FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zrobiłeś/aś dzisiaj dla swojego autka?
Autor Wiadomość
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 22-07-2012, 23:16   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


:smile:

Widzisz kolejny kolega który już wie że MM to .........

Ale niestety Brembo ostatnio tez podupadło... dużo reklamacji. Wszystko idzie w dół, wiem bo ostatnio widziałem papiery norm dla pewnych części i porównując je do tych z przed 5-7 lat to poszła jakość w dół o X-%. Nawet jak pisze ORI ricambi itp to już nie ricambi ;)

A co do hampli to ostatnio i od kiedy pamiętam dobrze się sprawują (drogo) zestaw TRW+ATE, nawet lepiej niż DS2000... jest tu kolega kszy który testuje to w rajdach oraz w normalnych warunkach i potwierdza w 100%.

Ale myślę że twoje będą hamowały :grin:
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
zygiboos 
Nałogowiec


Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 160
Skąd: Zgierz
Wysłany: 22-07-2012, 23:37   
   Bolid: Mercedes ML 320 W163 3,2L AMG


Naprawiłem pilota od mojego radia, bo pękł mu pasek, ale 3 plastikowe opaski załatwiły sprawę:




Oraz zrobiłem porządek w bagażniku i przygotowałem się pod zrobienie światełka w bagażniku (prąd doprowadzony, włącznik też już jest, oraz prowizoryczna lampeczka na razie)

_________________
zygmunt.pro - Profesjonalne strony internetowe
 
 
sumicento 
Bywalec

Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2012, 06:55   
   Bolid: Seicento 899 SPI


Wymieniłem amory, sprężyny oraz tuleje tylniej belki. Teraz nic nie stuka i nie puka dużo lepiej sie jeździ
_________________
SUMICENTO
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2012, 10:23   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


wymieniłem dziś jednego amora z tyłu, bo na drugiego zabrakło mi czasu. jutro drugi wymienie, ale powiem szczerze, że śruby dały popalić, aż się boje bo drugi amor jest po stronie tłumika, ale dam radę chyba
_________________

 
 
TheStig 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 672
Skąd: Słupsk
Wysłany: 23-07-2012, 10:36   
   Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG


Wymieniłem cały wydech i przy okazji pozdzierałem sobie łapy od zakładania końcowej gumy ;p
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-07-2012, 11:00   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


trzeba sobie podważke zrobić śrubokrętem to paluchów nie pozdzierasz ;-)
_________________

 
 
czornexxx 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 59
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 23-07-2012, 11:39   
   Bolid: Seicento Abarth 1.1 MPI -> Stilo 1.4 16v


Przegoniłem seja 1 k km do Wrocławia i do domku po A4. Szedł 4k obr prawie cały czas i dawał radę :) .

Coś mi piszczało (już przed trasą) ale po zaczęło jeszcze bardziej po stronie rozrządu. Pomyślałem pompa wody. Wymieniłem, i okazało się, że nie pompa a alternator :oops: . Pod tylnym łożyskiem wybiła się oś. Podłożyłem blaszkę + nabiłem porządnie łożysko i śmiga jak nowy.

Pozdrawiam.
 
 
 
TheStig 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 672
Skąd: Słupsk
Wysłany: 23-07-2012, 13:57   
   Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG


Łukasz napisał/a:
trzeba sobie podważke zrobić śrubokrętem to paluchów nie pozdzierasz ;-)

Podważałem, ale nowa guma była tak sztywna, że nie chciała się rozciągać, a trzeba było mocno wcisnąć bo na końcu wieszaków są takie grzybki zabezpieczające przed spadnięciem. Troszkę sobie pomogłem olejem i jakoś wskoczyła.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-07-2012, 10:35   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


dokończyłem wymianę drugiego amorka - o dziwo, przy tłumiku poszło o wiele łatwiej niż w drugim kole - tłumaczę sobie brakiem wilgoci z powodu ciepła od tłumika



tutaj stare, jeden notorycznie się pocił, miały 75 000 km, delphi dawne krosno

_________________

 
 
AdaMs 
Nałogowiec
Przyjaciel klubu


Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 765
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 24-07-2012, 11:20   
   Bolid: Czarny Misiek


No a ja zmieniłem ubezpieczyciela i OC z NW przedłużone o kolejny rok :wink:
_________________
Nie zawsze jest pod górkę :))


Blog Fiat Panda lub forum Fiat 500X
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 24-07-2012, 12:39   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Ja pojechałem dziś na zbieżność bo zaczęło go ściągać w prawo nagle...

Zbieżność zrobiona wyniki ok i dalej to samo :shock: więc look na opony i z doświadczenia wiem że to ich wina, przekładka prawa na lewo i to samo ściąganie ale już w lewo.... no więc wsio jasne... opona/opony nie takie stare i bieżnika dużo BFG papapa...

ta dzisiejsza jakość/żywotność
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
TheStig 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 672
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-07-2012, 14:45   
   Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG


Łukasz napisał/a:
tutaj stare, jeden notorycznie się pocił, miały 75 000 km, delphi dawne krosno

Po 30k padły fabryczne amory? Czy były wymienione zapobiegawczo? :o
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 24-07-2012, 19:20   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Wymieniłem żarówkę podświetlenia obrotomierza.
TheStig, ja wymieniłem po niecałych 40 tysiach. Trochę ciekły, a poza tym miałem już komplet nowych, pod nowe sprężyny.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-07-2012, 22:38   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


TheStig, wymianiałem coś jak miałem na liczniku 55 000 km łupał coś tył, tak zapobiegawczo. jak się potem okazało wymiana tulej zaowocowała ciszą, nie pamiętam czy były wylane czy nie - bo wtedy oddawałem auto do mechanika ;-) ale teraz lubie mieć pieniądze w kieszeni ;-)

faktycznie jakby przemnożyć i przedzielić wyszło że wytrzymały około 60 k km a nie 75 k km ;-) zobaczymy jak te się będą mieć, a omijam dziury jak tylko moge
_________________

 
 
sumicento 
Bywalec

Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-07-2012, 11:47   
   Bolid: Seicento 899 SPI


Byłem dzisiaj na badaniu technicznym na rok spokuj :)
Tylko wyszło żę mam pęknięte górne mocowanie amortyzatora z tyłu :sad: a zawieszenie mam dopiero od weekendu
_________________
SUMICENTO
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - - Mapa Forum