wpiecie reduktora w układ chłodzenia 1.1/1.2 |
Autor |
Wiadomość |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-07-2012, 12:42 wpiecie reduktora w układ chłodzenia 1.1/1.2
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
jak w temacie, gdzie macie wpięte reduktory?
prosze o zaznaczenie na rysunku gdzie najlepiej sie wpiąć
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 07-07-2012, 14:22
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Kolorem zielonym oznaczyłem wpięcie zasilania reduktora, a pomarańczowym powrót podgrzewania. Chodzi o to, żeby wpiąć się w mały obieg cieczy układu chłodzenia . Niekoniecznie w tych miejscach co zaznaczyłem ale na tych wężach . Starczy wstawić trójniki i węże na reduktor podać. |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-07-2012, 16:05
Bolid: Audi |
|
|
to duzy blad ciac dwa weze bo straci na ogrzewaniu
w sc wystarczy przeciac jeden i wpiac sie szeregowo, bo zawor nagrzewnicy na to pozwala
p.s. tak z ciekawosci, czy ktos umiescil reduktor zeby byl troche ponad zbiorniczkiem wyrownawczym, czy nie bedzie sie zapowietrzac ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 07-07-2012, 16:36
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli szeregowo to jedynie na wężu z nagrzewnicy (zaznaczone strzałką pomarańczową). Jednakże ja mam wpięte właśnie w mały obieg równolegle (co prawda silnik 900 - zaraz przy termostacie na małym obiegu mam trójnik). Ogrzewanie nie cierpi na tym - mogę zapewnić. |
|
|
|
 |
|