i po prostu się nie zaświeciła... :/
_________________
Być latarnią dla innych...
 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 09-05-2012, 11:49   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Mój chyba ciągle się przegrzewał. wentylator startował przy 99 stopniach to sporo. Fiat to nie opel. Ciepła nie lubi.Teraz wymieniłem czujnik w chłodnicy z CC i przy 91 chłodzi.Co do kontrolki ale w drugą stronę - miałem patent taki że diodę krzemową wstawiłem w kostkę przy liczniku między przewód z kontrolki oleju a temperatury silnika. Skutkowało to tym że jak przekręcałem kluczyk to kontrolka od temp siulnika tez się swieciła, jednak jak by wystapił spadek ciśnienia to tylko ta od oleju by alarmowała. Było to dobre na wypadek spalenia żarówki. Ot taka samodiagnostyka punktu świetlnego.Ciekawe czy ten kierowca miał kontrolke sprawną?Lub był starej daty i traktował tą kontrolkę jako odpowiednią temperaturę dla silnika ;)
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 10-05-2012, 20:34   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Moja ŚP 16V :lol: zagotowała się 2x - raz padł włącznik potem wentylator i nie miałem wskaźnika (Polak mądry po szkodzie) i poszły pierścioneczki :cool: Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
Lisek 
spamer team

Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 10-05-2012, 23:31   
   Bolid: Sc


Verchi napisał/a:
Moja ŚP 16V :lol: zagotowała się 2x - raz padł włącznik potem wentylator i nie miałem wskaźnika (Polak mądry po szkodzie) i poszły pierścioneczki :cool: Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


i tak powstał... "Najszybszy sej w mieście" :))
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 10-05-2012, 23:36   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Verchi napisał/a:
Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


łeee tam, to Cichemu łósemka wypiła litra na zlocie :rotfl:
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Lisek 
spamer team

Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 10-05-2012, 23:43   
   Bolid: Sc


Linda napisał/a:
łeee tam, to Cichemu łósemka wypiła litra na zlocie :rotfl:


i jak przystało na obecne czasy... mimo iż pożarł tyle oleju... wszystko spalił :))
 
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 11-05-2012, 12:07   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Lisek napisał/a:
i tak powstał... "Najszybszy sej w mieście" :))


Mimo, że dymił, to i tak łoił jak ta lala :p
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
Lisek 
spamer team

Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 11-05-2012, 22:38   
   Bolid: Sc


Verchi napisał/a:
to i tak łoił jak ta lala :p


i o to chodziło :p
 
 
 
julian 
Nałogowiec


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 790
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2012, 15:06   
   Bolid: Seicento Dynamic


Ja zagotowałem tylko raz.....wentyl był niesprawny.....ale od razu zjechałem na pobocze....fakt faktem dymiło się spod maski :cry:
_________________
Mój Żółtek - klik

 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 12-05-2012, 15:22   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Dlatego kontrolka od przegrzania woła o pomstę . Powinien być wskaźnik temperatury lub czujnik podawać sygnał na kontrolkę z 15- 20 stopni wcześniej.A tak 120 stopni to już z reguły za późno.Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał.
 
 
julian 
Nałogowiec


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 790
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2012, 15:45   
   Bolid: Seicento Dynamic


Dlatego założyłem wskaźnik cieczy :mg:
_________________
Mój Żółtek - klik

 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-05-2012, 20:44   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


macher napisał/a:
Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał.

I to jest po prostu najnormalniej w świecie skandal! :x Za drogo im było jeden głupi zegarek więcej wmontować w seja ???
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 13-05-2012, 21:51   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


julian77 napisał/a:
Ja zagotowałem tylko raz.....wentyl był niesprawny.....ale od razu zjechałem na pobocze....fakt faktem dymiło się spod maski :cry:


Cytat:
Dlatego kontrolka od przegrzania woła o pomstę . Powinien być wskaźnik temperatury lub czujnik podawać sygnał na kontrolkę z 15- 20 stopni wcześniej.A tak 120 stopni to już z reguły za późno.Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał.


Zgadzam się i zdało by się mieć wskaźnik jak w głupim CC700.Ale skoro nawet w takim BASIC 899 nie ma nawet licznika km dziennych no to czego sie spodziewać

Raz w CC 899 poszło mi na 123 st C, wypadł kabel od wentylatora :-? - jechaliśmy akurat z kompem ( pierwsze testy na IAW ecu scan ) i stąd wiem że tyle było, ale na szczęście dobrze się skończyło. Drugi raz w SC 899 zapaliła sie kontrolka podczas stania w korku - tu czujnik sam w sobie (nowy ) był kaput !
W oby przypadkach, lekki gaz 1100-1200obr i ogrzewanko (w cc nic nie daje) + koncentrat którego używam ATE Febi - 50st : + 135 st spowodował że UPG nie gichła.

Ale raz w 97roku, jadąc wtedy jeszcze aktualnym odcinkiem specjalnym rajdu Wisły, limuzyna marki Polonez Caro 1.6 GLE w ciągu 3-4 sekund z temp 70 zrobiło sie 90, a potem max !!! ! para z pod maski i piana :sad:

Zagotowałem jadąc serpentynami pod górkę, nie wiedząc od Ojca że autko ma walnięty termostat- w pozycji zamknięty :-P
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-05-2012, 23:49   
   Bolid: Seicento 1242


macher napisał/a:
Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał.


W ogóle CC, było jak dla mnie lepiej zrobione. Oczywiście jak na swoje czasy. CC Sporting to już w ogóle był wypas. Licznik miał wszystko to co powinien mieć, tunel środkowy w miarę ogarnięty, a nie przepaść pod radiem ;) W środku trochę więcej miejsca ,przynajmniej z przodu :) To główne zalety CC ,których mi brakuje w SC, oczywiście wszystko do nadrobienia ;)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
lukk9314 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: jasło
Wysłany: 15-05-2012, 23:35   
   Bolid: cinquecento 899 prawie jak seicento


mi raz na słowacji jak jechałem pod dobrą góre zaczął sie gotować ale ogrzewanie na full szyby odsuniete i nawet nie trzeba było się zatrzymywać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum