Niskie obroty, nierówne, trzęsie budą |
Autor |
Wiadomość |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 13-07-2012, 11:35
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
byłem w sklepie i chłop mi polecił właśnie takie cos za 19zł zalałem w trzeba czekać na efekty:) autko ma już równe obroty na benzynie i lepiej chodzi ale i tak jeszcze delikatnie faluje jak przycisnę do oporu (w sensie że zbiera się falami) i na gazie lubi zgasnąć ale sadzę że regulacja u gaziorza załatwi sprawę:) |
|
|
|
 |
hel_sake
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 13 Skąd: ?ląsk/Łaziska Górne
|
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 16-07-2012, 00:02
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
a więc tak, przejeździłem 18l benzynki z dolanym środkiem do czyszczenia układu paliwowego:) i moje odniesienie wygląda tak że gdy autko się rozgrzeje to wszystko ok, nie muli go może czasem delikatnie ale ogólnie spoko, obroty też równe:) natomiast jak silnik jest zimny to tragedia... praktycznie nie mogę ruszyć z miejsca bo brakuje mu mocy, dusi się ja mu gaz a on w ogóle nie zbiera obrotów tylko muszę na sprzęgle i powoli gazować i takie pierd....e. obroty na zimnym też równe tylko że jest słaby i się nie może zebrać. kiedyś co wymieniana była przepustnica chłop sprawdzał ciśnienie paliwa i mówił że jest ok, ale nie pamiętam ile było, chyba coś między 3 a 4. Tak lubię to autko a tak nie chce jeździć Poradzicie mi co na ten temat? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2012, 02:50
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
A jest emulator i instalka II gen? Nie zgłupiał do tego stopnia, że odpala na Elpidzi?
Ps. pewnie parownik do regeneracji i filterki do wymiany |
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 19-07-2012, 11:19
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Na gazie powiem Ci że nic się nie znam:) Instalacja BRC złożona w 2003 roku reduktor coś tam 90, przełącznik na zasadzie dół benzyna, środek pali na benzynie i pod obrotami na na gaz lub sama góra tylko gaz:) wydaje mi się ze II generacja. Po dalszej jeździe zauważyłem że na gazie też go muli, wcześniej po przesiadce z tamtego wydawało mi się że chodzi jak burza lecz teraz po przyzwyczajeniu wiem że i na gazie też nie ma czym wyprzedzać Byłem jeszcze u jednego elektryka co się cieszy dobrą opinią i stwierdził że dalej coś z tą przepustnicą nie tak ale termin wolny ma dość odległy więc zanim to zrobi... ale może powoli ktoś w końcu pomoże mu:) Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie przy dodawaniu gazu słychać świst:) miałem tak też w 0.9 ale to był jakby turbina a ten teraz to podobny jest do tego że jak dawniej nie był w radiu montowany filtr to pod wpływem obrotów tak piszczało i podobne jest w moim tyle że to nie z głośników z kąd to dochodzi? sąsiad ma cc 0.9 i tez mu tak chodzi ale większość znajomych w tym moja dawna 0.9 nie wydawała takich odgłosów:) |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-07-2012, 16:28
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Świst to zasysanie powietrza-powiedzmy, że w serii też słyszalne może być,ale, możesz poszukać nieszczelności. Na odległość nie ocenię.
Przepustnice potraktuj środkiem do tego stworzonym-nic Ci nie szkodzi wydasz 30-40 zł, a może, chociaż nie musi pomóc, to warto raz na jakiś czas.
Zdejmujesz puchę dolotu-pryskasz na talerzyk,uchylasz talerzyk i pryskasz do korpusu.
Wszystko na zimnym silniku
Odpalasz(zapali ciężko), dodajesz trochę gazu czekasz,gasisz i jeszcze raz-talerzyk ma się błyszczeć
Polecam-cleanery Motula, Liqui Moly, albo najlepsz wg. mnie Cyclo carb cleaner.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 21-08-2012, 18:11
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
a więc problem powrócił jeśli można to nazwać że przez jakiś czas było lepiej:) kupiłem sobie kabel więc sądzę że dużo mi to pomoże:) Dziś podpinałem i nie wykazało żadnego błędu. Dla przypomnienia problem polega na tym że na benzynie strasznie auto jest zmulone. Czasem nie wiem dlaczego chodzi jak należy ale to bardzo rzadko... W aucie wymieniłem kable, cewki, świece, wymieniłem w przepustnicy silnik krokowy, autko jeździło z preparatem do czyszczenia wtrysków i nic... na gazie chodzi jak żyleta choć czasem też go coś boli (pomijając że czasem strzeli) nie chce już jeździć po mechanikach bo sami bardzo niewiedzą co jest a kasę biorą kolosalną (za czyszczenie przepustnicy, adaptację i programowanie 250zł a autko jak chodziło tak chodzi). Chciałbym z waszą pomocą samemu się z tym uporać. Ktoś będzie chętny mi pomóc? i Od czego by zacząć? Aha ciśnienie paliwa jest ok bo było sprawdzane a wtryski sądzę że gdyby były całkiem padnięte to nie było by tak że raz chodzi lepiej raz gorzej. |
|
|
|
 |
|