Przegub |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-09-2012, 10:01
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
Citeriusz, to nie jest argument przeciw wymianie. ja się bez szczypiec ( 2 płaskie śrubokręty ) męczyłem 40 min. drugi poszedł w 10 sekund.
jak się naucys, to będziesz umioł. mechanikowi zajmuje to 3-5 sec. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Citeriusz
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 216 Skąd: Opole
|
Wysłany: 19-09-2012, 10:04
Bolid: Seicento |
|
|
Z każdą naprawą zdobywa się doświadczenie, podejrzewam że z drugim przegubem będzie już łatwiej.
Ciągle wspominam mechanika serwisu, który w skodzie wymieniał przednie amortyzatory po 17 minut na stronę. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 19-09-2012, 19:53
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Cześć, mam pytanie odnośnie przegubów. Mam sc 1.1MPI Van i cykają mi przeguby. Czy przeguby do sc różnią się ilością zębów z vana i ze zwykłego? |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 19-09-2012, 19:56
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
Z tego co pamiętam do MPI są takie same przeguby. |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-09-2012, 19:58
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
nie jestem pewien, ale z tego co pamiętam przy wszystkich SC i CC są takie same |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2012, 20:13
|
|
|
saper94 napisał/a: | nie jestem pewien, ale z tego co pamiętam przy wszystkich SC i CC są takie same |
hmm ciekawe bo jak kupowałem do SC 900 to sie gość w sklepie pytał do jakiego modelu bo "w 0.9 a 1.1 sie różnią"
więc pytam - kto ma racje |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 19-09-2012, 21:43
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Z tego co pamiętam i sprawdziłem dla pewności, to niby jest to samo
Znalazłem jednak coś takiego:
FIAT CINQUECENTO (170)
-0.9 i.e. S (170AF, 170CF) (1991.07 - 1999.07); 899.00 ccm - 40.00 KM/29.00 kW; Silnik: 1170 A1.046; 1170 A1.000
-0.7 i (170AD) (1994.07 - 1998.01); 704.00 ccm - 30.00 KM/22.00 kW; Silnik: 170 A.046
-1.1 Sporting (170AH) (1994.10 - 1998.01); 1108.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: 176 B2.000
-0.7 (170AA) (1991.12 - 1996.01); 704.00 ccm - 31.00 KM/23.00 kW; Silnik: 170 A.000
- 0.9 (170AB) (1991.07 - 1993.12); 903.00 ccm - 41.00 KM/30.00 kW; Silnik: 170 A1.000
- 0.9 i.e. (170AC) (1991.07 - 1993.12); 903.00 ccm - 41.00 KM/30.00 kW; Silnik: 170 A1.046
FIAT SEICENTO (187)
-0.9 (187AXA, 187AXA1A) (1998.01 - ); 899.00 ccm - 39.00 KM/29.00 kW; Silnik: 1170 A1.046
-1.1 (187AXB, 187AXB1A) (1998.01 - ); 1108.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: 176 B2.000; 187 A1.000
FIAT SEICENTO Van (187)
-1.1 (187CXB/C) (1998.01 - ); 1108.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: 176 B2.000
-0.9 (187AXA) (1998.01 - ); 899.00 ccm - 39.00 KM/29.00 kW; Silnik: 1170 A1.046
te modele mają takie same przeguby ale jak się okazuje to zależy wszystko od rocznika produkcji samochodu... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
|