Problem z odpalaniem 1.1 MPI+LPG |
Autor |
Wiadomość |
freq
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 1 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 03-11-2012, 19:02 Problem z odpalaniem 1.1 MPI+LPG
Bolid: Seicento |
|
|
Witam,
mam problem z moim Seicentem 1.1 MPI, z fabryczną instalacją gazową. Problem polega na tym, że samochód trzeba odpalać z lekko wciśniętym pedałem gazu (bez wciśniętego pedału gazu silnik w ogóle by nie odpalił). Przez pierwsze ok. 5s od uruchomienia silnika trzeba trzymać samochód na obrotach, w przeciwnym wypadku silnik zgasłby, tak jakby nie dostał dostatecznej dawki paliwa. Dodatkowo samochód na zimnym silniku delikatnie szarpnie i przerywa. Były wymieniane świece i kable zapłonowe - nie przyniosło to efektu. Nawet na ciepłym silniku również trzeba go odpalać z gazem. Co może być przyczyną takiego zachowania? |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 03-11-2012, 19:10
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Zanieczyszczona przepustnica? |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-11-2012, 19:13
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Trzeba podłączyć komputer i obadać dokładnie wszystkie parametry oraz ewentualne błędy, mogą wystąpić nawet jak lampka MIL nie zapala się podczas jazdy.
Proponuję czyszczenie przepustnicy oraz kanału silnika krokowego. Reset ECU jak najbardziej wskazany po tym zabiegu, pamiętaj że w MPI odłączenie akumulatora nic nie da.
P.S. NIE MA czego takiego jak fabryczna instalacja gazowa Zapewne była zamontowana przez dealera przed sprzedażą lub przez firmę zewnętrzną zanim samochód trafił do klienta. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|