FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
luzy kierownicy, pali się kontrolka wtrysku
Autor Wiadomość
ubsaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 8
Skąd: wałcz
Wysłany: 26-07-2012, 22:42   luzy kierownicy, pali się kontrolka wtrysku
   Bolid: seicento 1100


Witam, mam nowy nabytek, sc 1100 LPG z 2000r van, mam problem z nadmiernym luzem na kierownicy, nie miałem nigdy sc, więc pytanie skąd ten luz, czy jakoś się go koryguje?. Kolejna sprawa świeci się czerwony wtryskiwacz na desce - co to oznacza? kolejna sprawa to stuki w tylnym zawieszeniu - jak szarpie kołem góra - dół jak by wyczuwalny luz na łożysku jednak dociągnąć nakrętki piasty się nie da - czas na wymianę łożyska?

Proszę o pomoc.
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 26-07-2012, 22:51   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Witamy i zapraszamy tu http://www.seicento.pl/vi...p=408285#408285
Jeśli chodzi o luz na kierownicy, to winne mogą być końcówki drążków, przeguby drążków, lub sama maglownica.
Kontrolka pali się w czasie jazdy na gazie? Jeśli tak, to przez odłączenie wtryskiwacza benzyny. Komputer wykrywa to jako błąd i zapala się kontrolka.
Łożyska tylnego koła nie wymienisz. Wymienia się całą piastę. Kosztuje około 80-90zł.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 27-07-2012, 08:09   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


Te stuki w zawieszeniu, to dla pewności sprawdź jeszcze czy to nie wybite tulejki wahacza, bo to też stuka i mogą być luzy.
 
 
ubsaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 8
Skąd: wałcz
Wysłany: 28-07-2012, 22:12   
   Bolid: seicento 1100


dzięki za podpowiedzi, poniedzieli pozaglądam. Tuleje wahaczy to łomem da się sprawdzić czy mają luz?
Czy na maglownicy można w jakiś sposób skasować luz?
 
 
ubsaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 8
Skąd: wałcz
Wysłany: 30-07-2012, 23:22   
   Bolid: seicento 1100


Może ktoś z kolegów fachowców powiedzieć jak wymienić drążki kierownicze? jak tam się dostać jest tak mało miejsca. Czy montując nowe drążki są w maglownicy jakieś gniazda z tworzywa, które się wyrabiają i trzeba wymieniać?
 
 
hellziom 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-2012, 23:48   
   Bolid: Seicento Sporting Abarth


Ja bym jeszcze sprawdził sworznie wahaczy, tak jak napisał wojtek 12321. Ja miałem podobnie i po wymianie wahaczy pomogło. Zostały mi jeszcze końcówki drążków. Jedna rada - kup na allegro wahacze magnetti bo komplet kosztuje ok 160-170 a w warsztatach tyle zapłacisz za jeden :!:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum