FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot powietrza w seju
Autor Wiadomość
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-11-2012, 16:54   dolot powietrza w seju
   Bolid: 900 :(


póki co mam w siku pełen przelot znaczy czeka mnie jeszcze zmiana kata na strumienice. a następnie planuje założyć dolot powietrza. noi mam parę pytań przedewszystkim czy simota ma dobra opinię zaproponowano mi dolot simota za 220zł w carstuff'u. może zna ktoś w trójmieście jakiś sklep gdzie kupię dolot. noi najważniejsze jakieś opinię na temat dolotu w seju?
_________________
 
 
Mikołaj 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24-11-2012, 23:42   
   Bolid: Seicento 899 "S"


A pełen przelot to czasem nie polega na tym, że nawet kata/strumienicy niema?
_________________
 
 
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-11-2012, 09:43   
   Bolid: 900 :(


Mikołaj napisał/a:
A pełen przelot to czasem nie polega na tym, że nawet kata/strumienicy niema?


napisałem prawie pelen
_________________
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 25-11-2012, 09:47   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Kolego nie napisałeś tak jak mówisz.
Gość93 napisał/a:

Mikołaj napisał/a:
A pełen przelot to czasem nie polega na tym, że nawet kata/strumienicy niema?


napisałem prawie pelen

Ty napisałeś tak:
Gość93 napisał/a:
póki co mam w siku pełen przelot znaczy czeka mnie jeszcze zmiana kata na strumienice.

Piszesz tak że niektórzy cie nie rozumieją. Pisz tak żeby ktoś czytał i rozumiał
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 25-11-2012, 11:21   
   Bolid: 126p / SC 900


Wracając do tematu dolotu do SC to poleć klasyką czyli szukaj GSG/Dexcraft/MAG Sport który nie wybierzesz będzie dobrze :smile:
 
 
 
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-11-2012, 11:41   
   Bolid: 900 :(


poprawka mam pół przelot na pokładzie jest jeszcze kat
_________________
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 25-11-2012, 13:36   
   Bolid: Seicento 900


Simota jest oke z górnej półki możesz brać, tylko nie zapomnij dać nadmuchu zimnego powietrza bo te ciepłe spod maski nie będzie mu smakować :mg:
_________________
fast sej ; >
 
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25-11-2012, 16:12   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


a tak z innej beczki. Wpadło mi w oko kiedyś tu na forum, że ktoś zmienia custom'owy dolot na seryjny na zimę. Co to ma na celu i w ogóle po co?
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
kamilek0610 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Gdańsk, Ryn
Wysłany: 25-11-2012, 16:46   
   Bolid: Siena 1.2 Seicento 1.1


Pewnie tylko to, że bierze ciepłe powietrze, a co za tym idzie szybciej sie grzeje i mniej pali.
_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil/14501
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 30-11-2012, 12:06   
   Bolid: 126p / SC 900


dokładnie tak jak kamilek0610, napisał. W tym roku jednak zostawiłem dexcrafta pod maską. Jakby co zmienić to to chwila roboty.
 
 
 
ROMEL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Strzelin
Wysłany: 01-12-2012, 06:07   
   Bolid: Astra Sport, Focus, Yaris, Seicento KitCar1,1


Nie chce wyjść na buca, który cwaniaczy...

Ale...
wymiana samego dolotu powietrza nie zmienia nic co mogło by być lepsze/zdrowsze dla silnika... ok - zgadzam się, że będą mniejsze opory ssania itd i będzie więcej powietrza i będzie GIT na 102... lecz z reguły tak nie jest.
Zakładając do cywila sportowy dolot...siła sugestii wmawia wam jak teraz Sejo lepiej jedzie, a to za sprawą, że zaczęło buczeć z pod maski...jak jest na prawdę:
- zmieniacie kinetykę układu ssąco - wydechowego
- niejednokrotnie liczona skrupulatnie przez inżynierów fala zwrotna w układzie wydechowym lata sobie po przydrożnej łące, a nie jak powinna - czyli, smagać zaworki wydechowe po przylgniach tuż przed zamknięciem
- zmieniacie (w mały stopniu, ale zawsze) przebieg momentu obrotowego
- poprzez zastosowanie filtra stożkowego, którego nikomu nie będzie się chciało prać, czyścić i nasączać -będziecie dostarczać zanieczyszczone powietrze do silniku co powoduje wzmożone zużycie pierścieni i gładzi cylindrowych
- no i mógłbym tak długo...

Nie żebym był przeciwny poprawkom, usprawnieniom itd... wręcz przeciwnie... ale jak decydujecie się na dolot, pomyślcie również o wydechu - na pierwszy strzał trzeba traktować to jako komplet...
a najlepiej... :twisted: ...
dobry dolot, większa przepustnica, wałek na dużym współotwarciu, mnóstwo zabiegów w samej głowicy, baran, przeliczony wydech, wypadałoby zmienić dawkowanie i pierwszy stopień, usprawnienia mamy:) pomiędzy tym jeszcze jest tabun rzeczy która, można zmienić...
Ale to jest tak jak z odciążaniem roweru poniżej 8kg... każdy gram w duł kosztuje 100PLN...

PZDR
_________________
"Wykorzystujmy życie zanim ono wykorzysta nas..."
www.romel-motorsport.vot.pl
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 01-12-2012, 08:48   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


ROMEL napisał/a:
Nie chce wyjść na buca, który cwaniaczy...


nie wychodzisz - dobrze gadasz i kumasz bazę w przeciwieństwie do niektórych. Cos w tym jest bo wypowiedziałem sie podobnie i w nie jednym temacie ;)

http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=41987
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2012, 10:30   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


ROMEL napisał/a:
Ale to jest tak jak z odciążaniem roweru poniżej 8kg... każdy gram w dół kosztuje 100PLN...

Święte słowa :beer: Ten temat akurat nie jest mi obcy.

A w temacie dolotu - jak ktoś ma grzebać i montować wynalazki dla domorosłych osiedlowych tjunerów rodem z norauto to niech lepiej tego nie rusza i zostawi seryjną puszkę :P
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 01-12-2012, 10:55   
   Bolid: 126p / SC 900


Rwoniez zgadzam sie z Wami:ROMEL, Tomek16f, Bombel, - wymieniłem jak z dziennika :P ale czy w przypadku starej 900 która już trochę lat ma (chodzi mi o konstrukcje silnika) inżynierowie aż tak bardzo się przykładali do niej ?:P Oczywiscie wniosek z tego oczywisty ze albo zakladac dobry sparwdzony dolot albo zostac przy serii - to popieram :)
 
 
 
ROMEL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Strzelin
Wysłany: 01-12-2012, 21:49   
   Bolid: Astra Sport, Focus, Yaris, Seicento KitCar1,1


Poczciwe 900... silnik praktycznie nie do zajechania...nawet jak mu olej zabiorą...
Jeździłem troszkę na 900, przed wstawieniem tego co wstawiłem - pogmatwane 1.1

Lecz... fakt, inżynierowie nie postarali się tak do przysłowiowego końca, a największym "ale" jest to, że kolektor ssący jest w głowicy...i to jeszcze tak kiepsko rozwiązany, że głowa mała,
dlatego też stając na głowie, wydając masę kasy, wciąż efekty usprawnienia tego silnika są marne...wariaty co kiedyś, kiedyś w pucharze włoskim CC jeździły, miały chyba coś koło 75KM... i w sumie to jest max co można wydusić...

Tą kasę, za te 75KM w 900KM, jak wsadzisz w 1.1, wraz zakupem silnika, będziesz miał podobną moc z dużo lepszym momentem i potencjałem na przyszłość...

Ja tak zrobiłem...
tylko potencjał mi się skończył :twisted: ... teraz to tylko "uturbić", ale z gaźnikami się nie da...

PZDR
_________________
"Wykorzystujmy życie zanim ono wykorzysta nas..."
www.romel-motorsport.vot.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum