FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chrubotanie silnika przy wyższych obrotach na regulacji LPG
Autor Wiadomość
seik 
Bywalec

Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 58
Skąd: Jno
Wysłany: 10-11-2012, 07:14   Chrubotanie silnika przy wyższych obrotach na regulacji LPG
   Bolid: seicento 900


Witam, nie dawno było wymieniane komplet sprzęgła ( brak synchronizmu w starym i 250.000 km na liczniku). Byłem ostatnio na regulacji gazu i gazownik powiedział mi żebym jechał do mechanika bo podczas gazowania słychać było takie jakby ,, zadyszkę?" silnika, jakby zrzędzenie? On powiedział i na tym się nie znam że coś z wał korbowy? I że droga naprawa jak zniweluję problem, albo łożyska w alternatorze...Fakt faktem, że jak przegazował go mocniej było słychać jakby nie mógł bardziej i łapał oddech jakby zgrzytanie. Nie czuję po aucie żadnej zmiany, idzie zwinnie spalanie też dobre. Olej wymieniony na zimę ten sam Lotos 10W+filtr oleju. Gdy wyłączę światła jest ciszej, i mogą być łożyska bo spada obciążenie i alternator na pewno do regeneracji. Swoją drogą ile by kosztowała regeneracja alternatora tzn części+elektronika (mostek) i gdzie to można kupić?
_________________
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2012, 11:53   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Najlepiej jak zdejmiesz pasek klinowy i zakręcisz ręką altkiem to sprawdzisz jak on sobie pracuje i czy ma luzy. Jest szansa że Twoje "chrobotanie" dochodzi z alternatora ale przez internet nikt tego nie zdiagnozuje... Ja za regenerację zapłaciłem 120zł z tym że sam wymontowałem i zamontowałem no i w moim oprócz mega prądu ładowania była już pęknięta obudowa i to podniosło koszt naprawy.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
seik 
Bywalec

Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 58
Skąd: Jno
Wysłany: 15-11-2012, 12:27   
   Bolid: seicento 900


A może to być wina rozrządu? Dawno nie był wymieniany a mam już 255.000 km...
_________________
 
 
Miroslaw91 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-11-2012, 12:45   
   Bolid: Seicento 1.1 Sportage Abarth


z tego co widzę to masz seicento 899cm3 czyli masz łańcuch.. i pewnie od nowości nie ruszany 255k to sporo ale nie wydaje mi się żeby łańcuch był winny temu problemowi. Tak jak poprzednik ostaje przy alternatorze.
_________________
Seicento Sporting Abarth 1.1 SPI
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 16-11-2012, 09:38   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


Czy ta zadyszka występuje tylko na LPG czy na benzynie masz to samo?

Jeżeli na benzynie tego nie będzie możliwe że masz ustawione LPG na mocna ekonomikę a na wyższych obrotach brakuje mu paliwa a chrobotanie to może być w takim przypadku spalanie stukowe.
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
seik 
Bywalec

Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 58
Skąd: Jno
Wysłany: 17-11-2012, 09:13   
   Bolid: seicento 900


Auto super pracuje na benzynie, rzeczywiście na LPG mimo iż wolno nie jeżdżę spala mi 6,5 L. Rozrząd był już wymieniany, nie jest od nowości, ale 3 lata na pewno nie wymieniany i przejechałem na nim ~ 100.000 km.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum