Uszczelka pokrywy zaworów - jaka ? |
Autor |
Wiadomość |
mareg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-08-2012, 12:47 Uszczelka pokrywy zaworów - jaka ?
Bolid: Fiat Seicento 899cn |
|
|
Wiem że już na pewno było, ale nie mam pytania o montaż bo potrafię to zrobić, a raczej jakiej firmy uszczelka byłaby najlepsza.
Czy taka oryginalna http://allegro.pl/uszczel...2514815682.html
Czy może jakiejś innej firmy jest lepsza od oryginalnej ? Bo chcę żeby posłużyła dłużej niż ROK....
I druga sprawa - poczytałem na różnych forach i jedni mówią żeby dodać jeszcze silikon, inni że nie... jak to właściwie jest z waszego doświadczenia, jaka opcja jest bardziej trwała ? |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-08-2012, 13:38
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
U siebie zakładałem ostatnio uszczelkę f-my ELRING i jest ok . Popytaj w sklepach.Przedtem spiłuj troszkę te wsporniczki w pokrywie zaworów. Około 0.5-1mm. Arkuszem papieru ściernego na równym stole (blacie) . Tak zrobiłem , żadnego silikonu nie dawałem a dokręcone mam wkrętakiem. Trzyma i zawsze jest zapas żeby dociągnąć jakby trzeba było |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-08-2012, 19:39
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Najlepsza uszczelka jest z 3ma rowkami+ do tego czarny silikon wysokotemperaturowy po całości, ale z dużym umiarem w dozowaniu i masz spokój na lata z wyciekami |
|
|
|
 |
jesiennaaura
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 25 Sty 2012 Posty: 1 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 16-09-2012, 20:24
Bolid: UNO 899 |
|
|
witam stoję przed tym samym problemem mechanik spaprał robotę i po 3 miechach już cieknie. |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-09-2012, 20:30
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
jesiennaaura, nie musiał nic spaprać, wystarczy że dał jakiś zamiennik. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:17
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Czyli spaprał - mechanicy siedzą w tym na tyle długo żeby wiedzieć jakie zamienniki wkładać a jakie nie. Potem spada opinia im a nie producentom kiepskich uszczelek, bo klient nie sprawdzi przecież co jest włożone. Chyba że klient przyjdzie i powie że ma być jak najtaniej się da. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:23
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Spiłuj lekko nadlewki i będzie ok . Nie dokręcaj na siłę bo to się zemści przy kolejnym odkręcaniu. U mnie nadal ani kropelki a dokręcone jak pisałem wkrętakiem |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:34
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Z tego co mi wiadomo to trzeba ją przykręcić w odpowiedniej kolejności śrub i z odpowiednią siłą Nm. Więc trudno o wymienioną uszczelkę, która za jakiś czas nie przepuści.. |
|
|
|
 |
|