Jak można mieć stan auta w takiej głębokiej...... |
Autor |
Wiadomość |
anathema4
Nałogowiec

Wiek: 41 Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 677 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-05-2012, 11:09
Bolid: Był SC 1.1SPI. Jest Panda II 1.2 Dynamic. |
|
|
Torrence napisał/a: | A po tym jak wam się zagotował to nie bierze Wam oleju? |
Czemu miałby brać olej? Jak od razu zjechało się na pobocze i nie gniotło auta to powinno być ok. Nie zauważyłem brania oleju. Na bagnecie ciągle tyle samo (kochane autko). Jeszcze jestem taki szczęściarz, że wymieniłem termostat na nowy i on też był do bani. Na szczęście uwzględniono mi reklamację i kolejny dostałem bez problemu.
Do kontrolek wracając to może po prostu mu się spaliła jak tak często jeździ.
U mnie na przykład nie było styku i po prostu się nie zaświeciła... |
_________________ Być latarnią dla innych... |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-05-2012, 11:49
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Mój chyba ciągle się przegrzewał. wentylator startował przy 99 stopniach to sporo. Fiat to nie opel. Ciepła nie lubi.Teraz wymieniłem czujnik w chłodnicy z CC i przy 91 chłodzi.Co do kontrolki ale w drugą stronę - miałem patent taki że diodę krzemową wstawiłem w kostkę przy liczniku między przewód z kontrolki oleju a temperatury silnika. Skutkowało to tym że jak przekręcałem kluczyk to kontrolka od temp siulnika tez się swieciła, jednak jak by wystapił spadek ciśnienia to tylko ta od oleju by alarmowała. Było to dobre na wypadek spalenia żarówki. Ot taka samodiagnostyka punktu świetlnego.Ciekawe czy ten kierowca miał kontrolke sprawną?Lub był starej daty i traktował tą kontrolkę jako odpowiednią temperaturę dla silnika |
|
|
|
 |
Verchi
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 10-05-2012, 20:34
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
Moja ŚP 16V zagotowała się 2x - raz padł włącznik potem wentylator i nie miałem wskaźnika (Polak mądry po szkodzie) i poszły pierścioneczki Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-05-2012, 23:31
Bolid: Sc |
|
|
Verchi napisał/a: | Moja ŚP 16V zagotowała się 2x - raz padł włącznik potem wentylator i nie miałem wskaźnika (Polak mądry po szkodzie) i poszły pierścioneczki Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo |
i tak powstał... "Najszybszy sej w mieście" |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 10-05-2012, 23:36
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Verchi napisał/a: | Sępił potem szklaneczkę oleju tygodniowo |
łeee tam, to Cichemu łósemka wypiła litra na zlocie |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-05-2012, 23:43
Bolid: Sc |
|
|
Linda napisał/a: | łeee tam, to Cichemu łósemka wypiła litra na zlocie |
i jak przystało na obecne czasy... mimo iż pożarł tyle oleju... wszystko spalił |
|
|
|
 |
Verchi
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 11-05-2012, 12:07
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
Lisek napisał/a: | i tak powstał... "Najszybszy sej w mieście" |
Mimo, że dymił, to i tak łoił jak ta lala |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-05-2012, 22:38
Bolid: Sc |
|
|
Verchi napisał/a: | to i tak łoił jak ta lala |
i o to chodziło |
|
|
|
 |
julian
Nałogowiec

Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 790 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-05-2012, 15:06
Bolid: Seicento Dynamic |
|
|
Ja zagotowałem tylko raz.....wentyl był niesprawny.....ale od razu zjechałem na pobocze....fakt faktem dymiło się spod maski |
_________________ Mój Żółtek - klik
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 12-05-2012, 15:22
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Dlatego kontrolka od przegrzania woła o pomstę . Powinien być wskaźnik temperatury lub czujnik podawać sygnał na kontrolkę z 15- 20 stopni wcześniej.A tak 120 stopni to już z reguły za późno.Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał. |
|
|
|
 |
julian
Nałogowiec

Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 790 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-05-2012, 15:45
Bolid: Seicento Dynamic |
|
|
Dlatego założyłem wskaźnik cieczy |
_________________ Mój Żółtek - klik
 |
|
|
|
 |
Bombel
ZBANOWANY

Wiek: 42 Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 1158 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-05-2012, 20:44
Bolid: Seicento 900 Fun '02 |
|
|
macher napisał/a: | Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał. |
I to jest po prostu najnormalniej w świecie skandal! Za drogo im było jeden głupi zegarek więcej wmontować w seja |
_________________ Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum
Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:51
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
julian77 napisał/a: | Ja zagotowałem tylko raz.....wentyl był niesprawny.....ale od razu zjechałem na pobocze....fakt faktem dymiło się spod maski |
Cytat: | Dlatego kontrolka od przegrzania woła o pomstę . Powinien być wskaźnik temperatury lub czujnik podawać sygnał na kontrolkę z 15- 20 stopni wcześniej.A tak 120 stopni to już z reguły za późno.Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał.
|
Zgadzam się i zdało by się mieć wskaźnik jak w głupim CC700.Ale skoro nawet w takim BASIC 899 nie ma nawet licznika km dziennych no to czego sie spodziewać
Raz w CC 899 poszło mi na 123 st C, wypadł kabel od wentylatora - jechaliśmy akurat z kompem ( pierwsze testy na IAW ecu scan ) i stąd wiem że tyle było, ale na szczęście dobrze się skończyło. Drugi raz w SC 899 zapaliła sie kontrolka podczas stania w korku - tu czujnik sam w sobie (nowy ) był kaput !
W oby przypadkach, lekki gaz 1100-1200obr i ogrzewanko (w cc nic nie daje) + koncentrat którego używam ATE Febi - 50st : + 135 st spowodował że UPG nie gichła.
Ale raz w 97roku, jadąc wtedy jeszcze aktualnym odcinkiem specjalnym rajdu Wisły, limuzyna marki Polonez Caro 1.6 GLE w ciągu 3-4 sekund z temp 70 zrobiło sie 90, a potem max ! para z pod maski i piana
Zagotowałem jadąc serpentynami pod górkę, nie wiedząc od Ojca że autko ma walnięty termostat- w pozycji zamknięty |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-05-2012, 23:49
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
macher napisał/a: | Nawet taki CC 700 miał wskaźnik.W opcji ale miał. |
W ogóle CC, było jak dla mnie lepiej zrobione. Oczywiście jak na swoje czasy. CC Sporting to już w ogóle był wypas. Licznik miał wszystko to co powinien mieć, tunel środkowy w miarę ogarnięty, a nie przepaść pod radiem W środku trochę więcej miejsca ,przynajmniej z przodu To główne zalety CC ,których mi brakuje w SC, oczywiście wszystko do nadrobienia |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
lukk9314
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Paź 2010 Posty: 4 Skąd: jasło
|
Wysłany: 15-05-2012, 23:35
Bolid: cinquecento 899 prawie jak seicento |
|
|
mi raz na słowacji jak jechałem pod dobrą góre zaczął sie gotować ale ogrzewanie na full szyby odsuniete i nawet nie trzeba było się zatrzymywać |
|
|
|
 |
|