|
Wymiana/naprawa zbiorniczka wyrównawczego 1.1 MPI |
| Autor |
Wiadomość |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2012, 15:50 Wymiana/naprawa zbiorniczka wyrównawczego 1.1 MPI
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Siema
Jest sprawa, zauważyłem że od kilku dni po woli ubywa mi płynu chłodzącego.
Jak się okazało urwała się rurka od zbiorniczka wyrównawczego. Konkretnie ta u góry, czyli wąska z wąskim przewodem w której chyba nie ma specjalnego ciśnienia bo nią wraca płyn z powrotem do zbiornika, btw. w środku jest kawałeczek metalowej rurki i te 2 cm rurki plastikowo-metalowej zostały w przewodzie (oczywiście już to wyjąłem).
Trzymała się zbiornika resztkami sił, teraz już ją urwałem i póki co jest na taśmie ale zanim uda mi się ogarnąć nowy to zalepię ją na ciepło (klejem z pistoletu), może wytrzyma parę dni. Pytanko: Czy w MPI i SPI zbiorniki są takie same? konkretnie czy mocowania podejdą, bo nie wiem czy szukać od MPI czy mogę też przebierać w SPI, czego jest więcej na rynku części używanych... |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2012, 16:40
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
| Mocowania jako mocowania podejdą, ale zdaje mi się,że przewody w MPI mają większą średnicę. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-11-2012, 17:14
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
JaRabbit, ma rację dolny wąż od zbiorniczka jest większy. Ja zmieniłem i działa tylko trzeba się trochę namęczyć przy zakładaniu węża
Jak widzisz na fotce, ten dolny wąż nie poddał się ale się trzyma. |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2012, 18:33
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
spoko spoko, dzięki za info.
Póki co domowymi sposobami, uciąłem odrobinę plastiku z tej metalowej rureczki i z dużym oporem weszła ona (ok 4mm) w plastikową dziurę w zbiorniczku, a jeśli jest duży opór to znaczy że łatwo stamtąd nie wyjdzie. Niedługo zejdę na dół, zamontuję i zobaczymy jak sobie poradzi bo przez tą taśmę to masa płynu mi wyleciała przez nieszczelności ale robiłem to na szybko;) |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-11-2012, 00:16
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
| dedek napisał/a: | | bo przez tą taśmę to masa płynu mi wyleciała przez nieszczelności ale robiłem to na szybko;) |
Ciśnienia też nie będzie trzymać uważaj, żeby nie zagotować Na szrocie musi być taki zbiorniczek Drogi nie będzie ,a w stolicy pewnie nie jeden szrot jest |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2012, 15:45
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
| Pieczar93 napisał/a: | Drogi nie będzie ,a w stolicy pewnie niejeden szrot jest |
Taaaa, tylko sejaków na szrotach w stolycy nie ma .
Najwięcej sejów ( bo aż 11) widziałem na szrocie w rejonie Polski, gdzie królują samochody najlepszej i tej jedynej słusznej marki w wieku 15-25 lat |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
|
|