Felgi , wejdą? |
Autor |
Wiadomość |
majster210188
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 494 Skąd: ok. Żywca
|
|
|
|
 |
Dziwak
nówka sztuka ;)

Wiek: 32 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 45 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-10-2012, 22:47
Bolid: 126p |
|
|
Skoro nikt nie jest w stanie mi pomóc w ten sposób to może to zobrazuje... Otóż wygląda to tak:
Problem jest taki że opona ociera mi przy nierównościach, szybszym skręcie itd o rant błotnika... Dodam że mam już włożone po 2,5 zwoju gum usztywniających w sprężyny. Osobiście zastanawiam się nad różnymi rozwiązaniami.. z tym że nie wiem co przyniesie jaki skutek..
1. stoczyć dystanse o 5mm.. Nie wiem nawet czy się da i czy opona nie będzie mi ocierać o wahacz...
2. Opona 155/55.. spowoduje to naciąg i (może ) spowoduje to chowanie się za rant przy pracy zawieszenia.
3. Może jakieś inne sprężyny? Od Vana są twardsze czy coś? nie wiem już sam..
4. Opona o niższym profilu bo te jak widać baloniki
5. Opalanie i klepanie błotnika (ostateczność) raczej nie mam na to ochoty
Na koniec jeszcze raz podam dane informacyjne:
Zawias seria, felga 6x14 Opona 185/55 Dystanse przód i tył 20 mm Et felgi 32
Obciera tylko tył, przód jak widać jest w miarę wysoko
Prosiłbym o inteligentne odpowiedzi i nie zaspamowanie mojego pytania. Z góry dziękuje! |
_________________
 |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 09-10-2012, 23:13
Bolid: kanar 16v |
|
|
Dobra panowie bo jestem juz wstepnie umowiony na ten felunek teraz tylko pytam was moi bracia. Czy da rade naciagnac na to opone 175? Sruby plywajace do tego to wiem,dystanst przod/tyl? Klepanie nadkoli by mnie czekalo?
http://allegro.pl/szeroka...html#tabsAnchor
zawias wpadnie 60/40 do tego, oplaca sie jak za taka kase? Felgi pojda do proszkowania i malowania na czarno |
|
|
|
 |
Dziwak
nówka sztuka ;)

Wiek: 32 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 45 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-10-2012, 23:27
Bolid: 126p |
|
|
Mnie się wydaje że chyba trafiłbyś taniej... 1200 zł to nie mało.. Dokładasz drugie tyle i masz skręcane bbs-y xD |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-10-2012, 23:33
Bolid: Sc |
|
|
Dziwak, przy 6" i ET 32 to nie wiem czy dystans z tyłu nie wystarczyłby 10mm. wtedy na pewno koło się schowa tyle co trzeba. zajrzyj pod auto (jest tak wysokie że problemu z tym nie będzie ) i sprawdź nawet palcami ile mniej więcej felga ma do wahacza.
hansi14, nawet 165/55 naciągnie, dystanse na pewno, klepnąć też by można było żeby gumy nie ciachnąć ale przy 6/4 wyglądu nie będzie |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-10-2012, 00:16
Bolid: Sc |
|
|
sory raVi że akurat twój ale tak wyszło
jak widzisz wcale nie siedzi tak jakby się chciało a mattigi lubią jak mają blisko do błotnika to są jedne z tych felg które nie wyglądają za ciekawie kiedy auto nie siedzi odpowiednio
btw... to jest 7+8 cali? |
|
|
|
 |
rafal8818
spamer team Cento?lązak

Pomógł: 20 razy Wiek: 37 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1652 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 10-10-2012, 16:57
Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM |
|
|
Lisek napisał/a: | Dziwak, przy 6" i ET 32 to nie wiem czy dystans z tyłu nie wystarczyłby 10mm. |
Tam wcale nie trzeba dystansu ... problem w tym że kolega chciał mieć równo z błotnikiem ( czytaj 2 strony wcześniej)
Dziwak napisał/a: |
1. stoczyć dystanse o 5mm.. Nie wiem nawet czy się da i czy opona nie będzie mi ocierać o wahacz...
2. Opona 155/55.. spowoduje to naciąg i (może ) spowoduje to chowanie się za rant przy pracy zawieszenia.
3. Może jakieś inne sprężyny? Od Vana są twardsze czy coś? nie wiem już sam..
4. Opona o niższym profilu bo te jak widać baloniki
5. Opalanie i klepanie błotnika (ostateczność) raczej nie mam na to ochoty |
To może tak ...
1. Pewnie by się dało tylko po co niszczyć dystans ...
2. będzie naciąg ale... mniejsza opona .. sporo mniejsza bo porównywalna do seryjnej to by była 165/55R14 a co za tym idzie ... przekłamania licznika no i wyskoczą Ci większe luki między oponą a nadkolem co ładnie nie wygląda ...
3. Od Vana są chyba ciut twardsze ale przez to będzie też tył wyżej stał i będzie strasznie wyglądało ...
4. to samo co pkt 2 ... profil to nie wszystko - liczy się obwód opony ...
5. No i własnie w to bym się pobawił ... nie masz tam dużo do wypychania bo dużo nie wystaje ...
Osobiście bym go minimalnie obniżył + komplet amorów sportowych + 1 guma w spring z tyłu i byłoby wystarczająco ... no i oczywiście opalarka i młotek ... ( dokładnie to samo będzie mnie czekać na wiosnę bo też chyba zmienię na 14" )
Tu masz film poglądowy
http://www.youtube.com/wa...feature=related
ogólnie tak jak na filmiku tylko ciut mocniej a że blacha w seju jest miękka to ładnie poszerzysz nadkola
albo poszukaj magika z maszynką - kolejny filmik
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Edit:
Lisek napisał/a: | mattigi lubią jak mają blisko do błotnika to są jedne z tych felg które nie wyglądają za ciekawie kiedy auto nie siedzi odpowiednio |
No co Ty Przecież na seryjnym zawieszeniu też dobrze wyglądają
 |
_________________ Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757 |
|
|
|
 |
Dziwak
nówka sztuka ;)

Wiek: 32 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 45 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-10-2012, 20:35
Bolid: 126p |
|
|
rafal8818, Bardzo pomogłeś, dziękuje. Na taką odpowiedź liczyłem |
_________________
 |
|
|
|
 |
rafal8818
spamer team Cento?lązak

Pomógł: 20 razy Wiek: 37 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1652 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 10-10-2012, 21:49
Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM |
|
|
Dziwak napisał/a: | rafal8818, Bardzo pomogłeś, dziękuje. Na taką odpowiedź liczyłem |
Staram się jakoś pomóc bo jak by nie patrzeć to dzięki mnie masz takie a nie inne dystanse chociaż wspominałem też o 15mm |
_________________ Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757 |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-10-2012, 13:41
Bolid: Sc |
|
|
dobra pany, to teraz ja zapytam bo szukałem szukałem i nikt nie podał żadnych konkretów na temat 195/45 R13 na 7 calach. z tyłu jakoś się upcha ale jak sprawa ma się z przodem? da się normalnie skręcać itd?
mowa oczywiście o jakimś większym obniżeniu, nie o 4/4 |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2012, 15:29
|
|
|
Przy et 25 i 7j felgi Brock, dystansie 15mm ale glebie tylko 40/40 nic nie tarlo, 195/50 niewiele szersza byla od 175/50. Mowa w obu przypadkach o oponach Dunlopa . |
|
|
|
 |
Stawu
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-10-2012, 22:12
Bolid: Sej 900 :):) |
|
|
Lisek napisał/a: | dobra pany, to teraz ja zapytam bo szukałem szukałem i nikt nie podał żadnych konkretów na temat 195/45 R13 na 7 calach. z tyłu jakoś się upcha ale jak sprawa ma się z przodem? da się normalnie skręcać itd?
mowa oczywiście o jakimś większym obniżeniu, nie o 4/4 |
Ja u siebie na smoor 7j na przodzie z opona 195/45/13 dunlop sp sport 9000 i dystans 10mm gleba -70 i normalnie wszystko działało |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-10-2012, 22:53
Bolid: Sc |
|
|
dzięki wielkie pany
na taką odpowiedź liczyłem
opony conti i jak widziałem to mają taki minimalny naciąg więc chyba rzeczywiście będzie tak jak 175/50 |
|
|
|
 |
matitnb
nówka sztuka ;)

Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 43 Skąd: KDA
|
|
|
|
 |
|