wskaźnik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
hubert6010
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 3 Skąd: Noordwijkerhout NL
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:33 wskaźnik paliwa
Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM |
|
|
Witam!
Szukałem tematu podobnego ale nie znalazłem, jeśli gdzieś jest to przepraszam.
Jestem świeżym użytkownikiem SC 1.1 zakupionym w piątek.Mam taki mały problem ale bardzo irytujący.Zatankowałem do pełna i wszystko ok,ale po przejechaniu 100km wskazówka zaczęła wariować na zakrętach albo opada i faluje albo wzrasta do pełna poczym opada i niewiadomo ile tak naprawde jest paliwa.Macie jakiś pomysł?? |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:34
|
|
|
Widac masz SPI, no nic dziwnego to norma z tym wskazniekim. |
|
|
|
 |
boonsaw
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 128 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:39
Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL |
|
|
spróbuj zobaczyć co z pływakiem w baku najprawdopodobniej się zacina |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:40
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
W SPI pływak chodzi ciężko . Bynajmniej u mnie w 900setce. Może masz coś uszkodzone w zespole pływaka przy pompie i lata swobodnie poruszając potencjometrem jak tylko chce od wachnięć paliwa w baku. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
hubert6010
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 3 Skąd: Noordwijkerhout NL
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:44
Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM |
|
|
Dzięki za odpowiedź w sobote postaram sie tam dostać jest jakiś problem ze złożeniem fotela bo jeszcze nie składałem moje drugie auto to BRAVO 2 generacji ale przez 2 lata najechałem 100kkm i postanowiłem kupić seja do robienia kilometrów |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:48
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeden ruch i masz kanapę u góry.Problemem może być odkręcenie nakrętek przy pierścieniu pompy jeśli zardzewiały dobrze jakbyś miał mało paliwa w baku. No i jeśli palisz ( w końcu to niderlandy ) to nie pal w tym czasie. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
hubert6010
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 3 Skąd: Noordwijkerhout NL
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:56
Bolid: Seicento 1.1 oraz BRAVO 2 1.4 T-Jet 120KM |
|
|
hahahaha spoko albo pale albo robie albo pije i pale i nie robie
dzięki za sugestie,a tak nawiasem to czy pompa z 900 setki pasuje do 1.1 czy jest inna przypuszczam że inna ale zapytaćwarto |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-10-2012, 22:00
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli to SPI to taka sama.Uważaj na odpinanie przewodów paliwa . Trzeba na bokach ścisnąć takie występy i wysunąć z mocowań w pompie. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|