luzy kierownicy, pali się kontrolka wtrysku |
Autor |
Wiadomość |
ubsaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lip 2012 Posty: 8 Skąd: wałcz
|
Wysłany: 26-07-2012, 22:42 luzy kierownicy, pali się kontrolka wtrysku
Bolid: seicento 1100 |
|
|
Witam, mam nowy nabytek, sc 1100 LPG z 2000r van, mam problem z nadmiernym luzem na kierownicy, nie miałem nigdy sc, więc pytanie skąd ten luz, czy jakoś się go koryguje?. Kolejna sprawa świeci się czerwony wtryskiwacz na desce - co to oznacza? kolejna sprawa to stuki w tylnym zawieszeniu - jak szarpie kołem góra - dół jak by wyczuwalny luz na łożysku jednak dociągnąć nakrętki piasty się nie da - czas na wymianę łożyska?
Proszę o pomoc. |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 26-07-2012, 22:51
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
Witamy i zapraszamy tu http://www.seicento.pl/vi...p=408285#408285
Jeśli chodzi o luz na kierownicy, to winne mogą być końcówki drążków, przeguby drążków, lub sama maglownica.
Kontrolka pali się w czasie jazdy na gazie? Jeśli tak, to przez odłączenie wtryskiwacza benzyny. Komputer wykrywa to jako błąd i zapala się kontrolka.
Łożyska tylnego koła nie wymienisz. Wymienia się całą piastę. Kosztuje około 80-90zł. |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 27-07-2012, 08:09
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
Te stuki w zawieszeniu, to dla pewności sprawdź jeszcze czy to nie wybite tulejki wahacza, bo to też stuka i mogą być luzy. |
|
|
|
 |
ubsaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lip 2012 Posty: 8 Skąd: wałcz
|
Wysłany: 28-07-2012, 22:12
Bolid: seicento 1100 |
|
|
dzięki za podpowiedzi, poniedzieli pozaglądam. Tuleje wahaczy to łomem da się sprawdzić czy mają luz?
Czy na maglownicy można w jakiś sposób skasować luz? |
|
|
|
 |
ubsaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lip 2012 Posty: 8 Skąd: wałcz
|
Wysłany: 30-07-2012, 23:22
Bolid: seicento 1100 |
|
|
Może ktoś z kolegów fachowców powiedzieć jak wymienić drążki kierownicze? jak tam się dostać jest tak mało miejsca. Czy montując nowe drążki są w maglownicy jakieś gniazda z tworzywa, które się wyrabiają i trzeba wymieniać? |
|
|
|
 |
hellziom
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-2012, 23:48
Bolid: Seicento Sporting Abarth |
|
|
Ja bym jeszcze sprawdził sworznie wahaczy, tak jak napisał wojtek 12321. Ja miałem podobnie i po wymianie wahaczy pomogło. Zostały mi jeszcze końcówki drążków. Jedna rada - kup na allegro wahacze magnetti bo komplet kosztuje ok 160-170 a w warsztatach tyle zapłacisz za jeden |
|
|
|
 |
|