problem z klaksonem |
Autor |
Wiadomość |
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 03-12-2012, 12:52 problem z klaksonem
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
Witam wszystkich mam dwie takie nie typowe sprawy.
1. jest taka zakupilem kierownice sportowa + nabe ale teraz niewiem jak zrobic zeby klakson dzialal. w nabie nie ma zadnego druczyka ani nic.
2. taka stylistyczna po zalozeniu kierownicy i naby. kierownica jest jest bardzo blisko licznika bo jest krotka naba co mam zrobic zeby ja troszke oddalic od licznika. aham jest jakas nakladka zeby bylo jakies przejscie od kierownicy do drazka kierowniczego. chodzi mi o obudowe pomiedzy obudowa stacyjki a kierownica jak ktos neiwei to zrobie zdjecie zeby wiedziec o co chodzi |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 03-12-2012, 14:14
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
zeby dzialal klakson musisz miec nabe z klaksonem. zeby ją oddalic to nie bedzie takie łatwe - podkładki dystansowe miedzy nabe a kiere plus dluższe sruby. co nie bd ladnie wygladalo |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-12-2012, 20:55
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Ja 6 lat nie miałem klaksonu i jakoś BK przechodziłem
Ale już mam. Obok stacyjki mam mały przycisk i to jest mój klakson. I działa. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
ROMEL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 27 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 04-12-2012, 20:29
Bolid: Astra Sport, Focus, Yaris, Seicento KitCar1,1 |
|
|
Aby odsunąć kierownicę od licznika, musisz założyć inna nabę...logiczne,
druga metoda możesz założyć inną kierownicę z pełnym odsadzeniem - 90mm, to jest chyba największe ze standardowych odsadzeń.
Nie ma fizycznej możliwości przesunąć samego drążka czy też całej kolumny bez dość grubych przeróbek...dodatkowo trzeba pamiętać, że to układ kierowniczy...wszelkie modyfikacje z głową...
U siebie sprawę załatwiłem inaczej, samo "serce" naby jest z oryginalnej kierownicy, czyli wielofrez, pierścień klaksonu, odbijanie kierunków, sama naba (ze strefą bezpieczeństwa)ma odsadzenie w granicach 8-9cm + odsadzenie kierownicy 9cm.... sama kolumna kierownicza przesunięta bliżej środka pozycji kierowcy oraz zmieniony kąt kolumny w stosunku do podłogi (mniejszy kąt)... dużo pracy i czasu kosztowało mnie aby znaleźć "tą jedyną" swoją pozycję za kółkiem - tym bardziej, że w te "ustawienia" była włączona sama pozycja fotela.
Edit:
Aaa, bym zapomniał - całość w konsekwencji zmusiła mnie również do zmiany pozycji samego licznika - jak kogoś interesują jak to wygląda - proszę o znaka - wstawię zdjęcia
Pozdrawiam |
_________________ "Wykorzystujmy życie zanim ono wykorzysta nas..."
www.romel-motorsport.vot.pl
|
|
|
|
|
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-06-2013, 11:18
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Ja mam pytanie trochę z innej beczki. Potrzebuję zmienić oryginalną kierownicę na lżejszą, mniejszą sportową. Interesuje mnie jakie odsadzenie i jaką nabę dobrać żeby odsadzić kierownicę o jakieś 5cm dalej niż oryginalna? |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
|
|